رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در مراسم یادبود و سوگواری رئیس‌جمهور:

آیت‌الله رئیسی تعلق خاطر ویژه‌ای به خوزستان داشت/ هنر بزرگ رییس‌جمهور شهید، تزریق امید به جامعه بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان مردمی بودن را بُعد ممتاز شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت که ایشان در رسیدگی به مسائل و مشکلات خوزستان اهتمام ویژه‌ای داشت.

آیت‌الله رئیسی تعلق خاطر ویژه‌ای به خوزستان داشت/ هنر بزرگ رییس‌جمهور شهید، تزریق امید به جامعه بود

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ جلیل علی‌نژاد سه‌شنبه (یکم خردادماه) در مراسم یادبود و سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه که با حضور دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و مشارکت پُرشور مدیران و کارکنان در مسجد ولایت برگزار شد، تاکید کرد: هنر بزرگ رییس‌جمهور شهید این بود که امید را به جامعه تزریق کرد.

وی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی هرگز قائل به بن‌بست در جامعه نبود و همواره تاکید می‌کرد که ما برای حل مشکلات کشور آمده‌ایم و باید به دنبال گره‌گشایی از کار مردم باشیم.

مشاور امور فرهنگی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اشاره به اینکه بزرگترین هنر اسلام تربیت نفوس است، سیّد ابراهیم رئیسی را تربیت یافته مکتب اسلام دانست و گفت که خیلی‌ها بعد از رحلت امام تصوّر می‌کردند که کار انقلاب تمام شده است؛ اما راه انقلاب ادامه یافت چرا که به فرموده امام راحل، ملتی که شهادت دارد، بن‌بست و اسارت ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نژاد در ادامه به نگاه ویژه رئیس‌جمهور فقید به استان خوزستان پرداخت و بیان کرد که رئیسی تعلق خاطر ویژه‌ای به خوزستان داشت و بلافاصله پس از رای اعتماد مجلس به هیئت دولت، به خوزستان آمد و در ایامی که کرونا شیوع پیدا کرده بود، پیگیر حل و رفع مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف بود.

وی ایستادگی و مقاومت را پیام مدیریت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و در ادامه به ذکر خاطراتی از ویژگی‌های برجسته شخصیتی و مدیریتی ایشان پرداخت.

مداح اهل بیت عصمت و طهارت نیز در پایان این مراسم به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت و در رثای رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه مرثیه‌سرایی کرد.

حجم ویدیو: 20.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسن ستار
    0

    عقلانیت چیزدیگری میگه درموردتزریق امید

  • ناشناس
    0

    تزریق وعده بود نه امید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها