معرفی بهترین پردیس‌های سینمایی تهران

تهران شهر بزرگی است که دارای امکانات تفریحی و دیدنی بسیار است. یکی از این تفریحات سینماهایی است که در سرتاسر شهر واقع شده‌اند.

معرفی بهترین پردیس‌های سینمایی تهران

اگر ساکن شهرستان هستید و به اجاره خانه مبله در تهران فکر می‌کنید پس بهتر است در انتخاب کردن آن دقت کنید تا بتوانید از جاذبه‌های اطراف خانه مبله در تهران استفاده کنید. همانطور که گفتیم از شمال تا جنوب شهر، پردیس‌های سینمایی زیادی قرار گرفته است که در ادامه هر کدام از آنها را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

 

پردیس سینمایی چارسو؛ سینمایی مجهز با دسترسی آسان

پردیس سینمایی چارسو یکی از مجهزترین سینماهایی است که در تقاطع پل حافظ قرار دارد. شما می‌توانید با خرید اینترنتی بلیت فیلم مورد نظر خود در طبقه پنجم، با رفتن به طبقه هفتم پاساژ چارسو وارد سالن‌های سینمایی شوید. این سینما دارای 6 سالن است که در 5 سالن از آن جایگاه ویژه‌ای برای معلولین در نظر گرفته شده است. سالن شماره 1 که سالن اصلی است دارای سالن‌های چندمنظوره با ظرفیت بیش از 323 جایگاه است. این سالن مناسب برگزاری کنسرت، اکران‌های جشنواره فجر، اجرای نمایش و همایش است. طبقه پنجم این پاساژ دارای فودکورت و غرفه‌های فروش تنقلات است. شما می‌توانید قبل از رفتن به سالن سینما از  این غرفه‌ها خرید کنید.

اگر با ماشین به پردیس سینمایی چارسو می‌آید نگران نباشید! پارکینگ چارسو با ظرفیت بیش از 900 خودرو آماده استقبال از ماشین‌های شماست! شما می‌توانید با اجاره سوئیت تهران، در نزدیک خیابان جمهوری برای دیدن فیلم به این سینما بروید.

پردیس سینما گالری ملت؛ تلفیق هنر و تجربه

اگر می‌خواهید تفریح یک روزتان تمام و کمال باشد، با رفتن به پارک ملت، سری هم به پردیس سینما گالری ملت بزنید. این سینما دارای 12 سالن بزرگ و مجهز است که از بین آنها، سالن شماره 7 یکی از بهترین سالن‌های سینمایی در تهران است. همچنین یکی از سالن‌های سینما گالری ملت مخصوص برگزاری نمایش‌ها، اکران‌های جشنواره فجر و کنسرت موسیقی است. در پردیس ملت جایگاه ویژه‌ای برای معلولین در نظر گرفته شده است. همچنین، به تازگی فودکورت پردیس ملت و پارکینگی با ظرفیت 1000 واحدی به امکانات این سینما اضافه شده است.

vhhvggf

سینما پردیس زندگی؛ بهترین سینمای غرب تهران

اگر در غرب تهران اقامت دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به محبوب‌ترین سینمای غربی‌ها سر بزنید. سینما پردیس زندگی جزو مجتمع تجاری پردیس زندگی است؛ به همین دلیل، فرصت مناسبی است که قبل یا بعد از دیدن فیلم مورد نظرتان از پاساژهای آن دیدن کنید. سینما پردیس زندگی در طبقه دوم مجتمع تجاری قرار دارد. این مکان تفریحی دارای 5 سالن سینما و یک سالن تئاتر با مجهزترین امکانات است.

پردیس سینمایی کوروش؛ بزرگ‌ترین سینمای پایتخت

پردیس سینمایی کوروش یکی از بزرگ‌ترین پردیس‌های سینمای پایتخت است. این سینما در محله باغ فیض تهران در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، در طبقات سوم تا ششم قرار گرفته است. این پردیس دارای 12 سالن سینمایی است. گنجایش این سالن به قدری زیاد است که در هر کدام بیش از 190 جایگاه وجود دارد. از همه مهم‌تر ابتکاری است که پردیس سینمایی کوروش در سالن‌های سینمایی خود به کار برده است؛ پردیس کوروش همه سالن‌های خود را با عناوین سینماهای قدیم ایران نامگذاری کرده است. مثلا عنوان یکی از سالن‌های آن «رکس» است.

پردیس سینمایی ایران مال

اینکه بتوانید به مدت یک روز به همه مکان‌های تفریحی بروید کاری زمان‌بر و پرهزینه است؛ اما مجتمع ایران مال با تاسیس سالن‌های ورزشی، شهربازی، پاساژ، سینما و مکان‌های تفریحی دیگر این امکان را برای شما فراهم کرده است. پردیس سینمایی ایران مال یک انتخاب مناسب برای دیدن فیلم مورد علاقه‌تان است. این پردیس در شمال غرب تهران در ضلع غربی مجتمع بزرگ ایران مال قرار دارد. سینما ایران مال دارای 9 سالن عمومی و 3 سالن ویژه است.

dfgdfgd

پردیس سینمایی آزادی؛ سینمایی خاطره‌انگیز

پردیس سینمایی آزادی یکی از پرفروش‌ترین و قدیمی‌ترین پردیس سینمایی پایتخت است. این پردیس سینمایی در خیابان شهید بهشتی (عباس آباد سابق) قرار دارد. در زمان قدیم سینما شهر فرنگ یا همان پردیس سینمایی آزادی کار خود را با اکران فیلم مارلیک آغاز کرد و به اوج فروش خود رسید. جالب است بدانید که به‌خاطر حفظ نام قدیم این سینما، یک شهر فرنگ در ابتدای سینما گذاشته شده است.

با رزرو آپارتمان روزانه در تهران ، نزدیک به خیابان بهشتی می‌توانید برای دیدن فیلم مورد علاقه‌تان به این سینما مراجعه کنید.

پردیس سینمایی مگامال

پردیس سینمایی مگامال، مناسب افراد فیلم‌دوستی است که در شهرک اکباتان اقامت دارند. این سینما در مجتمع تجاری تفریحی مگامال قرار دارد. اولین اکران این فیلم «نهنگ عنبر 2» بود که باعث دیده شدن این پردیس سینمایی شد. مجموع سالن‌های این سینما 10 و ظرفیت آنها بیش از 1200 جایگاه است. همچنین در بزرگ‌ترین سالن سینمایی آن کنسرت‌ها و نمایش‌های مختلفی اجرا می‌شود.

bbjghjgh

اجاره آپارتمان روزانه در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و عاشق دنیای فیلم هستید، می‌توانید با مراجعه به اسنپ روم محل اقامت‌ خود را به نزدیک‌ترین پردیس سینمایی دلخواه‌تان انتخاب کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها