یک سرور مجازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سرور مجازی یا VPS در واقع سروری اختصاصی است که با استفاده از تکنیک های مجازی سازی به چند سرور مجازی تقسیم بندی شده است.

یک سرور مجازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 این بخش ها از نظر استفاده از سخت افزار با هم یکسان هستند. و با توجه به این که ویژگی های خرید سرور اختصاصی را دارا می ‌باشد اما قیمت سرور مجازی مقرون به صرفه می‌باشد.

نکات مهمی قبل از خرید سرور مجازی

دسترسی روت

با یک سرور مجازی، به طور مستقیم به سرور روت دسترسی خواهید داشت.

قابلیت ارتقاء

شاید در ابتدای خرید سرویسی را که تهیه کرده اید مناسب کار شما باشد اما  با گذشت زمان نیاز داشته باشید  که سرور خود را ارتقا دهید پس پیشنهاد ما این است که سرویسی را تهیه  نمایید که امکان  ارتقا داشته باشد تا  در  زمانی که به منابع  بیشتری نیاز داشتید به راحتی بتوانید منابع را ارتقا دهید .

آپتایم بالا

آپتایم بالا یکی از ویژگی های سرور مجازی خوب می‌باشد و اینکه مدیریت کامل سرور در اختیار کاربر قرار گیرد.

هارد SSD

پیشنهاد ما برای  مجازی  سازی  سرور اختصاصی هارد های SSD  می‌باشد زیرا از سرعت بالا تر و ماندگاری خوبی را دارا هستند .در نظر داشته باشید  زمانی که ماشین های مجازی بر روی آن اجرا خواهند شد و سیستم عامل های متفاوتی بر روی آن نصب خواهد می‌شود  از هارد استفاده  زیادی خواهد شد و بهتر است که هادر از سرعت ریدو رایت بالایی برخورد دار باشد.

رم مناسب

رم مناسب برای سرور مجازی DDR4  است به دلیل اینکه از سرعت بالایی برخوردار می‌باشد و از داده ی بیشتر و پیوسته تری استفاده می‌کند همچنین رم‌های DDR4 از نظر تراکم وضعیت بهتری دارند.

CPU

در نظر داشته باشید  که سی پی یو در سرور مجازی باید فرکانس بالایی داشته باشد  که در نتیجه پردازش بهتری داشته باشد.

با داشتن سرور مجازی هروقت کسی آدرس دامنه شما را در مرورگر وارد کند، سرور مجلزی این اطلاعات لازم را برای مرورگر می‌فرستد و به این ترتیب، سایت‌تان برای کاربران به نمایش درمی‌آید.

البته انتخاب سرور به نوع فعالیت شما و میزان منابعی که دارید بستگی دارد که هرچقدر دیتا های شما و کسب و کار میزان کمتری داشته باشد پیشنهاد ما سرور مجازی می‌باشد در غیر این صورت شما به خرید سرور اختصاصی نیاز دارید که کلیه منابع در اختیار شما می‌باشد این در صورتی است که منابع سرور مجازی به طور  اشتراکی است.

مدت زمان تحویل سرور مجازی در نوین هاست

تحویل سرور مجازی  در زمان یک الی سه ساعت ممکن هست. در نظر داشته باشید که سفارش شما در یک الی سه ساعت اولیه ثبت می‌گردد اما امکان اینکه دیتاسنتر سرویس را با کمی تاخیر تحویل دهد وجو دارد و  پیشنهاد می‌کنیم که شما یک روز کاری را در نظر بگیرید و با خیالی آسوده سفارش خود ثبت کنید و راه اندازی سرور  را به تیم نوین  هاست بسپارید و پس از ثبت سفارش اطلاعات مورد نیاز که شامل پسورد و یوزر و آموزش های لازم  می‌باشد از طریق ایمیل برای شما همراهان عزیز ارسال می‌شود و در صورت هرگونه سوال یا راهنمایی فقط کافیست با شماره های ثبت شده در سایت https://www.novinhost.org  تماس  حاصل نمایید یا درخواست  خود را طی تیکت برای ما ارسال کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها