سفارش و خرید کتاب کنکور با تخفیف

کنکور، آزمون بزرگ و سرنوشت­‌ساز دانش‌­آموزان ایرانی است. هر سال با نزدیک شدن به روز کنکور تب و تاب خریدن کتاب­های کمک درسی و خرید کتاب کنکور با تخفیف رونق زیادی می­گیرد. هر کدام از دانش‌آموزان به دنبال این هستند تا بهترین کتاب­ها را که کمک بیشتری به آن­ها می­کند را پیدا کنند.

سفارش و خرید کتاب کنکور با تخفیف

یکی از راه­های خرید کتاب کمک درسی و غیر کمک درسی، سفارش آنلاین کتاب است. دانش‌آموزان کنکوری فرصتی برای این ­که ساعت­ها در کتاب­فروشی­ها  به دنبال کتاب مناسب باشند، ندارند. از طرفی کتاب فروشی­های آنلاین با نزدیک شدن به کنکور تخفیف­های مناسب و ویژه ا­ی و گاهی و ارسال رایگان برای مشتری در نظر می­گیرند، به همین دلایل اکثر دانش‌­آموزان خرید و سفارش آنلاین را به خصوص با نزدیک­تر شدن به کنکور ترجیح می­دهند.

 

سایت هایی برای سفارش کتاب کنکور

کتاب­های درسی مدرسه به تنهایی برای شرکت در آزمون سراسری کنکور کافی نیستند. هر سال کنکور سخت­تر از سال­های قبل برگزار می­شود و هر سال نیز همت و تلاش دانش­آموزان افزایش پیدا می­کند. هر دانش­‌آموزی برای شرکت در کنکور نیاز به کتاب­های کمک آموزشی و آزمون­هایی دارد که تست­های بیشتری حل کند، جزییات مطالب را بداند، آزمون­های سال­های قبل را بررسی کرده و با نحوه­ی سوالات کنکور آشنا باشد.

اکثریت ناشران کتب کمک درسی و کتب کنکوری در سایت خود سفارش هم می­پذیرند، اما با این وجود دانش‌آموزان به دنبال سایتی هستند که خرید کتاب کنکور با تخفیف داشته باشد و تمامی کتاب‌های کمک درسی و کنکوری در آن موجود باشند. وقتی مرجعی از تمامی کتب پشتیبانی کند، امکان مقایسه دو کتاب برای تشخیص مورد بهتر با توجه به اطلاعات، مباحث کتاب، نظرات کاربران و تحلیل خود سایت ممکن است. بنابراین سعی کنید بادقت کتاب بهتر را انتخاب کنید.

 

فواید سفارش آنلاین کتاب کنکور

  1. صرفه­‌جویی در زمان
  2. استفاده از اطلاعات سایت­هایی که کتاب­های کنکور را تحلیل کرده­اند و نظراتی که سایرین گذاشته‌­اند.
  3. صرفه‌­جویی در هزینه­‌های رفت و آمد
  4. امکان استفاده از تخفیفات ویژه و جوایز دیگر
  5. امکان استفاده از ارسال رایگان در بازه­‌های زمانی مختلف
  6. قابل اعتماد بودن سایت­های معتبر و انتشارات معتبر

پیدا کردن کتاب کنکور مناسب

برای انتخاب کتاب نیاز خودتان را باید در نظر بگیرید، باید دقیقا بدانید که در چه مبحثی ضعیف و در کدام مبحث قدرتمند هستید بدانید که دقیقا نیاز به چه چیزی دارید.

 دانش‌آموزی که حفظیات قوی دارد نیازی به کتاب توضیحی ندارد و دانش‌آموزی که قدرت تست‌زنی خوبی ندارد، نباید کتاب خاص تست تهیه کند؛ زیرا در سطح تست­های قوی دچار ضعف و سردرگمی می­شود.

اگر دانش‌­آموزی از هر لحاظ در سطح متوسط هستید، ابتدا کتاب­های درس­نامه را تهیه کنید تا به تمامی مطالب مسلط باشید، در مرحله­‌ی بعد آزمون­های سال­های قبل را بررسی و حل کرده و تست‌­زدن را از سطح آسان آغاز کنید. پیشنهاد ما این است که خرید کتاب کنکور آنلاین را تجربه کنید تا در زمان شما صرفه‌­جویی بشود. بعد از شروع تست مرحله به مرحله درجات تست را سخت­تر کنید و آن­قدر بر روی تست­‌زدن تمرکز نکنید که از حفظ و حل اطلاعات فراموش کنید.

تهیه‌ی کتاب مناسب به رشته تحصیلی شما هم بستگی دارد؛ برای دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی سرعت تست‌زدن اهمیت زیادی دارد چرا که تعداد رقبای آن‌ها از تمامی رشته‌ها بیشتر است.

برای دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی کتاب‌های درسنامه و جامع اهمیت بیشتری دارند؛ چرا که ریز به ریز اطلاعات کتاب را برجسته کرده‌اند و توضیح داده‌اند.

یبلیبل

منابع معتبر برای کنکور

متاسفانه مافیای کنکور باعث شده تا برخی افراد به دنبال به دست­آوردن پول شروع به فعالیت در حوزه‌ی انتشارات کتب کنکور بکنند. این افراد با تبلیغ‌های بی‌­اندازه‌ ضرر بسیار زیادی از لحاظ مالی و درسی به خانواده‌ها و دانش‌آموزانی که مخاطب آن­ها هستند و کتب آن­ها را می­خرند، وارد می‌کنند. این مسئله را دانش‌آموزان کنکوری باید حتما در نظر داشته باشند و کتاب‌های کنکور خود را از منابع و انتشارات معتبر تهیه کنند. خرید کتاب کنکور آنلاین از سایت­های معتبر یکی از راه­های قابل اطمینان و مناسب است. انتشارات معتبر کنکور سال­ها در این زمینه تجربه و فعالیت دارند، درباره­ی کنکور اطلاعات کافی داشته و تمامی دانش‌­آموزان با توانایی­های مختلف را در نظر می­گیرند و کسانی که کتاب­های این نشرها را تالیف می­کنند، معمولا متخصصان و معلمان همان رشته هستند. این معلمان بهتر می­دانند که سوالات کنکور معمولا به چه صورتی طرح می­شوند و گاهی حتی خود آن­ها طراح سوالات کنکور هستند.

 

قیمت کتاب­ های کنکور

هزینه­‌های کتب کمک درسی و کنکوری معمولا خیلی بیشتر از کتاب­های درسی است. تیم­های بزرگی در انتشاراتی‌­های کتب کمک درسی و حوزه­‌ی کنکور مشغول به کار تخصصی هستند؛ تهیه­ی درس­نامه به صورتی که در نهایت جذابیت و قابل فهم­ بودن باشد، طراحی سوالات مشابه­ به کنکور در سطوح سخت، آسان، متوسط، تهیه­ کردن پاسخ­نامه­‌ها با جواب­های کوتاه و بلند و هیچ­کدام از این کارها آسان نیست و وقت و تخصص و سرمایه­‌ی فراوان می­خواهد. جذابیت­های بصری، هزینه­‌ی تبلیغات، کاغذ و سیستم چاپ و بسیاری از مسائل دیگر هم هستند که به این لیست اضافه می­شوند و هزینه­‌های کتاب کمک درسی و کنکوری را افزایش می­دهند.

باز هم فایده­ی دیگر خرید کتاب کنکور با تخفیف و به صورت آنلاین می­رسیم که بسیاری از سایت­ها تخفیفات ویژه یا ارسال رایگان برای هنگامی که تعداد بیشتری کتاب را سفارش می­دهید، قرار می­دهند و هزینه­‌های شما کاهش پیدا می­کند.

334343

آماده شدن برای کنکور

سعی کنید برای کنکور در طی سال­های قبل از آن مطالعه‌­ی کم اما پیوسته داشته باشید تا نتیجه­‌ی مثبت بگیرید. تنها یک برنامه­‌ریزی طولانی مدت و متناسب با نیازهای شما می­تواند موفقیت شما را تضمین کند. علاوه بر برنامه­‌ریزی از انگیزه و تلاش بی وقفه غافل نشوید، رسیدن شما به رشته­‌ی مورد علاقه­‌تان در گرو تلاش و زحمت کشیدن است.

هرچه به ماه کنکور نزدیک­تر می­شویم تکاپو و تلاش دانش­‌آموزان کنکوری بیشتر از قبل می­شود و آن­ها با تمام توان و تلاش خود مشغول درس خواندن هستند. حال در ماه­ها و روزهای آخر مانده به کنکور وقت خرید کتاب کنکور با تخفیف یا بدون تخفیف نیست، اکنون فقط باید به مرور همان مطالبی که به ذهن سپرده‌اید مشغول باشید.

در ماه­های پایانی دانش­‌آموزان باید وقت خود را برای جمع‌­آوری مطالبی که یاد گرفته‌­اند، بگذارند. یادآوری اطلاعات در ذهن و دسته­‌بندی کردن آن­ها، بررسی ایرادات و ضعف­ها در تست و مطالب، بررسی سوالات آزمون­های کنکور سال قبل و در نهایت حفظ آرامش از مهم­ترین کارها می­باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها