بهترین استراتژی برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال

تعداد علاقه‌ مندان به سرمایه‌ گذاری در بازار جذاب ارزهای دیجیتال، روز به روز در حال افزایش است. هر ساله تریدرهای بسیاری بدون داشتن برنامه و استراتژی مناسب، بخش فراوانی از سرمایه و ثروت خود را از دست می ‌دهند. انتخاب بهترین استراتژی ارز دیجیتال طبق اهداف معاملاتی، مهم ترین عاملی است که هر معامله‌گر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

بهترین استراتژی برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال

اگر شما نیز به دنبال یک استراتژی پولساز ارز دیجیتال  و کاهش ریسک سرمایه گذاری خود هستید،‌ این مقاله کوتاه مخصوص شماست! در این مطلب کاربردی در کنار یکدیگر بهترین استراتژی های ترید کریپتو را بررسی خواهیم کرد.

استراتژی خرید و هولد کردن؛ ساده ترین روش برای کسب سود در بازار ارز دیجیتال

اگر در دنیای جذاب و پر درآمد ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، بهترین استراتژی ارز دیجیتال برای شما خرید و هولد کردن خواهد بود. معمولاً‌ کاهش ناگهانی ارزش یک رمز ارز،‌ باعث ایجاد نگرانی در دل معامله گرهای تازه کار می شود؛ اما افراد حرفه‌ ای می دانند که این کاهش فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب سود خواهد بود.

خرید رمز ارز در قیمت های پایین و هولد کردن آن در بیشتر دوره های تدریس خصوصی ارز دیجیتال، به عنوان یکی از امن ترین استراتژی های ترید کریپتو آموزش داده می شود. تریدرهای حرفه ای و با تجربه، به نوسان های ارزهایی مانند بیت کوین یا اتریوم توجه نمی کنند و بر حفظ ارز دیجیتال تا رسیدن به ارزش بالا متمرکز خواهند بود.

ترید روزانه ارز دیجیتال؛ استراتژی مناسب برای افرادی که وقت فراوانی برای معامله دارند

معامله روزانه ارز دیجیتال،‌ به معنای خرید و فروش رمز ارزهای مختلف در طول روز و در شرایط کم نوسان قیمتی است. به طور کلی، این استراتژی ریسک بیشتری نسبت به روش خرید و هولد کردن دارد. روش ترید روزانه،‌ برای افرادی مناسب است که زمان فراوانی برای انجام معامله ها در اختیار دارند یا حتی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را حرفه و محل درآمد اصلی خود می دانند.

استفاده از استراتژی پر ریسکِ ترید روزانه ارز دیجیتال، به علم و دانش فنی بالا و یادگیری روشهای تحلیل رمز ارزها احتیاج دارد.  همه افراد میتوانند انواع روش های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال رمز ارزها را با شرکت در دوره های معتبری مانند آموزش پیشرفته ارز دیجیتال به خوبی بیاموزند.

بالاب

آشنایی با استراتژی معامله ارز دیجیتال آربیتراژ

طبق نظر بسیاری از تحلیل گرها روش آربیتراژ بهترین استراتژی ارز دیجیتال برای افراد مبتدی و تازه کار است. آربیتراژ  (Arbitrage) به معنای کسب سود از طریق اختلاف قیمت یک ارز دیجیتال در دو صرافی مختلف است. کافی است رمز ارز مورد نظر خود را با قیمت پایین از یک صرافی بخرید و آن را با قیمت بالاتری در صرافی دیگر به فروش برسانید.

بسیاری از پلتفرم های بازار ارز دیجیتال، از طریق فرآیند ایردراپ نسبت به بازاریابی و معرفی شرکت و رمز ارز خود اقدام می‌کنند. در پاسخ به این سؤال که «ایردراپ چیست»، باید بگوییم که airdrop هدیه دادن و اهدای رایگان ارز دیجیتال به افراد مختلف است. اگر شما نیز از پلتفرم های مختلف رمز ارز هدیه گرفتید، این امکان را خواهید داشت که از طریق استراتژی آربیتراژ آن ارز دیجیتال را با قیمتی بالاتر در یک صرافی بفروشید.

اسکالپینگ؛ استراتژی پولساز ارز دیجیتال

در صورت آموزش اصولی و حرفه ای، اسکالپینگ می تواند بهترین استراتژی ارز دیجیتال برای کسب سود باشد. Scalping به معنای انجام معامله های کوچک با کمترین زمان و سود کم است. در این روش تعداد معامله ها از سود آن ها مهم تر خواهد بود.  

در استراتژی اسکالپینگ، معامله گرها با بررسی نوسانات لحظه ای بازار، سودهای کم و پر تعداد دریافت می کنند. حداکثر زمان انجام یک معامله Scalping کمتر از یک ساعت خواهد بود. یکی از مزیت های این استراتژی آن است که در صورت انجام معامله اشتباه، به دلیل سرمایه گذاری اندک به راحتی می توان بدون ضرر فراوان از بازار خارج شد.

استراتژی معاملات معکوس؛ روشی پر ریسک مخصوص افراد با تجربه

در استراتژی معاملات معکوس، تریدرهای حرفه ای بر اساس اطلاعاتی که از تحلیل سطوح حمایت و مقاومت به دست می آورند،‌ اقدام به انجام معامله می کنند. تصور کنید که در یک بازه زمانی خاص، روند قیمت بیت کوین صعودی است؛ در استراتژی معاملات معکوس یا همان Reverse trading، تریدرها توسط تحلیل حرفه ای الگوهای مختلف بازار، روند را نزولی پیش بینی کرده و فوراً وارد معامله می شوند.

این شیوه مخصوص افراد حرفه ای است و ریسک بسیار بالایی دارد. برای اینکه بتوانید از طریق این استراتژی و روش های دیگر درآمد پایدار کسب کنید، پیشنهاد میکنیم که در ابتدا به طور اصولی آموزش ببینید.

فقغفقغ

بهترین استراتژی ارز دیجیتال کدام است؟

استراتژی های فراوانی برای کسب سود در دنیای جذاب ارزهای دیجیتال وجود دارند. هر کدام از این روش ها، مزیت ها و معایب خاص خودشان را دارند و در شرایط مختلف مناسب اند. در حقیقت، هر معامله گر باید با توجه به رویکرد و هدف های معاملاتی خود یکی از این استراتژی های معامله ارز دیجیتال را انتخاب کند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید آن است که با آگاهی و دانش کافی پا به عرصه سودده و پر ریسک کریپتوکارنسی بگذارید. با آموزش اصولی خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتخاب بهترین استراتژی معامله رمز ارز می توانید در کمترین زمان ممکن سود فراوانی کسب کنید.

آموزش اصولی و حرفه ای معامله ارز دیجیتال با داجکس

در این مقاله به طور تخصصی بهترین استراتژی ارز دیجیتال با توجه به اهداف معاملاتی هر تریدر را بررسی کردیم. برای آشنایی با دنیای پر درآمد کریپتوکارنسی و یادگیری خرید و فروش رمز ارزها،‌ شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال داجکس را پیشنهاد می کنیم. به شما قول می دهیم که با عضویت در سایت داجکس به نشانی fa.dogex.ae، از مزیت های بی شماری بهره مند شده و در زمانی کوتاه به یک معامله گر حرفه ای تبدیل خواهید شد.

در مجموعه حرفه ای داجکس،‌ امکان شرکت در دوره های متنوعی مانند دوره مقدماتی، پیشرفته و حتی خصوصی رمز ارز برای کاربران فراهم شده است. این شرکت هم اکنون به طور بین المللی در کشورهایی مانند استرالیا، امارات و ایران فعالیت می کند. شماره تماس ۰۰۹۷۱۴۵۶۵۶۸۷۱ پل ارتباطی شما تریدرهای آینده با داجکس خواهد بود. کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه مشتاقانه، پاسخگوی سؤال‌ها و نظرهای ارزشمندتان هستند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها