کتاب‌های زبان اصلی را از کجا بخریم؟

در یک دهه گذشته کتاب‌های الکترونیکی محبوبیت خصی در بین افراد پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد جامعه که علاقه زیادی به کتاب دارند؛ ترجیح می‌دهند که کتاب‌های موردعلاقه خود را با استفاده از وسایل هوشمند خود مانند گوشی، تبلت و کامپیوتر مطالعه کنند.

کتاب‌های زبان اصلی را از کجا بخریم؟

دسترسی ساده به نسخه‌های الکترونیکی کتاب، باعث شده که این علاقه روزبه‌روز بیشتر شود و افراد بیشتر به سمت نسخه‌های الکتریکی کتاب بروند.

دراین‌بین کتاب‌های زبان اصلی هم محبوبیت خاصی دارند و بیشتر افراد جامعه مخصوصاً دانشجویان و محققان خواهان دسترس به نسخه زبان اصلی کتاب موردعلاقه خود هستند. اما تهیه این دسته از کتاب‌ها در ایران مقداری سخت است. این دسته از افراد همیشه با این سؤال مواجه می‌شوند که کتاب زبان اصلی از کجا بخریم ؟ این مسئله برای آنها به یک دغدغه بسیار بزرگی تبدیل شده است.

در این مقاله به طور کامل نحوه دسترسی به کتاب‌های زبان اصلی را توضیح خواهیم داد و بهترین مکان را برای تهیه آنها معرفی خواهیم کرد.

چرا کتاب زبان اصلی

معمولاً اکثر کتاب‌های خارجی که به چاپ می‌رسند؛ در کمترین زمان توسط مترجمان ایرانی به فارسی ترجمه می‌شوند و در اختیار افراد جامعه قرار می‌گیرند. اما بسیاری از افراد با وجود این بازهم به دنبال کتاب‌ های زبان اصلی هستند. دلیل آن هم بسیار واضح و روشن است؛ کتاب‌های ترجمه شده ممکن است به دلایلی در آنها اشتباهی رخ دهد یا در بعضی از قسمت‌ها آن‌طور که باید ترجمه نشود و موضوع اصلی و مفهوم واقعی را نرساند.

به همین دلیل دانشجویان و افراد محقق علاقه دارند که کتاب‌های زبان اصلی را تهیه کنند؛ چون این نوع از کتاب‌ها نسخه اورجینال هستند و هیچ‌گونه اشتباهی در آنها وجود ندارد. همچنین در بالاترین کیفیت می‌توان به محتوای کتاب دسترسی پیدا کرد.

دلایل استفاده از نسخه الکترونیکی

کتاب الکترونیکی که به آن ایبوک هم گفته می‌شود؛ همان کتاب نسخه فیزیکی است با این تفاوت که خواندن این کتاب به‌وسیله گوشی، سیستم خانگی و تبلت صورت می‌گیرد. معمولاً بیشتر افراد به دلیل خصوصیات و ویژگی‌هایی که کتاب الکترونیکی دارد؛ برای مطالعه کتاب موردعلاقه خود از این نسخه استفاده می‌کنند. ترجیح دادن کتاب الکترونیکی به نسخه فیزیکی آن، دلایل خاص خود را دارد. از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افراد در هرجا و در هر زمانی می‌توانند به تمام کتاب‌های خود دسترسی داشته باشند که این مورد برای کتاب‌های فیزیکی غیرممکن است.
  • تهیه کردن این نوع از کتاب‌ها و همچنین فروش آنها بسیار آسان است و در خانه با چند کلیک می‌توان این کار را انجام داد.
  • نویسندگان در سراسر جهان می‌توانند به‌راحتی اثرهای خود را به تمام مخاطبان عرضه کند.
  • بیشتر این کتاب‌ها را می‌توان به‌صورت رایگان تهیه کرد.
  • تعداد بسیار زیادی از کتاب‌های متنوع را می‌توان تهیه کرد؛ بدون اینکه فضایی از خانه و یا اتاق را اشغال کنند. افراد می‌توانند از هزاران کتاب فقط در یک حافظه کوچک چند گیگا بایتی نگهداری کنند.
  • برای تولید کتاب نسخه فیزیکی باید صدها کاغذ تولید کرد که این کار به طبیعت و محیط‌زیست آسیب وارد می‌کند؛ پس کتاب الکترونیکی سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارند.

البته در استفاده از کتاب الکترونیکی توجه به چند نکته بسیار ضروری است. اگر استفاده از این نوع کتاب زیاد باشد؛ امکان دارد چشم‌ها آسیب ببینند پس استفاده از عینک بسیار مهم و ضروری است. همچنین در این نوع از کتاب‌ها امکان سرقت ادبی وجود دارد. بیشتر نگرانی نویسنده‌ها و ناشران این است که افراد سودجو این آثار را به نام خود بزنند.

بهترین سایت برای تهیه کتاب‌های زبان اصلی

بیشتر افراد راه‌حل تهیه کتاب الکترونیکی زبان اصلی را مراجعه به سایت‌های خارجی می‌دانند؛ اما خرید کتاب زبان اصلی https://ebookrally.ir/blog/original-language-book از سایت‌های خارجی مانند آمازون برای ایرانی‌ها غیرممکن است و برای اینکه افراد بتوانند از سایر سایت‌های خارجی دیگر کتاب زبان اصلی خریداری کنند؛ باید حساب بانکی ارزی بین‌المللی داشته باشند.

اما با استفاده از سایت ایبوک رالی (ebookrally.ir) تمام افراد می‌توانند انواع کتاب‌های زبان اصلی و اورجینال را در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند. سایت دانلود کتاب انگلیسی ایبوک رالی یک واسطه میان افراد و سایت‌های خارجی است. این سایت تمام کتاب‌های زبان اصلی را خریداری کرده و برای کاربران ایرانی که نمی‌توانستند به آنها دسترسی داشته باشند؛ آماده کرده است.

Screenshot_20220516_145344

خصوصیات و ویژگی‌های سایت ایبوک رالی باعث شده که در میان کاربران به‌عنوان بهترین سایت برای تهیه کتاب الکترونیکی زبان اصلی و اورجینال شناخته شود. از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی‌ها و خدمات ایبوک رالی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود بیش از 6 میلیون کتاب الکترونیکی مختلف بر روی سایت که فقط با چند کلیک می‌توان کتاب موردنظر را تهیه کرد.
  • کاربران در سایت ایبوک رالی می‌توانند با تخفیف 80 درصدی نسبت به قیمت دلاری کتاب، آن را خریداری کنند.
  • امکان دسترسی به کتاب‌های زبان اصلی و اورجینال
  • پشتیبانی از تمام مراحل خرید توسط تیم ایبوک رالی
  • دانلود بسیار آسان کتاب‌های زبان اصلی به دو روش مستقیم و سفارشی
  • امان تهیه بهترین نسخه کتاب برای چاپ
  • تهیه و ارسال کتاب در 12 ساعت

نحوه دسترسی به کتاب‌ها در سایت ایبوک رالی

برای دسترسی به کتاب‌های زبان اصلی باید وارد سایت ایبوک رالی (ebookrally.ir) شد و از کادر جستجو عنوان کتاب را وارد کرد. بعد از چند لحظه کتاب به همراه قیمت و مشخصات آن نمایش داده می‌شود. اما در بعضی از مواقع امکان دارد کتاب موردنظر کاربر در سایت وجود نداشته باشد.

Screenshot_20220516_145325

سایت ایبوک رالی هرگونه سفارشی که کاربران داشته باشند را در کمترین زمان ممکن برای آنها فراهم می‌کند. فقط کافی است که کاربر به قسمت سفارش رفته و عنوان کتاب را در آنجا وارد کند تا تیم ایبوک رالی کتاب را در مدت‌زمان بسیار کمی تهیه کند.

سخن نهایی

دانلود کتاب‌ های زبان اصلی برای بسیاری از افراد یک دغدغه بزرگ است و همیشه برایشان سؤال بوده که کتاب‌ های زبان اصلی را از کجا بخریم ؟ در این مقاله به بهترین شکل سایت ایبوک رالی را برای تهیه کتاب‌های زبان اصلی و اورجینال معرفی کردیم تا این دسته از افراد بتوانند کتاب‌های موردنظر خود را تهیه کنند.

اگر درباره دانلود کتاب های دانشگاهی از سایت ایبوک رالی سؤال یا نظر خاصی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها