سرمایه گذاری در میم کوین ها یا متاورس؟ آینده کدام بهتر است؟

اگر سرمایه گذار هستید و به دنبال افزایش سرمایه خود می باشید، در سال‌های اخیر، دو حوزه جدید در بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باز شده است که فرصت‌های هیجان‌انگیز جدیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می کند. این دو حوزه دنیای مجازی متاورس و میم کوین ها می باشند.

سرمایه گذاری در میم کوین ها یا متاورس؟ آینده کدام بهتر است؟

متاورس و میم کوین ها، اگرچه به هم مرتبط هستند، اما طبقات دارایی متمایزی هستند که گذشته از پر نوسان و پر خطر بودن آنها، پتانسیل بازدهی بالایی دارند. با این حال، اینکه آیا آنها گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری هستند یا خیر هنوز بسیار مورد بحث قرار می گیرد. در اینجا خلاصه‌ای از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری متاورس و میم کوین ها را مورد بررسی قرار می دهیم تا متوجه شویم که کدام حوزه برای سرمایه گذاری بهتر است.

قفغقغف

سرمایه گذاری در متاورس

در ماه های اخیر متاورس شلوغ ترین طبقه دارایی بوده است، اما بسیاری از سرمایه گذاران هنوز نمی دانند که متاورس چیست. شاید یک دلیل این باشد که متاورس تعریف واحدی ندارد. متاورس اساساً یک دنیای آنلاین و ترکیبی از واقعیت مجازی، رسانه های اجتماعی و واقعیت افزوده است که اغلب توسط رمز ارز پشتیبانی می شود. سال‌ها است که گیمرها و توسعه‌دهندگان از این دنیای مجازی استفاده می‌کنند، اما با سرعت هرچه تمام تر در حال تبدیل شدن به یک دنیای آنلاین موازی است که در آن  می توان تراکنش‌های مالی واقعی را انجام داد.

همه بر روی متاورس«30 تریلیون دلاری» تمرکز کرده اند. متاورس یک درب باز 10 تا 30 تریلیون دلاری است که در طی 10 یا 15 سال ظاهر خواهد شد. به این ترتیب پیش بینی می شود قیمت ارزهای دیجیتال متاورس نیز رشد جالب توجهی داشته باشد.

به گفته اندرو کیگوئل، مدیر عامل Tokens.com، در حال حاضر بیشترین سرمایه گذاری در املاک مجازی متاورس صورت می گیرد. در چند ماه گذشته قیمت ها در این حوزه حدود 500 درصد افزایش یافته است. تازه این اول کار است. تحلیلگران بلومبرگ اینتلیجنس معتقدند که ارزش متاورس تا سال 2024 به 800 میلیارد دلار می‌رسد، در حالی که برایان نواک، تحلیل‌گر مورگان استنلی تخمین می‌زند که ارزش آن تا 8 تریلیون دلار نیز می‌رسد.

غول رسانه های اجتماعی فیس بوک حتی کل شرکت خود را به عنوان متا تغییر نام داد، که نشان دهنده اعتقاد او به اهمیت عظیم متاورس در آینده است. در حالی که متاورس پتانسیل هیجان انگیزی دارد، سرمایه گذاران بسیاری معتقدند که خرید ارزهای متاورس میتواند فرصت های سودآوری گسترده ای را برای آنها فراهم کند.

برای خرید برترین ارزهای متاورس شامل خرید ارز کالا، خرید ارز سند، خرید ارز مانا و خرید بیش از 800 کوین و توکن مختلف کافی است به صرافی بیت گذر به آدرسbitgozar.io  مراجعه نمایید.

فغعغعفغع

سرمایه گذاری در میم کوین ها

میم کوین ها برخی سرمایه گذاران را به میلیونر تبدیل کرده اند، اما بسیاری از سرمایه گذاران را نیز متضرر کرده اند.

در حال حاضر 100 ها میم کوین وجود دارد که همگی برای جلب توجه سرمایه گذاران ارز دیجیتال رقابت می کنند. بسیاری از آنها حاوی کلمه "inu" در نام خود هستند. بسیاری از آنها ممکن است قانونی به نظر برسند، اما اکثر ارزهای دیجیتال الهام گرفته شده از میم ها صرفاً پروژه های کلاهبرداری هستند که برای سرمایه گذاری بر روند رو به رشد میم کوین طراحی شده اند. شما می توانید قبل از سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها تحقیق کنید تا بفهمید که پروژه مستعد کلاهبرداری نیست. به این شکل خطرات موجود را کاهش می دهید.

 

به طور خلاصه، بازار میم کوین ها بسیار پر نوسان است و تغییرات قیمت بسیار زیاد و غیرقابل پیش بینی است. کافی است به نمودار قیمت لحظه ای دوج کوین به عنوان اولین میم کوین بازار نگاهی بیندازید. با این وجود، میم کوین‌ها یکی از هیجان‌انگیزترین سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که می‌توانید انجام دهید و مطمئناً آنها می‌توانند به تنوع بخشیدن به سبد سهام شما کمک کنند. شما می توانید آن را به عنوان یک گزینه پرخطر و البته سود ده در نظر بگیرید.

میم کوین یا متاورس کدامیک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

در حالی که می‌توان با سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها درآمد کسب کرد، این نوع سرمایه‌گذاری به‌طور باورنکردنی خطرناک است و بیشتر به قمار شبیه است تا سرمایه‌گذاری واقعی. البته اگر دقیقاً در زمان مناسب خرید و فروش کنید، می توانید سود خوبی به دست آورید. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که تمام پولی را که سرمایه گذاری کرده اید از دست بدهید.

یک استراتژی بهتر این است که بر سرمایه گذاری هایی تمرکز کنید که احتمالاً در بلندمدت عملکرد خوبی خواهند داشت. هیچ کس نمی داند که میم کوین ها در طول زمان چگونه عمل خواهند کرد. اما اگر روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنید، مطمئن شوید که ارزهایی را انتخاب می‌کنید که دارای پایه‌های قوی هستند و احتمال بیشتری دارد که در آزمون زمان مقاومت کنند.

متاورس مطمئناً وعده‌های زیادی داده است. این شرکت در حال توسعه فناوری واقعیت مجازی با Oculus است، در حال تحقیق در مورد استفاده از داده‌های بیومتریک برای تأثیرگذاری بر متاورسی است که تجربه می‌کنیم و قصد دارد سریع‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی جهان را بسازد. با این حال، فقط به این دلیل که زاکربرگ این نام را برگزیده است، به این معنا نیست که خرید شرکت او بهترین یا تنها راه برای قرار گرفتن در معرض متاورس است. 

هیچ کس دقیقاً نمی داند که متاورس در نهایت چه شکلی به خود می گیرد یا کدام شرکت ها در مرکز آن قرار خواهند گرفت، اما ادعای ناپدید شدن آن نیز بسیار دشوار است. با این حال، بهترین شرایط این است که شما پیشرفت را از همه جهت تماشا کنید.

سخن پایانی

میم کوین با وجود اینکه عمر کوتاهی دارند اما محبوبیت زیادی به دست آورده آورده اند. ارزهای دیجیتالی که بر روی فناوری بلاک چین کار می کنند، غیر از اینکه پول دیجیتالی بوده و سودهایی را به همراه دارند، طیف گسترده ای از کاربردها را نیز دارند.

بازده ارزهای دیجیتال بسیار بالا است. از سوی دیگر فناوری در دهه آینده به سرعت به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. ما احتمالاً تجربه فراگیرتری در متاورس های مختلف خواهیم داشت. در آینده، احتمالا فناوری وجود دارد که نه تنها به ما اجازه دهد که متاورس را ببینیم و بشنویم، بلکه آن را احساس می کنیم. 

به منظور کسب درآمد از متاورس یا میم کوین ها ابتدا تحقیقات لازم را در این خصوص انجام دهید و پس از کسب اطلاعات کامل و جامع در این حوزه سرمایه گذاری کنید. شما می توانید با مراجعه به وبلاگ صرافی بیت گذر به آدرس blog.bitgozar.io به جدیدترین اخبار، رویدادها و آموزش های مرتبط با حوزه متاورس و ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها