نحوه خرید اقساطی بیمه با ازکی‌وام

اگر موعد تمدید بیمه خودروی شما فرارسیده یا قصد دارید چند نوع بیمه را همزمان خریداری کنید، خرید اقساطی بیمه یکی از راه‌حل‌های مناسبی است که می‌توانید از طریق آن به انتخاب خود آزادی بیشتری بدهید. حالا اگر بتوانید فرایند خرید بیمه اقساطی را کاملا آنلاین و بدون نیاز به چک انجام دهید، مسیر پر پیچ‌وخم و زمان‌بری را دور زده‌اید.

نحوه خرید اقساطی بیمه با ازکی‌وام

خرید اقساطی با ازکی‌وام به شما کمک می‌کند تا بتوانید در عرض ۶ دقیقه مراحل خرید بیمه اقساطی را طی کنید. ازکی‌وام این سرویس را برای راحتی مشتریان خرید بیمه در ازکی فراهم کرده است تا شما بتوانید در انتخاب خرید بیمه به‌صورت اقساطی یا نقدی گزینه متناسب با خود را برگزینید.

حال اگر قصد خرید قسطی بیمه دارید، می‌توانید از طریق مراحل زیر در پلتفرم ازکی‌وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت کاملا آنلاین فرایند خرید اقساطی خود را طی کنید.

مرحله اول: انتخاب نوع بیمه از سایت ازکی

برای خرید اقساطی از طریق پلتفرم ازکی‌وام، لازم است که ابتدا در سایت ازکی نوع بیمه خود را انتخاب کنید. درحال‌حاضر خرید اقساطی بیمه برای بیمه شخص ثالث و ازطریق دو شرکت بیمه تعاون و آسیا فراهم شده است. هرچند ازکی‌وام به‌زودی این شرایط را برای دیگر انواع بیمه و سایر شرکت‌های بیمه نیز فراهم می‌کند. اما اکنون اگر قصد خرید بیمه اقساطی بیمه شخص ثالث را دارید، در قسمت تکمیل فرایند دریافت بیمه، گزینه «شخص ثالث» را انتخاب کنید.

در ادامه مشخصات خودروی خود را طبق فرم پر می‌کنید تا به مرحله انتخاب بیمه و پرداخت برسید.

اتاتنتان

مرحله دوم: انتخاب شرکت بیمه و روش پرداخت

پس از اینکه استعلام سابقه بیمه شما انحام شد، وارد مرحله انتخاب شرکت بیمه می‌شوید. درحال‌حاضر درصورتی‌که مایل به دریافت بیمه‌نامه خود به‌صورت اقساطی هستید، می‌توانید شرکت‌های بیمه تعاون یا آسیا را انتخاب کنید. 

هخحهخح

پس از انتخاب شرکت بیمه و ثبت سفارش به مرحله تایید مدارک خودروی خود و نحوه پرداخت می‌رسید. در این مرحله «خرید اقساطی بدون چک | ازکی‌وام» با انتخاب پرداخت اقساطی وارد درگاه ازکی‌وام می‌شوید. در شرایط خرید اقساطی می‌توانید به دلخواه خود بازه زمانی ۹ یا ۱۱ ماهه را برای پرداخت اقساط خود انتخاب کنید.

هخحهخحهخ

مرحله سوم: احراز هویت و پرداخت هزینه عملیات

پس از ورود به پنل ازکی‌وام، در ابتدا شماره موبایل و کد ملی شما توسط سامانه شاهکار احراز هویت می‌شود. در ادامه مبلغی را بابت هزینه عملیات پرداخت خواهید کرد.

مرحله چهارم: تکمیل و تایید اطلاعات

در این مرحله لازم است به‌ترتیب اطلاعات هویتی، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات مربوط به امضای الکترونیکی خود را وارد کنید. امضای الکترونیکی، یک سند الکترونیکی برای معرف هویت فردی شماست. این امضا منحصر به فرد است و اگر در دفعات بعد بخواهید مجدد درخواست خود را ثبت کنید، می‌توانید از این امضا استفاده کنید. با این حال در صورت نداشتن فایل خود امکان دریافت دوباره امضای الکترونیکی وجود دارد. 

برای دریافت امضای الکترونیکی در این مرحله از خرید بیمه اقساطی ابتدا باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانودگی به لاتین و شماره سریال کارت ملی خود را وارد کنید. 

مرحله ششم: دریافت سفته الکترونیکی

در این مرحله هزینه‌ای را بابت دریافت سفته پرداخت خواهید کرد. این هزینه به بانک ملی پرداخت می‌شود و ازکی‌وام سهمی در این مبلغ ندارد. سفته‌ای که به شما نشان داده خواهد شد معادل همان سفته‌ فیزیکی است که پس از پرداخت هزینه، فایل آن در اختیارتان قرار می‌گیرد.

oippiopoip

مرحله ششم: پایان فرایند و دریافت بیمه‌نامه

پس از دریافت سفته الکترونیکی و امضای آن، فرایند خرید اقساطی بیمه موردنظر شما به پایان می‌رسد و بیمه‌نامه شما صادر می‌شود. برای راهنمایی بیشتر نیز پشتیبانی ازکی‌ با شما در تماس خواهد بود. شما همچنین می‌توانید فایل سفته امضاشده خود را در این مرحله دانلود کنید و در اختیار داشته باشید.

خرید اقساطی کالاهای متنوع با ازکی‌وام

ازکی‌وام بستری برای مقایسه انواع طرح‌های اعتباری است که علاوه‌بر ارائه سرویس خرید بیمه اقساطی، طرح‌های متنوع دیگری را نیز به مرحله اجرا رسانده است. به‌طور مثال در ازکی‌وام می‌توانید متناسب با شرایط خود اعتباری از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان دریافت کنید. با این اعتبار امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های معتبر در دسته‌های مختلفی مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال و کالاهای تخصصی وجود دارد. 

تمام فرایند کاملا آنلاین است و شما می‌توانید از سراسر کشور برای دریافت آن اقدام کنید. برای اینکه از شرایط دریافت و خرید اقساطی در ازکی‌وام بیشتر بدانید، می‌توانید به سایت ازکی‌وام مراجعه کنید. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها