برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟

مهاجرت به استرالیا یکی از مقاصد متقاضیان مهاجرت و زندگی در خارج از کشور می باشد. آب و هوای مناسب طبیعت فوق العاده، وجود مراکز آموزشی معتبر در همه مقاطع تحصیلی، ثبات اقتصادی، وجود شرکت های بین المللی و فرصت های شغلی متنوع، استرالیا را به یکی از کشورهای جذاب برای مهاجرت و تحصیل و کار تبدیل کرده است.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟

دستمزد تخصص های مختلف در استرالیا با هزینه زندکی در استرالیا مطابقت داشته و شهروندان این کشور در همه مشاغل از رفاه و آسایش نسبی برخوردارند. استرالیا جهت تامین هدفمند نیروهای متخصص مورد نیاز خود برنامه های متنوعی را تنظیم کرده است. به صورت کلی برنامه های مهاجرتی  به سه دسته تقسیم شده اند.

1-مهاجرت تحصیل به استرالیا

2-مهاجرت کاری به استرالیا

3-مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا

متقاضیان مهاجرت به استرالیا با انتخاب مناسب ترین روش می توانند برای گرفتن ویزای استرالیا اقدام کرده و در نهایت اقامت استرالیا را دریافت نمایند.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

تحصیل در استرالیا در همه مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. تحصیل در مدارس استرالیا از 6 سالگی ممکن می باشد. برای تحصیل در مدارس استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد و مدارس استرالیا برنامه ریزی های لازم را برای آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان بین المللی را دارند. دانش آموزان مدارس استرالیا می توانند همراهی یکی از والیدن خود را به عنوان گاردین داشته باشند. تحصیل در استرالیا در مقطع مدارس ، ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور را تسهیل می نماید.

مهاجرت تحصیلی با اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا نیز امکان پذیر می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه های استرالیا می توانند با توجه به آخرین مدرک تحصیلی خود برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقاطع بالاتر اقدام کنند. داشتن مدرک زبان آیلتس از ملزومات گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا است. امکان مهاجرت تحصیلی به استرالیا بدون مدرک زبان در مقطع لیسانس در برخی از دانشگاه های استرالیا میسر می باشد. ولی تحصیل در مقطع ارشد و دکتری نیازمند ارائه مدرگ زبان است. مدارک زبان مورد پذیرش در دانشگاه های استرالیا شامل : آیلتس، پی تی ای و تافل می باشد. متقاضیان تحصیل رایگان در استرالیا در صورت داشتن رزومه تحصیلی قوی در مقطع دکترا امکان پذیر است. دانشجویان بین المللی برای مهاجرت تحصیلی استرالیا باید پس از دریافت پذیرش دانشجویی از یکی از موسسات معتبر استرالیا، برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنند.

یکی از راه های مهاجرت تحصیلی سریع به استرالیا استفاده از موسسات اعزام دانشجو و مشاورین رسمی تحصیلی استرالیا می باشد. موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در استرالیا خدمات تحصیل در استرالیا را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی تحصیلی و وکیل رسمی تحصیلی استرالیا خانم نازنین بیتاژیان به و صورت رسمی و مطابق با قوانین اداره مهاجرت استرالیا ارائه می نماید.

 

غعفع

 

مهاجرت کاری به استرالیا

کار در استرالیا یکی از درخواست های متقاضیان مهاجرت به استرالیا است. ثبات اقتصادی استرالیا این کشور را به یکی از مراکز سرمایه گذاری کمپانی های بزرک بین المللی تبدیل کرده است. از آنجایی که این شرکت ها جهت تامین نیروهای متخصص خود نیازمند متخصصین مختلف می باشند، فرصت های شغلی متنوعی را در استرالیا بوجود آورده است. هزینه زندگی در استرالیا با دستمزد ها متناسب بوده و متخصین می توانند با اشتغال در این شرکت ها از رفاه خوبی برخوردار باشند. مهاجرت کاری به استرالیا و کار در استرالیا از روش های مختلفی امکان پذیر است. دو روش مهاجرت کاری به استرالیا به صورت زیر می باشد.

1-دریافت جاب آفر

2- مهاجرت از طریق اسکیل ورکر استرالیا ( مهاجرت از طریق تخصص)

مهاجرت کاری به استرالیا از طریق جاب آفر

کار در استرالیا از طریق گرفتن جاب آفر یکی از روش های مهاجرت به استرالیا است. گرفتن جاب آفر از یک کار فرما در استرالیا امکان مهاجرت کاری به استرالیا را مهیا می کند. متخصصان می توانند از طریق موسسات مهاجرتی جهت گرفتن جاب آفر و ویزای کار استرالیا اقدام کنند. افراد پس از ورود به استرالیا و کسب سابقه کار در استرالیا می توانند برای یکی از برنامه های اقامتی استرالیا اقدام کنند.

 

مهاجرت کاری به استرالیا از طریق برنامه های اسکیل ورکر

مهاجرت کاری به استرالیا از طریق برنامه های اسکیل ورکر به دو دسته فدرال و ایالتی تقسیم بندی می شود. برنامه های اسکیل ورکر ایالتی با توجه به نیازهای منطقه ای خود دارای لیست مشاغل مورد نیاز می باشند. به صورت کلی شرایط مهاجرت کاری به استرالیا از طریق برنامه ای اسکیل ورکر با کسب امتیاز از فاکتورهایی نظیر : سن، تحصیلات، سابقه کار و نمره مدرک زبان امکان پذیر است. مدرک زبانن مورد قبول در برنامه های اسکیل ورکر ، آیلتس و پی تی ای می باشد. افرادی که از طریق این برنامه های برای مهاجرت به استرالیا اقدام می کنند مجوز کار در استرالیا و تحصیل در استرالیا را خواهند داشت . این افراد می توانند از تسهیلات بانکی برای خرید ملک و یا دیگر موارد استفاده نمایند. همچنین این افراد از بیمه عمومی برخوردار هستند.همچنین این افراد پس از سه سال زندگی در استرالیا (پی از دریافت کارت پی آر)، می توانند جهت دریافت پاسپورت استرالیا اقدام کنند.

 

مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا

مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا از طریق برنامه های متنوع سرمایه گذاری که در ساب کلاس های متنوع وجود دارد امکان پذیر است. برنامه های سرمایه گذاری استرالیا عموما" مناسب مالکین کسب و کار می باشد. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری دارای شرایط مختلفی است و به صورت کلی متقاضیان سرمایه گذاری در استرالیا باید از طریق فاکتورهایی نظیر ارزش میزان دارایی (از فبیل: ملک، مسکن، بورس و غیره) و همچین میزان سرمایه (وجه نقد) ، سن ؛ تحصیلات، سابقه کار در کسب و کار خود و مدرک زبان امتیاز کسب نمایند. معمولا" این افراد با دریافت ویزای استرالیا وراد این کشور شده و کسب و کار خود را در یک بازه زمانی مشخص  راه اندازی می نمایند. و سپس با انجام تعهدات ویزای سرمایه گذاری استرالیا، برای گرفتن اقامت دائم استرالیا اقدام می کنند. این افراد و اعضاء خانواده وی مجوز کار و تحصیل در استرالیا را خواهند داشت. فرزندان این افراد می توانند در مدارس استرالیا به صورت رایگان تحصیل نمایند. متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا پس از 3 سال زندگی (پس از دریافت پی آر) می توانند جهت دریافت پاسپورت استرالیا اقدام کنند.

هزینه زندگی در استرالیا

هزینه زندگی در استرالیا با توجه ایالت و شهر محل زندگی متفاوت است.  هزینه زندگی در شهر های بزرگ مانند سیدنی بیشتر و در شهرهای کوچک مانند ادلایت پایین می باشد. هزینه مسکن برای یک خانه یک خوابه در سیدنی از 1900 دلار شروع می گردد. هزینه مسکن در شهرهای کوچک مانند ادلایت برای یک خانه یک خوابه از 1200 دلار در ماه شروع می گردد. هزینه ماهانه بابت اینترنت ، برق، آب و خوردو خوراک نیز حداقل 1000 دلار برای یک خاتواده دونفره می باشد. دستمزد در مشاغل مختلف در شهرهای ایالت های استرالیا متغیر می باشد. حداقل حقوق برای افرادی که تحصیلات و تخصص دارند از ماهی 4000 دلار شروع می شود.

موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در استرالیا، خدمات ویزای استرالیا از طریق مهاجرت کاری به استرالیا و اسکیل ورکر، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری ، مهاجرت تحصیلی را به صورت رسمی تحت نظارت مستقیم وکیل رسمی مهاجرت استرالیا ، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید. متقاضیان می توانند جهت ارزیابی شرایط خود با واتس اپ دفتر استرالیا  773 987 404 001 در ارتباط باشند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها