بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری [سوزاندن چربی های شکم و پهلو]

بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری کدامند؟ امروزه افراد زیادی برای لاغری به مکمل های چربی سوز روی آورده اند. به همین دلیل هر روز شاهد محصولات تجاری جدید در زمینه قرص های کاهش اشتها و کاهش وزن هستیم. نکته قابل توجه اینجاست که آیا این مکمل ها قابل اطمینان هستند و اینکه تا چه اندازه در راستای لاغری و کاهش وزن موثر خواهند بود.

بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری [سوزاندن چربی های شکم و پهلو]

در ادامه، چند مکمل لاغری و چربی سوز را معرفی نموده و به میزان اثربخشی آنها در کاهش اشتها و کاهش وزن می پردازیم.

تاثیر قرص های چربی سوز بر لاغری شکم و پهلو

افراد بسیاری هستند که از گرفتن رژیم های پیاپی و بی نتیجه ناامید و خسته شده اند و به دنبال روشی سریع برای لاغری هستند. یکی از این راه ها استفاده از مکمل های چربی سوز و لاغری است. اما این قرص ها نیز عوارضی به همراه دارند. در ادامه، یکی از مکمل چربی سوز اسلیم می را که بر کاهش چربی های شکم و پهلو می تواند موثر باشد، معرفی خواهیم نمود. بعضی افراد معتقدند که قرص گیاهی هیچ عارضه ای ندارد. در علم پزشکی هیچ دارویی حتی داروهای گیاهی فاقد عوارض نیستند. 

تأثیر مکمل اسلیم می بر چربی سوزی

قرص لاغری اسلیم می ساخت کشور آمریکا است که مکملی برای کاهش وزن محسوب می شود. ترکیبات گیاهی این مکمل، چربی های انباشته در بدن را از بین می برد. با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، برای حفظ و بهبود سلامتی فرد بسیار مفید است و در نهایت منجر به تناسب اندام می شود.

اضافه وزن و چاقی تاثیر زیادی بر ظاهر فرد و سلامتی او دارد. در صورت افزایش وزن، امکان ابتلا به سندرم متابولیک است. علاوه بر آن باعث افزایش ابتلا به دیابت و بالا رفتن فشار خون می شود که زندگی افراد را تهدید می کند.

این محصولات با عملکردهای مختلف، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و در نهایت چربی های اضافه بدن را از بین می برند. برای در امان بودن از عوارض جانبی اضافه وزن و چاقی، می توانید از بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری مانند قرص لاغری اسلیم می استفاده کنید. این مکمل اشتها را کنترل می کند و باعث کاهش وزن می شود. این مکمل را بایستی روزانه 2 عدد، یک عدد صبح و یک عدد شب مصرف نمایید. برای خرید این مکمل گیاهی چربی سوز، می توانید به سایت داروخانه آنلاین داروهوم به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

غفعغع

ترکیبات اسلیم می

  • عصاره گوارانا: حاوی کافئین است که خاصیت چربی سوزی و افزایش متابولیسم دارد.
  • عصاره گارسینیا گامبوجیا: برای کاهش اشتها مفید است، متابولیسم و سوزاندن چربی را افزایش می دهد.
  • عصاره چای سبز: خاصیت آنتی اکسیدان دارد که چربی سوز است و باعث پایین آمدن چربی و قند خون می شود.
  • عصاره رودیولارزا: چربی سوز بوده و برای کاهش تجمع چربی در ناحیه شکم بسیار مفید است.
  • عصاره فلفل سیاه: به افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی کمک چشمگیری می کند.
  • کروم: برای کاهش اشتها، سوزاندن چربی و کنترل قند خون مفید است.

تاثیر قرص های کاهش اشتها بر لاغری

هر چند متخصصان تغذیه کاهش وزن را با کم خوردن و ورزش توصیه می کنند، اما گاهی اوقات مجبور به تجویز مکمل های چربی سوز و لاغری می شوند. بعضی افراد توقع دارند هنگام استفاده از این مکمل ها بدون رعایت کردن رژیم غذایی، با پرخوری و ورزش نکردن کاهش وزن داشته باشند.

به یاد داشته باشید که حتی هنگام استفاده از این مکمل ها نیز باید رژیم و تحرک کافی داشته باشید که سریع تر به نتیجه برسید. شاید مصرف این مکمل ها برای همه افراد مفید نباشد، لذا لازم است حتما قبل از استفاده از قرص های ضد اشتها یا چربی سوز با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

مکمل اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک با عملکردهای مختلفی از جمله افزایش سوخت و ساز چربی ها و کاهش اشتها از بهترین مکمل های چربی سوزی و لاغری است که باعث کاهش وزن می شود. این قرص کاملاً گیاهی بوده و از خواص کرفس، شوید و چای سبز برای لاغری استفاده کرده است.

این مکمل برای افرادی که قصد دارند در مدت کوتاه با رژیم یا فعالیت روزانه به نتیجه برسند، تهیه می شود.  ترکیبات گیاهی این مکمل شامل عصاره کرفس و چای سبز است که تأثیرات فوق العاده ای در شکستن چربی ها و کاهش توده چربی در بدن دارند.

رطزرز

 

فواید قرص اسلیم کوئیک

  • اشتها را کم می کند.
  • میل به شیرینی جات را کاهش می دهد.
  • متابولیسم چربی ها در بدن را افزایش می دهد.
  • بازده فعالیت روزانه را بالا می برد.
  • چربی و فشار خون را کاهش می دهد.

طریقه مصرف قرص اسلیم کوئیک

مصرف معمول توصیه شده آن روزی 3 عدد است که باید نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود. برای نتیجه گرفتن از این دارو بهتر است به مدت سه ماه مداوم از آن استفاده کنید. در صورت عدم نتیجه و درخواست ادامه مصرف محصول حتما با پزشک مشورت کنید.

مکمل کربو اسلیم هلث اید

این کپسول ترکیبی طبیعی از عصاره لوبیای قرمز، عصاره چای سبز و عنصر کروم است. کربو اسلیم یکی از بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری محسوب می شود که با مهار ترشح آنزیم هضم کننده کربوهیدرات ها، مانع جذب آن ها شده و باعث کاهش وزن بدون عوارض می شود.

عهغعهعغه

ویژگی های کپسول کربو اسلیم هلث اید

  • ترکیبات طبیعی مؤثر در کاهش وزن دارد.
  • جذب کربوهیدرات های دریافتی را مهار می کند.
  • قند خون را تنظیم می کند.
  • بدون عوارض جانبی است.
  • برای گیاهخواران، بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند، مناسب است.
  • رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ندارد.
  • باعث کاهش وزن به صورت ویژه می شود.

طریقه مصرف کپسول کربو اسلیم هلث اید

افراد بالای 16 سال روزانه 2 تا 3 عدد کپسول را قبل از هر وعده غذایی مصرف کنند. در صورت نیاز امکان افزایش آن به 6 کپسول وجود دارد.

مکمل های چربی سوز بانوان

گرچه جنسیت لزوما نقش مهمی در سوزاندن چربی ندارد، اما بدن بانوان تمایل به ذخیره چربی در قسمت های پایینی بدن دارد. از آنجایی که بانوان نسبت به آقایان باید کالری دریافتی کمتری داشته باشند، لذا می توانند برای حفظ این وضعیت، از بهترین مکمل های چربی سوز و لاغری استفاده کنند. البته قبل از شروع مصرف هر دارویی بهتر است با پزشک مشورت نمایند.

عوارض مکمل های چربی سوز

مصرف مکمل چربی سوز مثل هر مکمل دیگری ممکن است با عوارض همراه باشد. شایع ترین عوارض مکمل های چربی سوز عبارتند از:

  • ضربان قلب نامنظم و افزایش تپش قلب
  • افزایش سطوح انرژی
  • بیش فعالی

 

خرید مکمل چربی سوز و لاغری از داروهوم

شما می توانید انواع قرص ها و مکمل های گیاهی چربی سوز را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها