رئیس دانشگاه تربیت مدرس: امروز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه تجمع اعتراضی داشتند که منتهی به درگیری شد/ این افراد خواستار حضور مختلط دانشجویان خانم و آقا در سلف بودند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اتفاقات ظهر امروز این دانشگاه را روایت کرده و تاکید کرد که شان و منزلت دانشگاه باید حفظ شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: امروز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه تجمع اعتراضی داشتند که منتهی به درگیری شد/ این افراد خواستار حضور مختلط دانشجویان خانم و آقا در سلف بودند

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه از ساعت ۱۲ امروز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه تجمع اعتراضی داشتند که در نهایت منتهی به درگیری در این دانشگاه شد، گفت: این تجمع از ساعت ۱۲ امروز آغاز شد اما از ساعت ۱۳ به مدت ۴۰ دقیقه تنش‌هایی بین این دانشجوها با حراست و دانشجوهای بسیجی دانشگاه ایجاد شد که در این تنش و درگیری ۲ نفر از دانشجویان بسیجی از ناحیه سر و بازو صدمه دیدند.

وی درباره درخواست معترضین گفت: این افراد خواستار حضور مختلط دانشجویان خانم و آقا در سلف‌های دانشگاه بودند.

به گفته دانشجو، حراست و دانشجویان بسیجی دانشگاه در طول تجمع اعتراضی صورت پذیرفته در ظهر امروز تمام تلاش خود را برای برقراری آرامش در دانشگاه کردند، آنها با حفظ آرامش سعی می‌کردند فضای دانشگاه را آرام کنند اما ۴ ـ ۵ نفر از معترضین اجازه برقراری آرامش را نمی‌دادند که در نهایت درگیری بین دانشجویان به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه مسوولیت برگزاری کمیته انضباطی برای دانشجوهایی که حرمت دانشگاه را حفظ نکردند با معاون دانشجویی دانشگاه است، گفت: اگر شکایتی از دانشجویان صورت بپذیرد برای برگزاری کمیته انضباطی این دانشجویان فراخوانده می‌شوند. احتمال دارد که عده‌ای از خارج دانشگاه وارد شده و مسبب ایجاد تنش شده باشند.

* دانشجویان باید منزلت خودشان و دانشگاه را حفظ کنند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: در جایگاه پدری از دانشجویان می‌خواهم که اجازه ندهند احساسات آنها بر منطق و عقلشان غلبه کند، دانشجویان باید شان و قداست دانشگاه را حفظ کنند. اگر اعتراضی وجود دارد، می‌توان این اعتراض را در فضایی دموکراسی و مناسب‌تر و با حفظ حرمت‌ها مطرح کرد. دانشجویان باید منزلت خودشان و دانشگاه را حفظ کنند.

دانشجو با اشاره به جمعیت ۱۲ هزار نفری دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، گفت: در تجمع اعتراضی امروز حداکثر ۱۵۰ دانشجو یعنی حدود یک درصد از دانشجویان حضور داشتند و بهتر بود این افراد به نظر سایر دانشجویان هم احترام بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه از آغاز سال تحصیلی تمام کلاس‌های درس دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده است، گفت: تا کنون بیش از ۹۹ درصد از دانشجویان نیز در کلاس‌های درس حضور داشتند و مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه بدون هیچ مشکلی برقرار است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشکر از اساتید و دانشجوهایی که برای حفظ شان و منزلت دانشگاه تلاش می‌کنند، تاکید کرد که فضای دانشگاه نباید آشوب و اغتشاش شود و فضاهایی همچون کرسی‌های آزاداندیشی برای طرح مباحث مختلف وجود دارد و دانشجوها می‌توانند در این فضا مباحث خود را مطرح کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    3

    کرسی مزخرف. ولی بدون عمل. دست اخر انچه طالبان میگوید

  • ناشناس
    5

    دانشگاه تربیت مدرس چه اسم سنگینی یعنی دانشجویانی که دراین دانشگاه هستند باید لقب دکتر بگیرند وچه جالب تو محیط دانشگاه بهم پریدند خوب آقای رئیس دانشگاه با اتوبوس میبردیشون تو بیابان وسنگ برای دو طرف آماده میکردی وبا رعایت فاصله فرصت بهشون میدادی که هرطرفی سر ودست میشکست آن طرف بازنده بود که همه چیز بنام دانشگاه آنهم تربیت مدرس رقم نخوره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      الان این مورد به دانشجوی بسیجی چه ربطی داره که خودش رو نخود هر اشی میکنه

  • ناشناس
    4

    مگر دانشجویان دختر و پسر بالغ و عاقل و فهمیده و دانا بلانسبت گاو و گوسفند هستند که برای جلوگیری از جفت گیری ناخواسته نر و ماده آنها را جدا از هم نگهداری می کنید؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      ناشناس محترم 21:48
      وقتی عفت و حیا نباشد که دیو شهوت افراد را مهار کند، اون موقع باید گفت که (بلانسبت) صد رحمت به گاو گوسفند. شاهدش هم جنون شهوت در کشورهای غربی است که گذشته از آمار وحشتناک تجاوز جنسی، خواستار قانونی شدن همجنس بازی، ازدواج با محارم، ازدواج با حیوانات و... هستند.

  • هه
    4

    بهتر نیست یه رای گیری در دانشگاه میکردین بعد آمار درصد ها رو مستند مدادین که ما باورمون بشه و فکر نکنیم خر خودتی

  • عقق
    2

    کرسی برای بیست سال پیش بود الان مردم انرژی خورشیدی می خواهند

  • رضا
    8

    توصیه میکنم وسایل پیشگیری هم در اختیارشون بگذارید ،طفلکی ها میخوان خیلی مختلط باشن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مثل خواهرت رضا جان.

    • ناشناس
      0

      از خدا شرم نمیکنی ؟

    • کوروش
      2

      اقا رضا باید خبر داشته باشید که حکومت استفاده از لوازم پیشگیری رو ممنوع کرده.در ضمن نمیدونم طرفدارهای حکومت چرا اینقدر بی ادب هستند تازه ادعای مسلمونی هم دارن و با هر ادبیات زشت با مخالفشون صحبت میکنن.وقتی هم که میمیرند حکومت یه اسم الکی شهید به انها میده.لعنت بر هر چی ظالم و ظالم پرست

    • ناشناس
      1

      اق رضا فعلا که جهان بکام شما ارازل واوباشه

  • ناشناس
    0

    شما به جای ارام کردن فضا حرف از کمیته انظباطی میزنی مدیر دانشگاهی که نتونه این کار کوچک را حل کنه جاش اونجا نیست.

  • مریم
    0

    مختلط کنید تا انشالله ازدواج و فرزندآوری هم زیاد تر شود

  • ناشناس
    0

    چه غلطا
    ماهی گیری از اب گل آلود

  • محسن
    1

    كاري ميكنيد كه آخر همه جوون ها از اين مملكت برن و شما بمونيد و پلاكاردهاي تبليغاتي واسه افزايش جمعيت...

  • ناشناس
    1

    بهانه ی دیگه ای نبود. برای ناهار خوردن‌مختلط شلوغ می کنند؟ مسخره است والا... ناهار خوردن با هم و غیر با هم واقعا بی ارزشه. اهمیت نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها