به منظور آمادگی ورود به عید نوروز در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث صورت گرفت

بازدید 6 ساعته دادستان مرکز استان خوزستان از سطح شهر اهواز

به منظور آمادگی ورود به عید نوروز در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث، شب گذشته دادستان مرکز استان بازدیدی شش ساعته در سطح شهر اهواز داشت.

بازدید 6 ساعته دادستان مرکز استان خوزستان از سطح شهر اهواز

 وی در ابتدا با همراهی سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی به سراغ مراکز توزیع مایحتاج ضروری مردم رفت و دستورات لازم را از جمله توزیع بیشتر گوشت و مرغ با نرخ دولتی ، نظارت بیشتر بر مراکز فروش ، رفع مشکلات صنفی کسبه ، تسهیل دسترسی مردم به مراکز توزیع دولتی و ... را صادر نمود.

در بخش دوم بازدید نیز با همراهی معاون عمرانی استاندار ، شهردار اهواز و تعدادی از معاونین وی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از پارک ها ، مراکز اقامتی مسافران نوروزی ، اسکان مدارس، پروژه های شهرداری و اقدامات ستاد سفر بازدید کرد.

در این بخش دادستان مرکز استان با تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و سایر دستگاه ها در خصوص بهسازی سیما و منظر شهری نیز دستوراتی از جمله استقرار اکیپ های امدادی و انتظامی در مراکز اقامتی و پارک های محوری. ، نصب بنر به منظور اعلام ادرس مراکز اقامتی ، افزایش روشنایی معابر مهم و پرتردد به منظور کاهش تصادف رانندگی، فضاسازی فرهنگی و معنوی به منظور گفتمان عفاف و حجاب ، راه اندازی بوستان های تعطیل ، فعال سازی گشت های امر به معروف دارای مجوز قانونی در مراکز اقامتی و‌ همچنین خرید ، صادر کرد.

 در پایان وی بیان داشت: دادستانی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های کلان ریاست محترم قوه قضاییه همواره در کنار مردم بوده و با هم افزایی ظرفیت های دستگاه های مختلف به دنبال امنیت ، آسایش و رفاه بیشتر همه شهروندان می باشد.

photo_2023-03-20_15-25-12

photo_2023-03-20_15-25-07

photo_2023-03-20_15-25-05

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها