شیرکوند: تهدیدم کردند و گفتند به مشهد نیا!

لیبروی باتجربه تیم شهرداری ورامین اعلام کرد در بازی دیروز به هیچ وجه دنبال درگیری نبوده است.

شیرکوند: تهدیدم کردند و گفتند به مشهد نیا!

در شرایطی که دیروز ورامینی ها برد با ارزشی را در خانه برابر پیام مشهد در اولین بازی از نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کسب کردند، در پایان این دیدار تنش هایی بین بازیکنان 2 تیم به وجود آمد.

در حالی که دوربین های تلویزیونی طوری ماجرا را وانمود می کردند که درگیری بین محمد موسوی و احسن شیرکوند رخ داده، اما لیبروی باتجربه ورامینی ها معتقد است فیلم هایی که از درون زمین گرفته شده، نشان می دهد که او در این ماجرا فقط قصد وساطت و میانجی گری داشته است.


احسن شیرکوند درباره اتفاقات بعد از پایان بازی دیروز با پیام مشهد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فقط قصد میانجی گری داشتم و کسانی که در سالن بودند، این ماجرا را متوجه شدند. الان هم اگر فیلم هایی که از داخل زمین گرفته شده را تماشا کنید، متوجه می شوید که من به سمت بازیکنان تیم پیام و موسوی رفتم تا آنها را آرام کنم، اما متاسفانه بازیکنان حریف دنبال ایجاد درگیری و جنجال بودند.
وی با اشاره به اینکه برخی دنبال تخریب او هستند، عنوان کرد: متاسفانه برخی حاشیه سازان از دیروز اسم مرا مطرح کردند و گفتند در درگیری شرکت کردم. تصاویر گویای همه چیز است. اگر من نبودم، شاید اتفاقات بدتری هم رخ می داد.


لیبروی شهرداری ورامین در خصوص حواشی احتمالی در بازی دوم به میزبانی مشهد بیان داشت: مرا تهدید کردند که به مشهد نیا و اگر بیایی، فلان کار را می کنیم. من به این حرف ها کاری ندارم و با قدرت برای کمک به تیمم به مشهد می روم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها