نماینده مردم خوزستان در مراسم یادبود و سوگواری رئیس‌جمهور:

حضور عجیب مردم در خاکسپاری و گرامی داشت آیت الله شهید رییسی و شهدای خدمت اجازه خوشحالی به دشمنان را نداد/ ویدئو

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در مراسم گرامی داشت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه که با حضور مهندس دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز؛ اعضای هیات مدیره و مشارکت پُرشور مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس( ع) برگزار شد، تاکید کرد: حضور بی نظیر و عجیب مردم در مراسم خاکسپاری و گرامی داشت شهدای خدمت اجازه خوشحالی به دشمنان را نداد.

حضور عجیب مردم در خاکسپاری و گرامی داشت آیت الله شهید رییسی و  شهدای خدمت اجازه خوشحالی به دشمنان را نداد/ ویدئو

حجت الاسلام و المسلمین رسید ابوالحسن حسن زاده نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان که در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)  شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: غم درگذشت شهادت گونه  آیت الله رئیسی و همراهان ایشان غمی بسیار دردناک و سنگین برای ملت ایران است. 

وی افزود: ایران یک کشور تاثیرگذار است و بسیاری از کشور های منطقه و حتی خارج از منطقه آرزو دارند شبیه ما باشند. این تاثیرگذاری ایران بارها و بارها مشاهده شده است و از این رو دشمنان تصمیم گرفته اند به هر شکلی شده از این تاثیرگذاری بکاهند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ایران در دنیا تاثیرگذار است، گفت: دنیا به این مساله اعتراف کرده که ایران در دنیا تاثیر گذار است و در شرایطی به این شکل که دشمن به دنبال فرصتی برای ضربه زدن زدن است، از دست دادن رئیس جمهور و همراهانش بسیار دردناک تر است. 

حسن زاده ادامه داد: حضور  کم نظیر و عجیب مردم در مراسم خاکسپاری و گرامی داشت شهدای خدمت اجازه خوشحالی به دشمنان را نداد. 

وی افزود: مردم را نمی توان به زور به صحنه آورد بلکه آن ها خودشان احساس مسئولیت کردند و پای صحنه آمدند و دشمن را شکست دادند و نگذاشتند از آنچه غم از دست دادن رئیس جمهور و همراهانش است دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده  ایستادگی و مقاومت را پیام مدیریت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و در ادامه به ذکر ویژگی‌های برجسته شخصیتی و مدیریتی ایشان پرداخت.

مداح اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی محمد حسن حردانیان نیز در پایان این مراسم به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت و در رثای رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه مرثیه‌سرایی کرد.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۶_۰۲-۳۵-۲۹

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۶_۰۲-۳۶-۰۱

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۶_۰۲-۳۶-۴۹

photo_۲۰۲۴-۰۵-۲۶_۰۲-۳۷-۱۶

شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها