برگزاری نهمین دوره جشنواره برند محبوب ایرانی با حضور شیرآلات شودر

برگزاری نهمین دوره جشنواره برند محبوب ایرانی با حضور شیرآلات شودر

درباره جشنواره

جشنواره ملی برند محبوب ایرانی جشنواره ای است که سالانه برای انتخاب برند محبوب از دید مصرف کنندگان در صنایع مختلف از جمله بانک و بیمه، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، کالاهای مرتبط با زیبایی و سلامت، مد و لوکس، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی و نیز صنایع ساختمانی برگزار می‌شود.

a0c0b854-152f-4444-bf79-df696f5eeb8a

این جشنواره با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قالب یک نظرسنجی بزرگ برگزار می‌شود. در واقع خود مصرف کنندگان هستند که تعیین می‌کنند چه برندی محبوب‌شان است. این رویداد به دنبال شکل‌دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی نیز هست تا با تعیین میزان توصیه‌گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم‌گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد. اولین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۲ برگزار و سالانه به صورت منظم تکرار شده است.

161c8cdf-973a-4d7a-91c5-1ef26b827d64

برندگان جشنواره تندیس‌هایی را در مراسم اختتامیه از دست بزرگان صنعت دریافت می‌کنند و چه افتخاری بزرگتر‌ از اینکه مردم که همان مصرف کنندگان نهایی محصولات هستند یک برند را به عنوان برند محبوب شناسایی و معرفی کنند. به همین علت معمولا تندیس‌های جشنواره برند محبوب ایرانی با افتخار در ویترین شرکت‌ها و برندهای مطرح ایرانی قرار دارد.

برند شودر

شیرآلات بهداشتی شودر در گروه شیرآلات ساختمانی در دو سال گذشته مفتخر به دریافت تندیس برند محبوب مردمی شده است و امسال نیز اصلی ترین مدعی کسب این عنوان است. برند شودر، از سال 1370 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزییات، مانند دوام، زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. این نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است. شودر با تولید کارآمدترین، زیباترین و در عین حال حفظ تناسب با نیازهای مشتریان توانسته گامی بلند و استوار در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان در ایران بردارد.

شودر از همه مخاطبین گرامی و مشتریان عزیز خود دعوت می‌نماید با ورود به وبسایت جشنواره برند محبوب ایرانی، به آدرس ایران تاپ برند روی گزینه ثبت نام سریع و آسان کلیک کرده و گروه اداری - ساختمانی را انتخاب کنند و به راحتی رای خود را برای شیرآلات شودر ثبت نمایند. این جشنواره ۵۰ جایزه‌ی ۵ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این نظرسنجی اهدا می‌نماید.

تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار رای در جشنواره برای برندهای مختلف ایرانی ثبت شده است. زمان اتمام فرصت نظرسنجی و نیز اعلام نتایج آرای شرکت کنندگان ابتدای تیر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. پس فرصت چندانی تا پایان فرایند رای‌گیری نمانده و برگزیدگان جشنواره طی مراسمی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها