پیام تسلیت حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در پی شهادت رئیس جمهور

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله الحکیم فی کتابه الکریم:

یا ایها الذین آمنوا اصبرو و صابروا و رابطوا و اتقوا الله لعلکم تفلحون (آل عمران آیه ۲۰۰)

رحلت شهادت گونهٔ رئیس جمهور متعهد، ولایی، مردمی و محبوب کشورمان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و عالم عامل و مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم و جناب دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی و خلبانان عزیز همراه را ، صمیمانه به محضر مبارک و مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب مکرم آن حضرت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (دام ظله) و مردم صبور و قدر شناس و همهٔ انسان‌های آزاده و خانواده معزز این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از وفادارترین و خدمتگزارترین نیروهای خود را در این حادثه از دست داد. مرحوم رئیسی بزرگوار در تمام دوران خدمت خود بعد از پیروزی انقلاب، همواره سربازی فداکار و افسری رشید برای حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) بود و افتخار و عزت و سربلندی خود را در ولایتمداری و خدمت مستمر و بدون منت به مردم عزیز می‌دانست. این رئیس جمهور محبوب و مردمی پاداش سال‌ها تلاش و خدمت خود را با مرگ در حال ماموریت و تلاش و مجاهدت برای مردم و کشور دریافت کرد. کارنامه درخشان او مشحون از صفحه‌های ‌های نورانی عبودیت و بندگی حق تعالی وخدمت صادقانه به مردم که ولی نعمت‌های همه هستند، بود.

فقدان این خدمتگزار سربلند،عزم مردم بصیر و صبور را در ادامه راه او و شهیدان خدایی مان استوارتر خواهد نمود.

از خداوند سبحان برای درگذشتگان این سانحه تلخ و غمبار، رحمت و مغفرت و رضوان و برای خانواده های داغدار و مکرمشان اجر و صبر مسئلت دارم.

سید ابوالحسن حسن‌زاده 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

۱۱ ذی‌القعده الحرام ۱۴۴۵

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • منم بازم ؟
    0

    این کی باشه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها