قرارگاه عملیاتی احیاء و راه‌اندازی در شرکت حریر خوزستان با نام شهید جمهور آغاز بکار کرد

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان از آغاز به کار قرارگاه عملیاتی احیاء و راه‌اندازی شهید جمهور شرکت حریر خوزستان با هدف اورهال کارخانه و بویژه پالیش و سنگ زنی سیلندر با تکیه بر دانش بومی خبر داد.

قرارگاه عملیاتی احیاء و راه‌اندازی در شرکت حریر خوزستان با نام شهید جمهور آغاز بکار کرد

 ارسلان غمگین مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان در آغاز بکار قرارگاه عملیات مهندسی احیاء و راه اندازی شهید جمهور شرکت حریر خوزستان که با حضور مدیران شرکت برگزار شد، وی ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید و مردمی کشورمان و جمعی از همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد اظهار داشت: ان‌شاءالله مسیر اجرایی بسیار خوب که شهید آیت الله رئیسی در کشور شروع کردند، ما آن مسیر خوب را در شرکت حریر خوزستان ادامه بدهیم و دعا کنیم که دولت مردمی در خدماتشان به مردم موفق باشند.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۷_۱۰-۰۴-۵۰

وی گفت: امروز در کنار هم یک اقدام مهم، موثر و خوب را توسط شما مدیران و کلیه کارکنان آغاز می کنیم و بنا به روال دولت مردمی شهید آیت‌الله رییسی در سه سال گذشته که همواره یک اقدام مهم و بزرگ بزرگ را اصولاً برای آن یک قرارگاه ایجاد می کند با تاسی از آن در شرکت حریر خوزستان هم چنین شد.

غمگین تشکیل قرارگاه را حساسیت موضوع دانست و افزود:  موضوعی که از حساسیت خاصی در جامعه برخوردار است برای آن یک قرارگاه تشکیل می شود.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: ما هم با تأسی از دولت تصمیم گرفتیم که برای پالیش و سنگ زنی دستگاه کاغذ کارخانه که پیشتر مقرر بود از توان کارشناسانی از کشور ایتالیا استفاده شود اما بر اساس نشست‌های مستمری که با مدیران شرکت داشتم تصمیم گرفتم که برای انجام این کار بزرگ از توان فرزندان بومی با تکیه بر دانش بومی کشورمان استفاده شود.

غمگین بیان کرد: همیت، اعتماد به نفس و باور ما میتوانیم که به تک تک مدیران و پرسنل شرکت را دیدم و به این نتیجه رسیدیم که از توان فرزندان بومی به جای استفاده از کارشناسان خارجی برای اورهال کارخانه حریر خوزستان استفاده کنیم. ما با ایمان به دانش و تخصص خودمان این کار بزرگ را آغاز کردیم.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۷_۱۰-۰۵-۰۰

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از دانش داخلی ماهم بر اساس منویات رهبری « اورهال کارخانه » را توسط فرزندان بومی کشورمان آغاز کردیم.

غمگین در ادامه گفت: در این قرارگاه هفتاد وظیفه‌ی کاری مهم برای احیا و بازسازی تعریف شده است که کار اصلی آن پالیش خط تولید شرکت است.

مدیرعامل حریر خوزستان یادآورشد: ان شالله گزارش نهایی این قرارگاه در اختیار هلدینگ‌های بالادستی و وزارت متبوع قرار داده خواهد شد تا همه ایمان داشته باشند که در گوشه ای از کشورمان عزیزانی مثل شما هستند، با یک باور خیلی قوی می توانند اورهالی را که باید کارشناسان ایتالیا انجام بدهند، آنهم با بالا ترین سطح اصلا بدون نیازی به دیگر کشورهای خارجی انجام دهند و این امر مهم جزء با فعل بهترین بودن و توکل بخدا اتفاق نخواهد افتاد.

وی بیان کرد: قرارگاه مهندسی احیا و راه اندازی را با نام شهید جمهور که شاید اولین قرارگاه کشورمان باشد که با این نام مزین شده، که خود این کار هم جزء اولین ها است که ما آن را در استان خوزستان، شهرستان شوش شرکت حریر خوزستان برای نخستین بار ایجاد کردیم.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: انشاالله قرارگاهی که با نام شهدا مزین شده روح شهدا عالی مقام به ما کمک کند که به بهترین نحو وظایف و کارها را انجام بدهیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها