شهردار اهواز:

به هر قیمتی حاضر به ماندن به عنوان شهردار نیستم

شهردار اهواز با اشاره به اینکه به هر قیمتی حاضر به ماندن در سمت شهردار نیستم، گفت: تا زمانی که در اهواز هستم با تمام توان تلاش خود را می‌کنم، تصور می‌کنم مسائل و حواشی ایجاد شده منشأ بیرون از شورای اسلامی شهر دارد.

به هر قیمتی حاضر به ماندن به عنوان شهردار نیستم

رضا امینی امروز _دوشنبه یازدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استیضاح و عزل شهردار از جمله وظایف ذاتی شورای اسلامی است، از ابتدای کار در شهرداری اهواز گفتم که تنها دو عامل مرگ و اراده شورای اسلامی شهر بر اساس قانون، می‌تواند مانع فعالیت من در شهرداری اهواز شود.

وی افزود: تا زمانی که در اهواز هستم با تمام توان تلاش خود را می‌کنم، تصور می‌کنم مسائل و حواشی ایجاد شده منشأ بیرون از شورای اسلامی شهر دارد چرا که تمام اعضای شورا خوش قلب هستند و اراده خدمت به شهروندان را دارند، اگر اقدامی انجام می‌شود و شایعه‌ای پخش می‌شود ساخته و پرداخته ذهن‌های بیرون از شورا است.

شهردار اهواز ادامه داد: به هر قیمتی حاضر به ماندن در سمت شهردار اهواز نیستم چرا که من بدون دعوت به اهواز نیامد و جز محدود شهردارهایی هستم که هیچ رزومه و تقاضایی برای شهرداری به هیچ شهری ارائه ندادم در حالی که پنج شهر و کلانشهر از بنده دعوت به مصاحبه کردند.

وی تاکید کرد: اگر کسی اهل کار باشد در اهواز فضا برای کار زیاد است من نیز به اینجا نیامدم تا شرایطی به مردم و شورای شهر تحمیل شود که خروجی نداشته باشد، حضور شهرداری و شورای هم در کنار هم زمانی ارزشمند است که برای مردم منفعتی داشته باشد، اگر قرار باشد که حضور ما به ضرر شهروندان باشد اگر هیچکدام نباشیم بهتر خواهد بود.

امینی توضیح داد: اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان قانونی مردم هستند که باید روی چهارچوب قانون حرکت کنند، به هیچ عنوان زیر بار اقدام غیر قانونی نمی‌روم اما قانون جمهوری اسلامی را که بابت آن خون داده‌ایم را با تمام وجود می‌پذیرم.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رفیعی
    0

    بیا شهرداری تهران حالشو ببر

  • احمد
    0

    سلام.
    آقای امینی، تورا خدا اگر راست میگی، محترمانه استعفا تو بنویس.

  • احمد
    0

    شورای شهر اهواز، شرمنده رایی که به شما دادیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها