چرخش چرخ صنعت نیشکر در دلِ شهریور، امتداد حماسه دفاع مقدس در جبهه تولید

چرخش چرخ صنعت نیشکر در دلِ شهریور، ثمره ایثارِ راست قامتان جاودانه‌ای ست که در آخرین روزِ شهریور ۵۹ در حماسه هشت سال دفاع مقدس، از جانشان گذشتند و امروز حماسه ی بی‌پایان‌شان، در جبهه تولید امتداد یافته است.

چرخش چرخ صنعت نیشکر در دلِ شهریور، امتداد حماسه دفاع مقدس در جبهه تولید

این روز، یادآور آغاز حماسه‌ی دلیرانه‌ مردان و زنانی در دفاع از کیان ایران اسلامی است که راه سرخ‌شان هر سال گرامی داشته می‌شود. روایت آن روزهای حماسی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان این سرزمین، غنی از چگونه زیستن و صدایی رسا در فرهنگ ایستادگی و مقاومت ملت سترگ ایران است.

اراضی صنعت نیشکر، روزگاری صحنه نبرد حق علیه باطل بود و امروز به سنگری برای تولید و اقتصاد مقاومتی تبدیل شده و در زمین‌های لم‌یزرع و پر از مین، نیشکر قد کشیده است.

بخش عمده‌ای از زمین‌های دو واحد نیشکری میرزا کوچک خان و امیرکبیر، منطقه عملیاتی بود و اخیرا هم از یادمان دفاع مقدس رونمایی شده و تلاش بر این است که گردشگری دفاع مقدس در این مناطق رونقی دوباره پیدا کند. 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهیدان و ایثارگران ایران اسلامی و همچنین رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات مقام معظم رهبری خواهانم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها