خرید کتاب های درسی

تهیه کتاب های درسی اصلی‌ ترین نیاز همه دانش ‌آموزان و اساتید برای تدریس می‌باشد

خرید کتاب های درسی

زیرا که همه کتابهای کمک درسی و کنکوری در سایه همین کتاب‌های درسی قرار می ‌گیرند و به نوعی همه کتاب‌ های کمک درسی مکمل کتاب ‌های درسی می‌باشد. و حتی نظر بسیاری از مشاوران و اساتید بر این است که مطالعه دقیق مطالب کتب درسی 90% نیاز دانش ‌آموزان عزیز را برای فراگیری کامل مطالب درسی و آزمون و همچنین داوطلبان کنکور را برطرف می‌کند زیرا که تمام سوالات آزمون و کنکور از بطن کتاب‌های درسی استخراج و به عنوان سوال مطرح می ‌گردند.

خرید کتاب درسی با توجه به تغییرات وسیع در حوزه آموزشی کشور و نحوه توزیع عادلانه آن همیشه بحث داغ تصمیم‌گیران حوزه آموزش و اساتید و اولیا بوده است. تا اینکه از دو سال پیش طبق تصمیم وزارت علوم تصمیم بر آن شد که دانش ‌آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید در سامانه توزیع و فروش آموزش ثبت نام کنند و به هنگام شروع سال تحصیلی جدید کتاب ‌های خود را از همان مدرسه ‌ای که در آن ثبت نام کرد‌ه‌اند، تهیه کنند.

بعضی از دانش ‌آموزان به هر دلیلی ممکن است مدرسه محل ثبت نام خود را عوض کننده که در این صورت نیز دانش ‌آموزان می‌توانند از همان مدرسه قبلی خود نسبت به دریافت کتابهای درسی خود اقدام کنند و یا نامه‌ای از طرف مدرسه سابق خود دریافت کرده و از مدرسه جدید خود کتابهای خود را دریافت نمایند.

مشکل اساسی در این طرح این بود که بعضی از مقاطع تحصیلی در این سامانه قرار نگرفته و این دانش آموزان نمی ‌توانند کتاب ‌های خود را از مدارس خود تهیه کنند، برای این منظور وزارت علوم و سازمان چاپ کتب درسی در هر استان و شهری تعدادی نماینده انتخاب کرده است که دانش ‌آموزان می‌توانند حدود دو هفته قبل از شروع مدارس به کتابفروشی‌های مذکور مراجعه کرد، و کتاب‌های خود را دریافت کنند. برای تهیه کتب درسی از این فروشگاه ‌های کتاب لازم نیست که قبلاً ثبت نام کرده باشید و شما کافی است با مراجعه به این مراکز کتب خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که به دلیل محدود بودن سهمیه هر فروشگاه ممکن است خیلی زود کتب درسی در این مراکز تمام شود و به همین دلیل به دانش ‌آموزان توصیه می‌ شود در اسرع وقت نسبت به خرید کتاب ‌های خود اقدام کنند.

حال بسیاری از دانش ‌آموزان به هر دلیل امکان خرید کتب درسی در آن بازه زمانی ندارند و موجودی کتابفروشی ‌های مذکور تمام شده باشد، و یا ممکن است کتاب خریداری شده خود را مفقود یا معدود کرده باشند در این صورت کافیست به فروشگاه اینترنتی تلکتاب به نشانی telketab.com مراجعه کرده و کتاب خود را انتخاب کنید و پس از تماس با فروشگاه تلکتاب، به شماره تلفن‌های 66470470 و 6647060-021، در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب‌های خود را درب منزل تحویل گرفته و سپس هزینه آن را پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است که خرید کتاب درسی در این فروشگاه حتی به صورت تک درس امکان پذیر می‌باشد و فقط با یک تماس با گروه آموزش تلکتاب، کتب خود را به راحتی دریافت کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها