رییس مرکز بهداشت آبادان:

۳۸۴ مرحله تست کرونا از ملوانان ۸۱ شناور ورودی به بنادر آبادان گرفته شد/ شناسایی ۴ ملوان مبتلا

رییس مرکز بهداشت آبادان گفت: در ۲ ماه اخیر ۳۸۴ مرحله تست کرونا از ملوانان ۸۱ شنارو باری و تجاری ورودی به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده گرفته شد.

۳۸۴ مرحله تست کرونا از ملوانان ۸۱ شناور ورودی به بنادر آبادان گرفته شد/ شناسایی ۴ ملوان مبتلا

توفیق عنافچه، با تاکید بر لزوم انجام تست کرونا از ملوانان شناورهای باری و تجاری ورودی به بنادر این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد کرونا، از تمامی ملوانان شناورهای تجاری و باری سنتی که پس از سفر به کشورهای خارجی به بنادر آبادان وارد می‌شوند، قبل از ورود به شهر تست PCR به منظور تشخیص احتمال یا عدم احتمال به بیماری کووید۱۹ انجام می شود.

وی افزود: در ۲ ماه اخیر، از ۸۱ شناورباری و تجاری که به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده وارد شده‌اند، ۳۸۴ تست PCR توسط کارشناسان واحد پیشگیری مرکز بهداشت گرفته شده است که نتیجه آزمایش کرونای ۴ ملوان مثبت بود که از ورود آنان به شهرستان جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه تا اعلام نتیجه آزمایشگاه مرجع، ملوانان در محل بنادر مذکور قرنطینه شدند، تصریح کرد: کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان آبادان به صورت ۲۴ ساعته در پست‌های مراقبت‌های مرزی بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده حضور دارند و نمونه‌گیری تشخیص کرونا از ملوانان را به انجام می رساند.

وی از تمام همشهریان خواست تا با اجرای هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی خود و جامعه مراقبت کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها