تماشای بهترین فیلم های اکشن در فیلمنو

امروزه اولین انتخاب برای گذراندن اوقات فراقت با دوستان و خانواده سفر است و بی شک بعد از آن تماشای یک فیلم دسته جمعی کنار عزیزان است .

تماشای بهترین فیلم های اکشن در فیلمنو

هیچ چیزی جای لذت بردن از تماشای یک فیلم مفرح با دوستان و خانواده را نمیگیرد . وقتی همه با صحنه های کمدی میخندند ، یا غم قهرمان داستان اندوهگین میشوند ، با صحنه های اکشن آن هیجان زده میشوند و ... از دیدن همچنین فیلمی لذت میبریم . ولی انتخاب فیلمی که همه اطرافیانمان را از دیدنش راضی کند کار چندان ساده ای نیست . بهترین گزینه انتخابی وقتی قرار است با اطرافیان که رده سنی های متنوعی دارند و از همه نسل ها در جمع حضور دارند ، فیلم های اکشن است . فیلم اکشن دارای مفاهیم بسیار پیچیده نیستند و روند داستانی تندی دارند تا کودکان و پیرهای جمع را از دیدنش خسته نکند .

ژانر فیلم اکشن یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن اوقات فراقت است . این ژانر نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان از محبوبیتی بسیار بالا برخوردار است و محدود به یک رده سنی خاص نمیباشد . در واقع تمام مخاطبین سینما از هر نسلی مشتاق دیدن فیلم اکشن هستند . از سالهای اولیه سینما هم این سبک (البته با فرم متفاوت) از محبوبترین فیلم ها برای تماشا در سالن های سینما بود . صحنه های متحرک با درگیری و زد و خورد بسیار آدرنالین خون بیننده را افزایش میدهد . به همین جهت فیلم های بسیاری در این سبک در جهان در حال تولید است که همه آنها ارزش دیدن ندارند . حال سوال اینجاست که چگونه از بین این همه فیلم میتوانیم بهترین گزینه ها را پیدا کنیم ؟ چه معیارهایی برای درست ترین انتخاب وجود دارد ؟ در ادامه با ما باشید تا به این پرسش ها پاسخ دهیم .

بلابلالبا

چگونه یک فیلم اکشن را میتوان شناخت ؟

 

فیلم اکشن دارای یک سری خصوصیت بارز هستند که آنها را از دیگر سبک ها متمایز میکند . هر گاه به فیلمی بر خوردید که دارای صحنه های اکتیو با انرژی فوق العاده بالا ، دارای صحنه های زد و خورد ، انجام کارهای غیر طبیعی که بی شک کار بدلکاران است ، صحنه های پر طمطراق از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و آتش سوزی و به طور کلی دارای صحنه هایی با ریتم بسیار بالا به همراه قهرمانی متفاوت با عموم مردم که عزم جزمی برای حل یک تنه تمام مشکلات را دارد ، قهرمانی که به طرز عجیبی در تیراندازی ماهر است و قدرت بدنی عجیبی دارد ، مطعن شوید شما در حال تماشای یک فیلم اکشن هستین . فیلم های اکشن بیشتر برای سرگرمی مخاطب ساخته میشود و تمرکز اصلی آنها نه بر روی غنای محتوایی ، بلکه بر روی وجود صحنه های جذاب برای سرگرمی مخاطب میباشد .

عمدتا ژانر اکشن در کنار ژانر هایی همچون ماجراجویی ، جاسوسی ، هیجان انگیز و ... میاید و اینها مکمل هم هستند . شاید یکی از معروفترین و محبوبترین فیلم های اکشن سری فیلم های جیمز باند باشد که با بازی شان کانری ( Sean Connery ) شروع شد و بازیگران مختلفی را در خود دید . کارآگاهی که نه تنها همه فاکتور های یک قهرمان اکشن را دارد ، بلکه به همه آنها خوش تیپی رو هم اضافه داشت . البته امروزه چهره قهرمان اول فیلم های اکشن معیارهای متفاوتی پیدا کرده . جذبه و کمی خشونت در چهره الان از المان های اصلی قهرمانان محبوب فیلم های اکشن تلقی میشود . از بازیگرانی که امروزه فقط آنها را با بازی در فیلم های اکشن میشناسیم میتوان به نام های جیسون استاتهام ، سیلوستر استالونه ، لیام نیسون ، دواین جانسون و ... اشاره کرد .

قفغقفغفغ

انتخاب بهترین اکشن ها در فیلمنو

 

رسانه تصویری filmeno یکی از بزگترین آرشیوهای فیلم و سریال در هر ژانری را دارد . بی شک یکی از اصلی ترین بخش های آرشیو وب سایت فیلم نو ، فیلم های اکشن است . با توجه به توضیحات بالا میدانیم که فیلم های اکشن در سراسر دنیا تولیدات بسیار زیادی دارند و از همین رو همه فیلم های اکشن تولید شده فیلم های خوبی نیستند . اینجاست که یک سرویس Vod خوب مثل فیلمنو میتواند کمک بسیار زیادی به کاربر جهت انتخاب و تماشای یک فیلم اکشن خوب بکند . تیم محتوای وب سایت filmeno با وسواس بسیار زیاد بهترین فیلم های اکشن تولید شده در جهان را پیدا میکنند و پس از پالایش آن ، فیلم ها رو جهت تماشا در این رسانه قرار میدهند . کار بر میتواند بدون اشغال فضای هارد دیسک خود و بدون هیچگونه قطعی وسط تماشای فیلم ، آن را به سرعت به صورت آنلاین تماشا کند . حتی بر خلاف دیکر سرویس های وی او دی ، کاربر میتواند بدون پرداختن حتی یک ریال در رسانه فیلمنو از تمامی آرشیو غنی آن استفاده کند . از آنجایی که فیلمنو خود را موظف به انتخاب بهترین فیلم های هر سبک میداند ، کاربر به راحتی فقط با یک کلیک بر روی دسته بندی فیلم های اکشن میتواند مطمعن باشد فیلم خوبی از این سبک را تماشا میکند . از فیلم های خوب اکشنی جدیدا وارد بازار سینمای جهان شدند میتوان به فیلم های اسپیت فایر بر فراز برلین ، آمبولانس ، خرچنگ سیاه ، شهر گمشده ، آنچارتد ، بازی مامور ، دکتر استرنج 2 - در جهان های چندگانه جنون ، جانوران شگفت انگیز - اسرار دامبلدور ، بتمن و ... اشاره کرد . پس با اینهمه فیلم اکشن درجه یک آخر هفته بی نظیری را برای خودتان و دوستانتان بسازید .

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها