فرمانده انتظامی استان خوزستان اعلام کرد

انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان/ کشف 37 قبضه سلاح جنگی در عملیات‌های پلیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای 3 باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف 37 قبضه سلاح جنگی در شهرستان های اهواز و شادگان خبر داد.

انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان/ کشف 37 قبضه سلاح جنگی در عملیات‌های پلیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و عوامل ناامنی در سطح استان، ماموران پلیس امنیت عمومی استان طی هفته گذشته با رصد و پایش اطلاعاتی 3 باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان های اهواز و شادگان شناسایی و زیر ضربه قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها 2 نفر عضو اصلی و سرکرده باندهای مذکور دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تعداد 37 قبضه انواع سلاح جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در ارتباط با دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ص _ ن
    0

    درود بر نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران . که توانست ۳۷ قبضه سلاح جنگی و مهمات از قاچاقچیان به گیرند . مرگ بر قاچاقچیان .

  • کاربر ناشناس
    0

    ای کمیته انقلاب کجایی ب سردار عزیزم خسته نباشید ولی سردار. از ارتباط ما با عراق این دسمن دیرینه ایران عادی هدیه عراق ودرست امنیت مملکت ما تشانه گرفته یک عده ادم نفهمدم پول پرست مادی که هر قیمت پول در بیارن واقعا حکم اینا باید اعدام باشد ن یک کسی تو تا کالا وارد کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها