رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان:

کارگران نیشکر مجاهدان فی سبیل الله هستند

جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت دهه فجر با سخنرانی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی برگزار شد.

کارگران نیشکر مجاهدان فی سبیل الله هستند

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که سه‌شنبه (18 بهمن ماه) با حضور پرشور پرسنل و مدیران برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد به تبیین جایگاه والای امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت‌.
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در ابتدای مراسم، از تلاش و همّت جهادی کارگران نیشکر قدردانی کرد که با «عرق جبین» و «کدّ یمین» در راه عزّت و سازندگی ایران اسلامی تلاش می‌کنند و همچون مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی انقلاب اسلامی را ثمره‌ی تلاش و ایثار مستضعفین و کوخ‌نشینان به رهبری امام راحل(ره) دانست؛ کسانی که به فرموده امام یک موی‌شان بر همه کاخ‌نشینان ترجیح دارد.

مقاومت ایران اسلامی در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی

مشاور مدیرعامل توسعه نیشکر در امور فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، به توطئه و دسیسه‌های استکبار جهانی و مقاومت ایران در برابر تحریم‌ها اشاره کرد و گفت، امروز، جمهوری اسلامی مثال فردی است که با دست و پای بسته در دریای متلاطم و طوفان‌زده انداخته‌اند اما با وجود این شرایط، نه تنها خودش را نجات داده بلکه نجات‌بخش کشورهای دیگر شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌نژاد انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی نامید که دنیای مستکبران را به لرزه درآورده و امیدبخش ملّت‌ها در سراسر جهان شده است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی امام جماعت کشت و صنعت سلمان فارسی نیز با نوای دلنشین به مولودی‌خوانی و مدح اهل بیت علیهم السلام پرداخت.در ادامه جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت دهه فجر، به چهارده نفر از حاضرین به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
همچنین با اهدای جوایزی به قید قرعه از چهارده نفر از برندگان مسابقه (سبک زندگی فاطمی) تقدیر شد. در پایان نیز، نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی با حضور حداکثری پرسنل اقامه شد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۸_۰۹-۰۰-۵۹-1024x682

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۸_۰۹-۰۲-۱۱-1024x682

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۸_۰۹-۰۲-۴۸-1024x682

منبع: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هر چه شما بفرمایید .فعلا که اختیار بهشت وجهنم دست شماست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها