معاون وزیر جهاد کشاورزی:

عوارض صادراتی مرغ و تخم‌مرغ برداشته شد

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت:‌ خبر خوب اینکه عوارض صادراتی مرغ و تخم مرغ برداشته شد یعنی تولیدکننده هرقدر بخواهد می‌تواند مرغ تولید و صادر کند که این کار بسیار ارزشمند است.

عوارض صادراتی مرغ و تخم‌مرغ برداشته شد

سید محمد آقامیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: به برکت یادواره ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان چهارمحال و بختیاری که به زودی برگزار می‌شود، همایش و رزمایش با ده هزار خدمت در این استان شروع به کار می‌کند. سازمان دامپزشکی تشکیلاتی به نام جهاد دامپزشکی و زیرمجموعه دامپزشکی قرارگاه‌های متعددی را ایجاد کرده است.

معاون وزیر جهادکشاورزی بیان داشت: یکی از قرارگاه‌های ایجاد شده، قرارگاه محرومیت‌زدایی است که توجه ویژه به نیازهای و خواسته‌های محرومین به ویژه عشایر و روستاها دارد، مناطقی که سازمان دامپزشکی توجیه نداشته باشد و یا محدودیت منابع مالی داشته باشد از طریق اردوهای جهادی برای خدمات بیشتر به روستاها و عشایر استفاده می‌کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سازمان دامپزشکی کشور برگزاری اردوهای جهادی است، افزود: با این کار به دنبال توسعه بوده و حتما از سایر بخش‌ها استفاده می‌شود، از ارگان‌های مختلف کمک گرفته و از ظرفیت‌های آن‌ها نیز استفاده می‌شود.

وی با اشاره حذف ارز ترجیحی، گفت: قبل از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی جلسات مکرری گرفته شد، یکی از آثار مثبت این اقدام این است که با آزاد شدن نهاده‌های دامی تولید و صادرات بیشتر می‌شود.

خبر خوب اینکه عوارض صادراتی مرغ و تخم مرغ برداشته شد یعنی تولیدکننده هرقدر بخواهد می‌تواند مرغ تولید و صادر کند که این کار بسیار ارزشمند است.

معاون وزیر جهادکشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع این جراحی اقتصادی بسیار ارزشمند بود و هرکسی جرات انجام آن را نداشت، کسی می‌توانست چنین کاری کند که دلسوز مردم است.

این مسئله در خصوص بنزین هم وجود دارد و کسانی که بیشتر ماشین دارند از این ثروت ملی و یارانه بنزین استفاده می‌کنند و کسانی هم که ندارند از این ثروت محروم هستند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • نیری
    0

    کثیف ترین ومنفورترین موجودات روی زمین مردم از رو نداری توان خریدمرغ تخم مرغ وسایر مایحتاجشونو ندارن این عوضیها عوارض صادراتی را بر میدارن که در اثر صادرات اجناس گرون بمونه اگه خیلی مرام دارید عوارض واردات خودرو وخیلی از کالاهای دیگه رو بردارین تا تولیدکننده هاشون خون ملت را اینجوری نو شیشه نکنند وبعدشم بگن ما ضرر میدیم

  • ناشناس
    0

    مجانی هم بدید هیچ کشوری مرغ بی کیفیت را وارد نمی کند

  • ناشناس
    0

    خیلی نامرد تشریف دارید زالوها

  • ناامید زندگی در ایران
    0

    مردم الان واقعا دیگه مرغ نخرید تا اینها با این کارهاشون بفهمند هر کس با مردم ایران در افتاد ور افتاد ای کاش یه کمپین نه به خرید خودرو راه اندازی بشه و یه کمپین نه به خرید برنج و روغن بعد تو ببینیم این دولت چطور زورش به مردم میرسد یا نه وبا کمپین های نه به خرید طلا و ارز و سکه کشور از دست زالوهای خونخوار راحت میشد مردم اتحاد اتحاد اتحاد

  • محمد
    0

    حالا متوجه شديد چرا كمپين نخريدن مرغ و تخم مرغ راه انداختن (مردم نخريد تا ارزون بشه !!!) مردم نخرند تا اونا صادر كنند
    به خدا اگه مردم ايران تصميم بگيرن هيچ كالايي رو نخرن يك ريال هم ارزون نميشه
    جنس رو معدوم ميكنن يا رايگان در اختيار كشور دوست و برادر قرار مي دهند ولي قيمت رو تو ايران پايين نميارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها