شیرینگ پک دستی چه کاربردی دارد و در چه صنایعی استفاده میشود؟

همانطور که شاید بدانید شیرینگ نوعی پلاستیک است که از آن در صنعت بسته بندی استفاده می شود و برای بسته بندی محصولات مختلف نوع متفاوتی دارد. شیرینگ پک برای بسته بندی و شیرینگ انواع پت و بطری کاربری دارد از شیرینگ برای بسته بندی نهایی محصول استفاده میشود.

شیرینگ پک دستی چه کاربردی دارد و در چه صنایعی استفاده میشود؟

همانطور که شاید بدانید شیرینگ نوعی پلاستیک است که از آن در صنعت بسته بندی استفاده می شود و برای بسته بندی محصولات مختلف نوع متفاوتی دارد. شیرینگ پک برای بسته بندی و شیرینگ انواع پت و بطری کاربری دارد از شیرینگ برای بسته بندی نهایی محصول استفاده میشود.

 

از دلایل عمده محبوبیت دستگاه شیرینگ پک دستی این  است که فرایند بسته بندی را تا حد زیادی سرعت میبخشد و هر نوع مشاغل از جمله مشاغل کوچک خانگی و کارگاه ها صنعتی می توانند از آن برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمایند.

 

با توجه به حجم بسیار زیاد محصولات که روزانه تولید و عرضه میشوند انتخاب یک بسته بندی مناسب می تواند بر فروش و کیفیت محصولات بیفزاید.

 

محصولات زیادی وجود دارد که برای بسته بندی آنها باید حساسیت بخرج داد، مواد غذایی و محصولات این چنینی از جمله دسته محصولاتی هستند بیته بندی آنها  بسیار اهمیت دارد.

برای استفاده از دستگاه شرینک پک دستی کافیست مقداری سلفون را  روی محصول قرار دهید و با استفاده از حرارت دستگاه آن را روی محصول وکیوم نمایید.

 

 این کار موجب مراقبت از محصول و همچنین کاهش حجم آن می شود که این گونه می توان تعداد محصول زیادی را در یک جا قرار داد.

yrtyty

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک دستی به چه شکلی است؟

نحوه استفاده از دستگاه شیرینگ پک دستی بسیار راحت است. زیرا طراحی آن به گونه ای است که یک پرسنل بتواند با آن به راحتی کار کند.

 

برای شیرینگ کردن محصول با دستگاه شیرینگ پک دستی کافیست اپراتور در محل تعبیه شده فیلم شیرینگ خود را قرار دهد و در محلی دیگر محصول را قرار دهد و با استفاده از سشوار دستگاه پلاستیک را که بر روی محصول قرار گرفته است را حرارت دهد تا فرایند بسته بندی صورت پذیرد.

 

برای انجام شرینگ کردن با دستگاه شیرینگ دستی مسئله ای مهم وجود دارد که باید به آن توجه نمود.

به خاطر آن که برش فیلم شیرین به صورت دستی انجام می گیرد، دقت زیادی لازم دارد و اپراتور باید تمرین زیادی داشته باشد تا بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

 

در این روش بسته بندی نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود و با دقت آنها را انجام داد، برای مثال ضخامت نایلون شیرینگ پک است اگر در زمان آن نایلون نازک انتخاب نمایید ممکن است در زمان شرینگ کردن نایلون پاره شود.

ertret

چرا از دستگاه شیرینگ پک دستی استفاده میکنیم ؟

برای استفاده از دستگاه شیرینگ پک دلایل زیادی وجود دارد که می توان  ما را قانع کند.  از دلایل که می توان به آن اشاره نمود هزینه مقرون به صرفه استفاده از دستگاه شیرینگ پک دستی برای بسته بندی است.

 

از جمله مزایای این دستگاه این است که اگر تعداد محصولات کم باشد هم می توان  از دستگاه شیرینگ پک دستی استفاده نمود.

هنگامی که از این دستگاه استفاده می نمایید مقاومت بسته بندی محصولات مان بیشتر می شود و حتی زمانی که می خواهیم آنها را ارسال نماییم در فرایند حمل و نقل اتفاقی برای آنها نمی افتد.

 

از مزیت های قابل توجه این است که اگر دستگاه شیرینگ پک دستی وجود نداشت مشاغل کوچک که نیاز به بسته بندی دارند می بایست یک دستگاه اتوماتیک تهیه می کردن و این امر هزینه زیادی در بر دارد.

به همین خاطر خیلی از صنایع به خاطر  هزینه زیاد روند بسته بندی را کنسل می کردند.

 

از المان های جذب مشتری که می توان به آن اشاره نمود بسته بندی است که به این صورت که اگر  محصولی که به دست مشتری میرسد و بسته بندی آن آسیب دیده باشد او دیگر مشتری ما نخواهد ماند و ما او را به عنوان مشتری از دست می دهیم.

 

به خاطر همین موضوع صنایع بسیار زیادی هستند که در حوزه محصولات غذایی و صنایع دیگر در حال فعالیت هستند که برای بسته بندی محصولات خود از دستگاه شرینگ پک دستی استفاده می کنند که کاری مفید است چرا که از ورود گرد و غبار  و انواع ویروس ها به داخل محصولات جلوگیری میکند و این کار موجب افزایش فروش آنها می شود.

 

برای خرید انواع دستگاه شیرینگ پک  https://tehranpak.com به سایت تهران پک مراجعه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها