تجربه خرید سرور مجازی ارزان از سرودیتا

احتمالا اکثر افرادی که در حوزه­ی وب و اینترنت فعالیت دارن اسم سرور مجازی به گوش­شان برخورد کرده است. با گسترش استفاده­ی عموم از دستگاه های هوشمند و به دنبال آن افزایش سایت ها، هاستینگ های زیادی وارد بازار شده اند و خدمات متفاوتی را ارائه می­دهند. همراه این مقاله باشید تا تجربه­ی خرید سرور مجازی از یک هاستینگ معتبر را با شما به اشتراک بگذاریم.

تجربه خرید سرور مجازی ارزان از سرودیتا

طبق معمول برای اکثر خرید های خودمون که در گوگل جستجو می­کنیم و سایت های مختلف را مقایسه می­کنیم، در زمانیکه نیاز به سرور مجازی ارزان قیمت داشتیم در گوگل شروع به جستجو کردیم؛ سرودیتا یکی از نام هایی بود که با آن برخورد کردیم و شروع به بررسی نقات قوت و ضعفش کردیم.

رابط کاربری سرودیتا

همیشه یکی از اولویت های ما برای خرید از هر سایتی ظاهر و رابط کاربری اون سایت بوده است. به نظر منطقی به حساب میاد که رابط کاربری هر سایتی نشان دهنده­ی حدودی از کیفیت و رسمی بودن آن باشد.

در واقع در هنگام بازدید از سایت ها می­گوییم که این سایت اگر برای رابط کاربری سایت خودش زیاد زمان صرف نکرده و قصد نداشته تا تجربه­ی بازدیدکننده را رو به بهبودی ببرد، چه تضمینی وجود دارد تا خدمات و محصولی که به ما ارائه می­دهد دارای کیفیت مناسبی باشد؟

وبسایت سرودیتا با طراحی فلت و زیبای خودش از رنگ های سبز و آبی استفاده کرده است و موجب شد تا احساس اطمینان بیشتری نسبت به این سایت داشته باشیم و راحت تر به ادامه­ی بررسی بپردازیم. یکی از نکات مهم این وبسایت دسترسی راحت و سریع به قسمت های مورد نیاز ما بود و فقط با چند کلیک به هدف خودمون می­رسیدیم.

سرور مجازی از سرودیتا

در صفحه­ای که سرودیتا برای فروش سرور مجازی در نظر گرفته بود را بررسی کردیم و نکاتی پیرامون خدمات و مطالب گفته شده را برای شما آماده کرده ایم:

سرور مجازی ارزان

حتی اگر شما صاحب یک شرکت بزرگ باشید باز هم در هنگام خرید سرویس ها و وسایل مورد نیاز برای کار خودتون به سمت سرویسی می­روید که در کنار مشخصات مناسب قیمت مناسبی نیز داشته باشد. چیزی که متوجه شدیم این بود که سرودیتا با توجه به نیاز کاربران چند پلن با مشخصاتی را آماده کرده بودن تا در صورت نیاز می­توانستید سرویس مد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

سرور مجازی با مشخصات دلخواه

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، سرودیتا چند پلن متفاوت را برای کاربران خودش بصورت آماده قرار داده بود؛ اما شاید ما نیاز داشتیم بخشی از مشخصات متفاوت با این پلن ها باشد (به عنوان مثال با همان cpu و ram گفته شده هارد بیشتری داشته باشد) در این صورت تکلیف ما چی میشد؟ تا اینکه فهمیدیم با تماس گرفتن به پشتیبان های سرودیتا می­توانیم سرور مجازی با مشخصات دلخواه خودمان را تحویل بگیریم.

خرید سرور مجازی بصورت ساعتی

قابلیت جالبی که توجه هر فردی را به خودش جذب می­کرد، ارائه سرور مجازی بصورت ساعتی بود. بیاین در نظر بگیریم که شما یک روز به سرور مجازی با مشخصات بالا نیاز دارید؛ آیا منطقی است که یک سرور مجازی یک ماهه خریداری کنید؟ خب یقینا خیر مگر اینکه پول شما برای خودتون ارزش نداشته باشد.

تحویل اتوماتیک سرور مجازی

اغلب هاستینگ هایی که ازشون سرویس خریداری می­کنیم سرور مجازی را بصورت دستی نصب می­کنند و تحویل ما می­دهند؛ یعنی اگر ما شب سرویسی را خریداری کنیم و همون لحظه نیاز داشته باشیم باید صبر کنیم تا پشتیبان آنلاین شود و سرور را به ما تحویل دهد. یکی دیگر از نقاط قوت سرودیتا ارائه­ی اتوماتیک سرور مجازی بوده و فقط چند دقیقه پس از ثبت سفارش شما سرور نصب و تحویل شما داده می­شود.

پشتیبانی عالی سرودیتا

طبق تجربه ای که به دست آوردیم متوجه شدیم که مشکلات سرور مجازی بیش از سرویس های دیگر مانند هاست بوده و نیازمند پشتیبانی هاستینگ هستیم. پشتیبانی سریع و باتجربه از ملزومات هر هاستینگی بوده و سرودیتا هم مستثنی از این موضوع نیست.

انواع سرور مجازی در سرودیتا

هغعهغع

شما با توجه به فعالیت خودتون شاید نیازمند VPS لینوکس و یا ویندوز باشید؛ سرودیتا هر دو سیستم عامل را ارائه می­دهد و نیاز شما را کامل رفع می­کند.

تفاوت سرور های لینوکس در موارد زیر می­باشند:

  • دیتابیس سرور
  • وب سرور
  • میل سرور
  • کنترل پنل هاست
  • قیمت (لینوکس دارای قیمت پایین تری می­باشد)
  • امنیت (معمولا گفته می­شود که لینوکس امنیت بیشتری دارد)
  • سرعت (با مشخصات برابر، لینوکس معمولا سرعت بیشتری را برای سایت ما ارائه می­دهد)

البته مقایسه­ی سرور لینوکس و ویندوزی کار درستی نبوده چون هر کدام امکانات متفاوت و ظاهری متفاوت را ارائه میدن و باید طبق نیاز کاری خودتون انتخاب کنید.

سرور مجازی ارزان ایران

اگر قصد داشته باشید که سرور مجازی را برای سایت خودتون در داخل ایران استفاده کنید (همانند ما) حتما پیشنهاد می­شود که از سرور مجازی ایران استفاده کنید. سرودیتا سرور مجازی های خود را از دیتاسنتر باکیفیت آسیاتک برج میلاد ارائه می­دهد که با استفاده از دیسک های پرسرعت NVME و پینگ پایین باعث بهبود تجربه­ی کاربری می­شود.

سرور مجازی ارزان خارج

خب شاید شما برخلاف ما نیاز دارید تا با سرویس های خارجی کار کنید و بحث تحریم و فیلترینگ اجازه ی استفاده از سرور مجازی ایران را به شما ندهد. سرودیتا در این لحظه از 4 لوکیشن مختلف (فنلاند – آلمان – آمریکا – هلند) سرور مجازی ارائه می­دهد که این دغدغه را برای شما نیز رفع کند.

پورتال کاربری سرودیتا

البته این بخش را خصوصا به پورتال کاربری اختصاص نمیدیم و در مورد یک قابلیت فوق العاده سرودیتا نیز بحث می­کنیم که در هاستینگ های دیگر وجود نداشته و به گونه ای بی مانند است.

مهم ترین نکته ای که در پورتال های کاربری باید رعایت شود دسترسی سریع و راحت به بخش های مختلف است که سرودیتا در این مورد ما را کاملا راضی نگه داشته است. برخی از قابلیت هایی که از طریق پورتال کاربری در اختیار ما و شما قرار می­گیرد بصورت زیر هست:

  • ریستارت کردن سرور
  • خاموش و یا روشن کردن سرور
  • نصب مجدد سرور یا همان Rebuild

البته باید در نظر داشته باشید که این موارد بصورت اتوماتیک انجام می­شوند و نیازی به حضور پشتیبان ندارد.

حالا وقت آن رسیده که بریم سراغ قابلیت فوق العاده ی سرودیتا؛ با توجه به اینکه اکثر ما ها از تلگرام استفاده می­کنیم و تایم زیادی را در آن سپری می­کنیم، سرودیتا با طراحی رباتی در تلگرام سعی کرده تا قابلیت های پنل همچو ریستارت کردن را به شما در تلگرام ارائه دهد و نیازی نباشد که شما به پنل کاربری خود در سایت وارد شوید.

بطور کلی برای خرید سرور مجازی این موارد را بررسی می­کنیم:

  • قیمت
  • امکانات
  • رابط کاربری مناسب
  • کیفیت مناسب
  • تنوع محصولات (ارائه سرور های با تایم هفتگی، روزانه و یا ساعتی)

با ملاک قرار دادن این موارد پیشنهاد جدی ما به شما استفاده از سرودیتا بوده؛ سرودیتا با ارائه همه ی این ملاک ها در کنار همدیگر باعث شده تا یک انتخاب عالی و بی نقص برای خرید سرور مجازی باشد. قابلیت ارائه سرور مجازی ساعتی را هر هاستینگی ارائه نمی­دهد اما سرودیتا جرئت و شهامت این کار را داشته و با کیفیت هر چه بهتر اقدام به انجام این کار کرده است.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها