رویداد روز پیتزای بیتکوین و پاداش ۱۲۰۰۰ دلاری کوینکس برای کاربرانش

شخصی وجود دارد که از طعم لذیذ پیتزا خوشش نیاید؟ اما خرید پیتزا به چه قیمتی؟ حاضر هستید بیت کوین خود را صرف خرید پیتزا کنید؟ جالب است بدانید که در سال های قبل برای نخستین بار یک مرد این کار را انجام داد.

رویداد روز پیتزای بیتکوین و پاداش ۱۲۰۰۰ دلاری کوینکس برای کاربرانش

این مرد برای خرید دو عدد پیتزا، 10 هزار بیت کوین خود را داد. این معامله عجیب و غریب سبب شد که سالروز آن معامله به جشن پیتزای بیت کوین در کوینکس شناخته شود. شاید در حال حاضر این معامله عجیب بنظر نرسد اما در روزهایی که اتفاق افتاد بیت کوین به این شهرت نرسیده بود و فروشنده­ای هم قادر به فروش محصول خود در ازای آن نبود. این ماجرا زمانی جالب­تر می­شود که بدانید آن مرد کسی جز لازلو هانیکز، توسعه دهنده و برنامه نویس بیت کوین نبود. او زمانی که بیت کوین یک ساله بود، در ازای دو عدد پیتزای پاپاجان، 10 هزار بیت کوین پرداخت کرد که برابر با 40 دلار بود. روز پیتزای بیت کوین جشنی جهانی است که تمامی اشخاصی که در حوزه رمز ارز دیجیتال فعال هستند می­توانند در آن شرکت کنند. جوایز مختلفی هم در این جشن برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می‌شود. اگر شما هم در ارز دیجیتال حرف­هایی برای گفتن دارید و یا علاقه­مند به شرکت در این جشن هستید همین حالا اقدام کنید. اما چگونه؟ برای اطلاع از رویدادهای کوینکس در ادامه با ما همراه شوید.

 فالو کن و توی پیتزای ۱۰۰۰۰ دلاری سهیم شو!

تا بحال فکر کرده بودید که می­توانید با فالو کردن جایزه بگیرید؟ به همین راحتی، اما نه هرپیجی! پیج رسمی کوینکس به آدرس زیر برای فارسی زبان­ها آغاز به کار کرده است. کافی است آن را فالو کنید.

@coinex_farsiofficial

با فالو کردن این پیج می­توانید شانس خود را برای بردن جایزه 10000 دلاری امتحان کنید و همچنین از جدیدترین اخبار این حوزه مطلع شوید. این رویداد در 26 اردیبهشت تا 2 خرداد برگزار می شود. که باید قوانین آن را هم رعایت کنید که شامل موارد زیر می­باشد:

  • پیج اینستاگرام را فالو کنید.
  • به لینک https://gleam.io/d8j76  مراجعه کنید و سپس آیدی اینستاگرام و ایمیل ثبت نام کوینکس خود را وارد نمایید (وی پی ان خود را خاموش کنید).

لازم به ذکر است که شما نمی­توانید با حساب فیک در این رویداد شرکت نمایید.

پاداش رویداد اول: در این رویداد به هزار نفر از افرادی که پیج را فالو کرده باشند، برای هر نفر 10 دلار پرداخت می­شود. این پاداش در بازه 14 روزه اهدا می­شود و فهرست برندگان نیز در صفحه رسمی اینستاگرام و همچنین توییتر فارسی صرافی کوینکس اعلام خواهد شد.

ثبت نام کن و یک برش از پیتزای ۶۰۰۰۰ CET بگیر!

رویداد دوم که به مناسبت روز پیتزای بیت کوین برگزار می­شود ثبت نام در کوینکس است. در این رویداد که از 27 اردیبهشت تا 2 خرداد برگزار می­شود به 1200 نفر از کاربران ایرانی که در کوینکس ثبت نام کنند پاداش CET50 اهدا خواهد شد. برای ثبت نام کوینکس باید از لینک زیر استفاده کنید.

https://www.coinex.com/s/4G8C

در صورتی که از لینک بالا استفاده نکنید، شما در رویداد شرکت داده نخواهید شد. توجه داشته باشید، در صورتی که از دو حساب استفاده کنید در این صورت از رویداد حذف خواهید شد. این رویداد در بازه شش روزه برگزار می­شود که هر روز به 200 نفر از کاربران تازه وارد در کوینکس نفری CET50 اهدا می­شود. اسامی برندگان از صفحه رسمی اینستاگرام و توییتر کوینکس اعلام می­شود.

نتیجه گیری

اگر تا به امروز، تنبلی می­کردید تا در این صرافی ثبت نام کنید این فرصت را از دست ندهید، چرا که می­توانید شانس خود را برای برنده شدن و دریافت پاداش به بهانه این جشن امتحان کنید. این رویدادها جوایز ویژه­ای هستند که کوینکس به پاس همراهی کاربران عرضه کرده است و شما هم می­توانید با فالو کردن پیچ و همچنین ثبت نام در صرافی یکی از برندگان آن باشید و از جایزه خود لذت ببرید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها