ارزان ترین بلیط استانبول را از کجا و چطور بخریم؟

خرید بلیط استانبول و سفر به این شهر در هر زمانی به ویژه وقتی به تعطیلات نزدیک می‌شویم، در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد.

ارزان ترین بلیط استانبول را از کجا و چطور بخریم؟

استانبول پایتخت اقتصادی، تجاری و فرهنگی ترکیه است که با وجود آثار تاریخی و معماری باشکوه، جاذبه های طبیعی و تفریحی، مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها و... یک مقصد محبوب در سرتاسر جهان به شمار می‌رود. عدم نیاز به ویزا، جاذبه های استانبول و فرهنگ نزدیک مردمان این شهر به ایرانی‌ها، باعث شده تا بسیاری آن را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. اما ارزان ترین بلیط استانبول را از کجا بخریم؟

جاهای دیدنی استانبول

وقتی صحبت از مکان های دیدنی استانبول می‌شود، مسجد ایاصوفیه اولین جایی است که به ذهن می‌رسد. این مسجد با معماری باشکوه دوره بیزانس و عثمانی، در ابتدا یک کلیسا بود که بعدها تغییر کاربری داد. کاخ توپکاپی و موزه‌های آن، مسجد آبی یا سلطان احمد، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، کالخ دلما باغچه و... در میان معروف ترین جاذبه های استانبول قرار دارند.

خرید در استانبول یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر با وجود انواع مراکز خرید مدرن و سنتی آن است. از میان بهترین مراکز خرید استانبول می‌توان به مرکز خرید آکمرکز، مال آف استانبول، وادی، کاپیتول، ایستینیه پارک و ... اشاره کرد. اوتلت های استانبول بهترین مکان برای خرید ارزان در این شهر به شمار می‌روند. اگر هم به دنبال یک خرید سنتی‌تر هستید، به بازار بزرگ استانبول ، بازار ادویه و... بروید.

رزرو ارزانترین پروازهای استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوا در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است. به طور کلی این دو فصل High-seoson استانبول محسوب می‌شوند. تابستان استانبول گرم و در زمستان نیز بارندگی در آن زیاد است، البته در فصل تابستان جشنواره‌ها و کنسرت‌های متعددی برای جذب بیشتر گردشگر برگزار می‌شود. بهترین فصل برای داشتن سفر ارزان به این شهر زمستان است، چراکه هم هتل های استانبول کمترین قیمت را دارند و هم بلیط هواپیما را با مناسب ترین قیمت رزرو می‌کنید.

هر چه از تعطیلات فاصله بگیرید، شانس پیدا کردن بلیط ارزان استانبول افزایش می‌یابد. با خرید از یک سایت معتبر و دانستن برخی نکات، از زمان سفر گرفته تا ایرلاین های ارزان ، می‌توانید بلیط رفت یا حتی در مسیر برگشت از تهران به استانبول یا پرواز شیراز استانبول و... را با ارزانترین قیمت‌ها رزرو کنید.

بهترین زمان رزرو هتل های استانبول

قیمت هتل استانبول به عوامل مختلفی مانند نوع هتل، منطقه‌ای که در آن قرار دارد، دسترسی آن به وسایل حمل و نقل، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و... بستگی دارد. همچنین بهترین زمان برای رزرو هتل استانبول در فصل‌هایی است که مسافر کمتری راهی این شهر می‌شود. اما اگر به هزینه فکر نمی‌کنید، می‌توانید فصل بهار و پاییز بهترین شرایط آب و هوایی را برای رزرو هتل در استانبول دارد.

اگر به دنبال رزرو ارزان هتل های استانبول هستید، باید قید هتل های 5 ستاره و حتی 4 ستاره این شهر را بزنید. می‌توانید هتل های 3 ستاره و 2 ستاره و حتی هاستل های استانبول را با بهترین قیمت‌ها رزرو کنید. بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند، فقط به دنبال یک اتاق تمیز برای استراحت در شب هستند و بقیه زمان خود را صرف تفریح و خرید می‌کنند. Sultan Hostel و Taksim City Hostel جزو هاستل های ارزان استانبول هستند.

تاتناتناتن

بلیط چارتر و لحظه آخری استانبول

بلیط چارتری استانبول یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. قیمت بلیط چارتر استانبول با توجه به شرایط متفاوت است و برای رزرو ارزان آن باید در زمان مناسب اقدام کنید. در روزهای تعطیل قیمت‌ این نوع بلیط بیشتر می‌شود و در اوایل یا اواسط هفته می‌توانید رزرو بلیط ارزان چارتر استانبول را به راحتی انجام دهید. برای خرید بلیط چارتر فقط باید قیمت آن را با بلیط سیستمی استانبول مقایسه کنید.

همچنین، با نزدیک شدن به زمان پرواز، در صورتی که هنوز صندلی های هواپیما پر نشده باشد، بلیط ها در لحظات آخر به فروش می‌رسند. بلیط لحظه آخری استانبول معمولا ارزانترین نرخ بلیط به مقصد این شهر است و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید آن را تهیه کنید. فقط هنگام خرید این نوع بلیط همیشه باید چمدان خود را ببینید تا به محض پیدا شدن بلیط راهی سفر شوید.

رزرو ارزان ترین بلیط استانبول در فلای تودی

برای خرید بلیط استانبول ارزان وارد سایت فلای تودی و به بخش پرواز خارجی شوید. اطلاعات خواسته شده مانند مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و تعداد مسافر را وارد کنید. کلاس پروازی به طور پیش فرض روی گزینه اکونومی است، اگر به دنبال رزرو بلیط ارزان استانبول هستید، این گزینه را تغییر ندهید. با کلیک روی گزینه جست و جوی پرواز، تمام بلیط های در دسترس در تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. قیمت بلیط استانبول در این سایت از ارزانترین گزینه به گرانترین دسته‌بندی شده است.

برای پیدا کردن پروازهای چارتری یا لحظه آخری فقط باید روی گزینه مربوطه در فیلترهای سایت کلیک کنید. همچنین برای انتخاب راحت‌تر بلیط مورد نظر خود در سایت گزینه‌هایی مانند کلاس پروازی، ایرلاین ها، فرودگاه‌ ها و ... در دسترس قرار دارد.

تنمتنمن

ارزانترین بلیط استانبول را با استفاده از دو ابزار نمودار و تقویم قیمتی فلای تودی انجام دهید. نموار قیمتی بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما استانبول را در یک بازه زمانی مشخص نشان می‌دهد. مثلا با استفاده از نمودار می‌توانید از قیمت بلیط تهران استانبول به راحتی در حوالی تاریخی سفر خود آگاه شوید. تقویم قیمتی، کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط را مشخص می‌کند. با استفاده از این دو ابزار و در صورت امکان فقط با یک جابجایی کوچک در تاریخ و زمان سفر می‌توانید یک بلیط ارزان هواپیما رزرو کنید.

در فلای تودی نه تنها می‌توانید رزرو پرواز استانبول با بهترین قیمت را انجام دهید، بلکه خدماتی مانند رزرو هتل، ویزا و بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی را نیز دریافت خواهید کرد. پشتیبانی 24 ساعته این سایت پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات کاربران است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها