از دلایل خرابی کرکره برقی در زمستان

با شروع فصل جدیدی از سال و با آمدن سرما، نگهداری از کرکره برقی در زمستان مسئله ای است که ممکن است به وجود آید.

از دلایل خرابی کرکره برقی در زمستان

چرا که سرمای فصل زمستان کرکره برقی پارکینگ را با یخ زدگی که در ان ایجاد می شود، ممکن است تیغه های کرکره برقی را خراب کند.                    

حال نیز با استفاده از نکات مهمی که در مورد کرکره برقی و انواع آن گفته می شود، کمک شایانی است که از خرابی این قطعات اتوماتیک جلوگیری می کند. همین امر در مراقبت می تواند باعث کم شدن هزینه های مربوط به این اختلال در کرکره های برقی شود.                                                                          

به طور کلی دسته‌ای از درب ها که بدون دخالت انسانی و عدم نیاز به هیچ گونه فعالیتی باز و بسته می شوند و از نوعی حسگر برخوردار هستند، کرکره برقی نام دارند.                                           

این حسگر ها با دارا بودن قابلیت این که اگر شخصی به آن دور یا نزدیک شود آن را تشخیص داده و با تنظیمات مخصوص به خود می توان برای باز و بسته شدن درب زمان بندی را به آن اختصاص داد.                                            

گاهاً امکان دارد درب بدون اجازه و دستور مجدد به یکباره بسته شود. تمام این اختلالات به خرابی قطعات مختلف درب اتوماتیک مربوط است. پس نیاز است در نگهداری از کرکره برقی در زمستان نکاتی را مد نظر خود قرار دهید.                        

یکی از اقداماتی که پس از تشخیص خرابی در این درب ها باید انجام شود، بررسی چراغ ریموت کنترل است.             

  • اگر چراغ ریموت کنترل خاموش یا کمرنگ باشد، نشانگر این است که ریموت معیوب شده و دلیل استفاده بسیار از آن است و می‌توان با تعویض باتری این مسئله را حل کرد.                                             
  • در نگهداری از کرکره برقی در زمستان با فرض سالم بودن ریموت، باید به بررسی موتور و برد اصلی درب پرداخت و مطمئن شد که دستگاه مرکزی و فیوز آن سالم است.                                                      

کارشناسان ما در مجموعه رامادُر می توانند با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات در صورت خرابی کرکره برقی شما بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشد.      

                                                        

خرید درب اتوماتیک در برج

یکی از اولین موارد که بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان در دفتر کار یا حتی در یک مرکز تجاری با آن روبرو می‌شوند، درب اتوماتیک در برج است .   

در دنیای امروز و در فضاهای تجاری این درب های ورودی از شیشه ساخته شده اند تا بیشترین رضایتمندی را در افراد بگذارند. چراکه این المان ها با جلوه ای خاص و مدرن خود به ساختمان های شما نمای شیک و جلوه گر می بخشند.                 

در طی تحقیقات بسیار نشان داده شده که درب اتوماتیک در برج باید ویژگی هایی را شامل شود تا مناسب ساختمان های بزرگ باشد.کرکره برقی 1

به علت ویژگی های مثبت و فراوان درب های اتوماتیک شیشه ای نسبت به درب های دستی، اغلب خریداران به درب های اتوماتیک روی می آورند. چرا که برای مصرف کنندگان راحتی را به ارمغان می آورند که بتوان بدون نیاز به ارتباط و استفاده از دستگیره سنگین، درب خودکار باز و بسته شود.                                                       

بنابراین استفاده بسیار آسان دارند. به خصوص مناسب افراد مسن، کسانی که با کودکان خود هستند و یا کسانی که وسیله سنگین را حمل و نقل می کند یا به طور کل بار یا چمدان دارند می تواند خوب و پر فایده باشد.                             

از دیگر خصوصیات محبوب درب اتوماتیک در برج این است که در مصرف انرژی های بسیاری صرفه‌جویی می‌کند و به کاهش هدر رفتن انرژی های گرمایشی و سرمایشی کمک کننده هستند. زیرا در زمانی باز می شوند که کسی به قصد ورود به ساختمان یا برج به آن نزدیک می شود و بعد از گذر آن شخص نیز اتوماتیک بسته می شوند.                                    

امروزه مدل های پیشرفته این درب های کشویی مثل اسلایدر فرانسوی و تلسکوپی طرفدارهای بسیار خود را دارد. بعضی از این درب های اتوماتیک با یک پنل واحد عرضه شده اند.                                                  

درصد کثیری از درب های کشویی به صورت جفتی هستند. از آن ها در برج ها و مجتمع ها استفاده می شوند.              

این درب های اتوماتیک با المان های دارای قابلیت بالا باعث می شوند با فشار دادن آنها در زمانی که در شرایط اضطراری قرار دارید گشوده شوند و می توانند حتی در مکان‌هایی که نیاز به خروج اضطراری دارند مناسب باشند.                    

تیم حرفه ای رامادُر درصورت هرگونه خرابی درب های اتوماتیک با کارشناسان حرفه ای که دارد، قادر است به کمک شما آمده و حس خوب وراحتی را برای شما به ارمغان آورد.                                                  

کاربرد شیشه برنز                                        

یکی از متریال های پر استفاده و پرکاربرد در زندگی از قدیم تا به اکنون شیشه بوده است که از آن در موارد تزئینی و کاربردی استفاده می شود.                                                                         

 این ماده در طراحی‌های فضای داخلی یا در نما جلوه زیبا و جذب کننده می دهند. در رنگ، طرح و کیفیت های متفاوتی هستند که بسته به استفاده و انتخاب شخص برای هر کاربری متفاوت است.      

کرکره برقی 2

 شیشه برنز اغلب به عنوان جذب گرما استفاده می شود. همچنین بیشتر از ۵۰ درصد از تابش نور خورشید جلوگیری می کند و کمک می کند که نور کمتری را عبور داده و آن را مهار می‌کند.                                            

وجود شیشه برنز برای ما با کنترل و متعادل کردن گرما و نور آسایش وآارامشی را فراهم می کند.                    

شیشه برنز قادر است وسایل واثاثی که در فضای داخلی ما جود دارند از خطر آسیب دیدگی و سفید شدن از اشعه مضری به نام فرابنفش ناشی از تابش خورشید به آنها تا حدود ۹۹ درصد محافظت کند.                                     

از سری عمده کاربرد این شیشه ها در زندگی شامل:

  • کانتر تاپ آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • رومیزی
  • قفسه ها و شلف های دیواری یا مستقل
  • سقف، تندیس، آلاچیق، درب و پنجره ی شیشه ای
  • آیینه
  • ویترن

در طراحی فضای داخلی رنگ برنز انطباق و هماهنگی کاملی با المان ها و عناصر تیره دارد و حالت صمیمی و گرمی ایجاد می کنند.

شیشه برنز رومیزی استفاده چند منظوره ای دارد. یکی از شکل های آن این است که در روی میزهای مختلف قرار بگیرند و از خطر ضربه، خط و خش و . . . در برابر میز محافظت می کند و طول عمر بالا و محافظتی مناسب به میز می دهد.               

مجموعه رامادُر با بکارگیری متخصصان باتجربه توانسته است در تولید، طراحی و اجرای این محصولات با بهره گیری از دانش روز دنیا به نحو احسن گامی برداشته و بهترین ها را به متقاضیان ارائه دهد.                                 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها