پته، پلتفرم جدید خرید بلیط هواپیما

حق طبیعی هر مسافریست که بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و به راحتی خریداری کند. خرید آنلاین بلیط هواپیما پته به شما کمک میکند، هرکجا که هستید تنها با اتصال به اینترنت، بلیط هواپیما خود را در نهایت سرعت و با بهترین قیمت تهیه کنید.

پته، پلتفرم جدید خرید بلیط هواپیما

اگر تاکنون تجربه رزرو آنلاین بلیط هواپیما را نداشتید، پته قدرت گرفته و همکار رسمی ایرانیکارت، تجربه ی جدیدی از خرید بلیط هواپیما برای شما رقم خواهد زد.

خرید بلیط هواپیما پته

پته یک موتور جست و جو قوی برای پیدا کردن بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلف و یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی میباشد که با در اختیار داشتن وسیع ترین شبکه ایرلاین، بیشترین ظرفیت پروازی را در اختیار مسافران قرار داده میدهد. برای خرید بلیط هواپیما از پته، پس از وارد کردن اطلاعات و جست و جو، فهرستی از صندلی های خالی برای مقصد مورد نظرتان در تاریخی که مشخص کرده اید مشاهده میکنید. سمت راست گزینه هایی مشاهده خواهید کرد برای اعمال فیلتر و پیدا کردن بلیط بر اساس نیاز خود از جمله قیمت، کلاس پروازی، ساعت پرواز و... . با انتخاب گزینه "جزئیات بیشتر" اطلاعات کامل تری را در خصوص بلیط هواپیما مشاهده خواهید کرد و چنانچه بلیط با نیاز شما همخوانی داشت با "انتخاب پرواز" میتوانید اقدام به خرید بلیط کنید.

شما با خرید بلیط هواپیما از پته اطمینان خواهید داشت خریدتان در نهایت سرعت و امنیت انجام خواهد شد درواقع هرچه از خرید آنلاین بلیط هواپیما نیاز دارید در پته پیدا خواهید کرد. زمانی که پروازی را جست و جو میکنید بیشترین فضاهای موجود از ایرلاین های مختلف را خواهید دید ، همچنین با اعمال کمی تغییر در گزینه های فیلتر، میتوانید مناسب ترین بلیط در دسترس را انتخاب کنید. تمام اطلاعات مربوط به پرواز از جمله: میزان جریمه، نوع کلاس هواپیما و هر اطلاعات مورد نیاز دیگر در سایت پته قرار گرفته و قبل از خرید می‌توانید با دقت و جزئیات بلیط ها را بررسی کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان پته

یکی از مهم ترین عواملی که در تصمیم گیری افراد در خرید بلیط هواپیما، به خصوص خرید بلیط هواپیما خارجی اثرگذار است، قیمت بلیط هواپیما است. هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما با گزینه‌های زیادی روبه‌رو میشوید، اما بلیطی بیشترین احتمال خرید را دارد که قیمت ارزان تری نسبت به بقیه داشته باشد. پته کمترین میزان سود را از خرید بلیط هواپیما برای خود در نظر گرفته در نتیجه باعث میشود شما مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری و به شکل قابل توجهی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. همچنین اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما لحظه آخری هستید، پته مناسب ترین قیمت های بلیط هواپیما چارتری را به شما ارائه خواهد داد.

لیبلیبل

امکان کنسل کردن بلیط در پته

نکته مهم دیگر درخواست کنسلی بلیط هواپیماست. هرزمان به هر دلیلی از سفر خود منصرف شدید، در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با پشتیبانی پته تماس بگیرید و پس از کسر جریمه‌ با توجه به ساعت و زمان باقی مانده تا پرواز و نوع بلیط خود(چارتری با سیستمی) بلیط خود را کنسل کنید. 

و اما در نهایت

خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی و خارجی پته در طول شبانه روز با پشتیبانی 24 ساعته در دسترس شماست تا به راحت ترین و آسان ترین شکل ممکن بلیط هواپیما خود را خریداری کنید، امنیت، سهولت در خرید و قیمت ارزان بلیط هواپیما مهم ترین عواملی است که برای انتخاب سایت خرید بلیط هواپیما باید در نظر داشته باشید. چنانچه در خصوص خرید بلیط و یا موارد مربوط به پرواز سوالی دارید، میتوانید با پشتیبانی پته به شماره 02191094000 تماس و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها