روش های خرید گرامرلی با بهترین قیمت در ایران

گرامرلی خیلی زود توانست به حد بالایی از محبوبیت دست پیدا کند. این نرم افزار که با هدف اصطلاح اشتباهات نگارشی و جلوگیری از سرقت علمی ایجاد شده بود، به سرعت در سراسر دنیا محبوب شد و امروزه افرادی بسیاری از این نرم افزار برای انجام کار های خود بهره میبرند.

روش های خرید گرامرلی با بهترین قیمت در ایران

شاید تصور عام اینطور باشد که تنها دانشجویان و افرادی که به دنبال نگارش متون سخت به زبان انگلیسی هستند باید از این نرم افزار استفاده کنند. در حالی که امکانات این نرم افزار طیف گسترده ای از مردم را شامل میشود و حتی استفاده روزمره از آن نیز برای محاوره های معمولی کاربرد دارد. اما برای خرید اکانت گرامرلی ارزان قیمت باید چه کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این نرم افزار جادویی بدانیم.

کمی درباره نرم افزار گرامرلی

Grammarly یک پلتفرم آنلاین رایگان پایه است، که به شما کمک میکند غلط ننویسید. به گفته خود کمپانی آنها تلاش میکنند تا مردم دنیا راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هدف گرامرلی اصطلاح غلط های املایی و دستوری و جلوگیری از سرقت علمی است. گرامرلی یک پلتفرم رایگان پایه معرفی شده.

این یعنی امکانات پایه این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد اما برای امکانات بهتر شما مستلزم پرداخت هزینه هستید. متن ها در این سرویس نمره میگیرند. . این نمره ها تا حد زیادی معتبر هستند. به شکلی که نشریات معتبر جهانی مثل الزویر، ساینس دایرکت، وایلی و بسیاری نشریه دیگر از این نمره برای معیار سنجی زبان بهره میبرند.

 

در این سرویس میتوانید از حالت های مختلفی برای شخصی سازی متن استفاده کنید. چنین قابلیتی در سرویس های مشابه کمتر به چشم میخورد. به عبارتی شاید اصلا وجود هم نداشته باشد. در این سرویس شما میتوانید مشخص کنید که برای چه مخاطبی مطلب مینویسید.

 General

حالتی است که در آن متن شما جنبه عمومی دارد و شما میخواهید اکثریت بتوانند آن را درک کنند.

 Knowledgeable

 برای مطالبی که برای افراد دانشگاهی نگاشته میشوند. چه اساتید و چه خود دانشجویان. این نوع بررسی مناسب مطالب تحقیقی و پژوهشی است. Expert سطح بالایی از زبان را شامل میشود. با انتخاب این نوع تحلیل باید منتظر متنی با ساختار پیچیده و سنگین باشید.

به شکل خلاصه هر کسی که میخواهد به زبان انگلیسی چیزی تایپ کند. پلن ها و امکانات گسترده این نرم افزار را نمیتوان به قشر خاصی محدود کرد. اساتید بلند پایه دانشگاهی، دانشجویان بین المللی، نویسندگان مجلات و نشریه ها، تولید کنندگان محتوا و مردم عادی همه و همه میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند. حتی افرادی که از سطح بالایی در زبان انگلیسی برخوردارند ممکن است به علت کم دقتی دچار اشتباهاتی شوند که از طریق گرامرلی قابل تصحیح است. پس محدودیت خاصی برای استفاده از این نرم افزار وجود ندارد.

یبلیبلب

امکانات پایه این نرم افزار به شکل رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت اما برای استفاده از امکانات بیشتر نیازمند پرداخت هزینه هستید. امکانات پایه ای این نرم افزار محدود بوده و شاید تا حد کمی پاسخگوی نیاز های شما نسبت به اصطلاح و نگارش یک متن باشد. اگر دارای کارت اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت یا مستر کارت هستید، میتوانید با شارژ حساب خود مستقیما از گرامرلی اکانت و پلن مورد نظر را خریداری نمایید. اگر به کارت های ذکر شده دسترسی ندارید میتوانید برای خرید اکانت گرامرلی به وبسایت اسپاتی لند مراجعه کنید. اسپاتی لند با بهترین خدمات در اختیار شماست تا خرید امنی را تجربه نمایید.

در بعضی از مواقع دیده شده که افراد و سایت های نامشخصی قیمت های نا معقول از اکانت های اشتراکی ارائه میدهند. حتما توجه داشته باشید که از فروشگاه های مطمئن و امن خرید خود را انجام دهید. چراکه در صورت خرید اکانت هکی و غیر قانونی اول از همه ممکن است اکانت شما مسدود شود و دسترسی به اکانت از شما سلب گردد. با خرید پلن های قانونی و تایید شده نیازی نیست نگران این موضوع باشید. در فروشگاه اسپاتی لند دو پلن برای ما در نظر گرفته شده که هر دو قانونی و معتبر میباشد. این اکانت ها در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه و یکساله به فروش میرسد. شما میتوانید بسته به نیاز خود هر یک را تهیه و استفاده کنید. اگر سوالی نیز درباره اکانت ها و نحوه خرید دارید با پشتیبان سایت ارتباط بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها