با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر:

میز خدمت با موضوع پیگیری مطالبات مردمی در حوزه عمران و ترافیک برگزار شد

میز خدمت شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک و سه عضو از اعضای شورای اسلامی شهر در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

میز خدمت با موضوع پیگیری مطالبات مردمی در حوزه عمران و ترافیک برگزار شد

ظهر روز جمعه ۱۴ آبان‌ ماه، میز خدمت شهرداری اهواز در محل برگزاری نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با حضور شهردار اهواز، تعدادی از مسئولین شهرداری در حوزه معاونت فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافیک و سه عضو از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و مسئولین در این میز خدمت با مردم از نزدیک گفتگو کردند.

در میز خدمت این هفته امینی شهردار اهواز، دغاغله سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری، لفیتی سرپرست سازمان عمران و مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری حضور داشته و با شنیدن مشکلات شهروندان متقاضی حضور در میز خدمت، مشکلات آن ها را به صورت مستقیم پیگیری کردند.

همچنین در این میز خدمت حجت اله زارع زاده، سید محمد علی پورموسوی و سید محسن موسوی زاده از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در بین مردم از نزدیک با آن ها گفتگو و مطالبات مطرح شده را پیگیری و پاسخ دادند.

گفتنی است در این میز خدمت با توجه به حضور مدیران حوزه عمران و ترافیک، مشکلات و مطالبات مردم در کنار سایر مسائل مثل فضای سبز و آسفالت، در این حوزه نیز مطرح و مورد پیگیری مدیران این حوزه قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    سلام
    عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت
    با صلوات بر محمد وآل محمد (ص) وگرامیداشت یاد امام وشهدا و آرزوی ودعا برای طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق موفقیت برای شما دلسوزان به اطلاع میرساند پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت از سوی وزیر محترم بهداشت ووزیر محترم کار و تعاون ورفاه ورییس محترم برنامه و بودجه و رییس محترم صندوق بازنشستگی مورد توجه والویت قرار نگرفته است لذا این موضوع باعث کوچک شدن سفره زندگی شان شده وپیش فرزندان وهمسر شرمنده هستند وبه ناچار برای گذران زندگی ماهیانه باید از مردم قرض بگیرند.لذا با پیگیری مستمر قولشان به عمل با توجه به قانون تبدیل نشده است وما هر روز نگران هستیم که چرا آنان به قانون عمل نمیکنند.
    با همکاری شما شاید نحوه عملکرد خودشان را در اختلال عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان وزارت بهداشت ببینند وبرای اقدام قانونی عمل نمایند
    موفق باشید.

  • ناشناس
    0

    آقای رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
    سلام علیکم

    مشکلات اساسی حقوق بازنشستگی کشوری این است که از سوی صندوق بازنشستگی کشوری آقای سید میعاد صالحی فرمودند واز صدا وسیما پخش گردید به شرح ذیل است:
    1-افراد 30 سال خدمت با 44 ساعت کار در هفته در یک اداره می گیرد 5 میلیون تومان ودر ادارات دیگر 70-80 میلیون تومانوبه بالا.ادارات آموزش وپرورش وبهداشت کمترین وادارات دیگر بالاترین حقوق بازنشستگی را می گیرند
    2-کاری که آقای نوبخت به اشتباه وعمدی انجام داد این بود که افراد با 24 ساعتدر هفته را در یک اداره با افراد 44 ساعت دریک اداره مثل بهداشت یا جهاد یاو..... برابر نمود ولی برایافزایش حقوق اداره 44 ساعت حرکتی انجام نداد ومتاسفانه متاسفانه متاسفانه مرتکب ظلم شد وحقوق افراد بالا یعنی 50 میلیونی وبالا را خیلی افزایش داد مثل هیئت علمی و......
    3-آلان هم شما حقوق قانونی را هم دستور دادید پرداخت نکنند وموارد حقونی دارد پرداخت می شود *آیا چه کسی باید عدالت را انجام دهد وجلوی ظلم وستم را بگیرد؟
    **آیا اگر عدالت تان تعلل شود دیر نمی شود؟
    در پناه خق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها