استاندار خوزستان

برخورد قانونی و قاطعانه با مسببان حادثه ساختمان آبادان می‌شود

استاندار خوزستان گفت: چندین نفر در ساختمان متروپل آبادان گیر افتاده‌اند و عملیات جست‌وجو برای یافتنشان ادامه دارد و به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.

برخورد قانونی و قاطعانه با مسببان حادثه ساختمان آبادان می‌شود

 صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت: در پی نخستین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم و هم اکنون گروه‌های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت‌های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استانداردهای لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و افزود: در بررسی‌های اولیه برخی اشکالاتی در استانداردهای مورد نیاز سازه دیده شد؛ لذا از رئیس دادگستری استان و قوه قضائیه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند و بر همین اساس تاکنون ۲ نفر دستگیر شدند.

خلیلیان با بیان اینکه گروه‌های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده‌اند، تصریح کرد: چندین نفر از هموطنان‌مان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها در جریان است؛ ضمن اینکه ۲۵ نفر دیگر از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی تاکید کرد: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

استاندار خوزستان در خصوص تأمین هزینه‌های درمانی برای مصدومان حادثه گفت: در چنین حوادثی مصدومان تحت بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و مشکل خاصی نخواهند داشت.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حواست باشه غریبه نیستند ها .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها