مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز خبر داد:

راه اندازی بازارچه‌های عیدانه شهرداری اهواز

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با هدف تسهیل خرید اقلام مورد نیاز شهروندان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌های عیدانه در سطح مناطق اهواز نمود.

راه اندازی بازارچه‌های عیدانه شهرداری اهواز

ایل اسکندری، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با بیان این خبر افزود: رویکرد ما کاهش رفت و آمد شهروندان به هسته مرکزی شهر و توزیع خدمات در مناطق مختلف است تا هم از ترافیک کاسته شود و هم در وقت شهروندان صرفه‌جویی شود و هم برقراری عدالت در بهره‌مندی همه شهروندان از امکانات شهری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مجموعا ۳۵ غرفه در ۷ نقطه شهر اهواز اقلامی نظیر مرغ و گوشت، میوه و تره بار، گل و گیاه و آجیل و خشکبار را با قیمت‌هایی بسیار کمتر از بازار آزاد عرضه می‌کنند.

اسکندری خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌های عیدانه با نگاه مثبت شهردار و شورای شهر امکان‌پذیر شد و نتیجه تلاش جهادی و شبانه‌روزی همکارانم در سازمان بود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز از همکاری اتحادیه میوه و تره بار، اتاق تعاون استان و جهاد کشاورزی در راه‌اندازی و فرآیند خدمترسانی به شهروندان در بازارچه‌های عیدانه شهرداری تقدیر کرد و اظهار امیدواری نبود در سایه مشارکت و همکاری بین‌بخشی این قبیل فعالیت‌ها ادامه یابد.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود، به استقبال شهروندان اهوازی از بازاچه‌های عیدانه اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه ما در مدیریت شهری، اعتماد شهروندان است و امیدواریم با ارتقاء کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهیم، هر روز رضایتمندی عمومی از مدیریت شهری افزایش یابد.

اسکندری گفت: آدرس بازارچه‌های عیدانه در فلکه نخل جنب بسیج شهید تندگویان ۵ غرفه، چهارشیر ابتدا پل شهید دقایقی ۴ غرفه، پاداد رو به روی شهر بازی ۸ غرفه، زیرپل شهدای مدافع حرم ۵دغرفه، گلستان پارک شهدای غواص ۵غرفه،  شهرک دانشگاه جنب خدمات شهری منطقه ۵، ۴ غرفه و وهابی انتهای وهابی ۴ غرفه می‌باشد.

وی در پایان اظهار داشت: گل و گیاه، شکر، میوه و تره بار، صنایع دستی، اقلام مورد نیاز سفره هفت سین، مرغ و گوشت و سایر اقلام اساسی با قیمت‌های مصوب دولتی در بازارچه‌های عیدانه شهرداری اهواز ارائه خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها