نایب رئیس فدراسیون والیبال:

پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران 4 اردیبهشت به تهران می‌آید

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران چهارم اردیبهشت وارد تهران و به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران 4 اردیبهشت به تهران می‌آید

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، مرحله اول اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی والیبال از امروز (شنبه 18 فروردین) با حضور 17 بازیکن به جز لژیونرها و بازیکنان دو تیم فینالیست لیگ برتر با هماهنگی و برنامه‌ریزی مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی و با هدایت پیمان اکبری و سایر کادر ایرانی آغاز می‌شود.

وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده بین کادر فنی خارجی و داخلی، تمامی تمرینات به صورت ویدئویی و آنلاین پیگیری خواهد شد که پائز و لئوناردو نیز با استفاده از تکنولوژی‌های مرسوم و مربوطه بر تمرینات نظارت داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه ارتباطات لازم برای بررسی و نظارت پائز و لئوناردو بر تمرینات مهیا شده است، گفت: از بهترین‌های ایران برای حضور در کادر فنی دعوت کرده‌ایم. پیمان اکبری از بهترین‌ها و باتجربه‌ترین مربیان والیبال ایران است و مطمئن هستیم با آمدن پائز و دو‌ مربی برزیلی، بار دیگر یکی از کامل‌ترین و بهترین کادر فنی والیبال ایران را در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال خواهیم داشت.

مرادی درباره زمان ورود سرمربی تیم ملی والیبال به تهران گفت: پائز 23 آوریل (4 اردیبهشت) وارد تهران خواهد شد و به اردوی تیم ملی والیبال ملحق می‌شود. تمام تلاش فدراسیون والیبال این است که با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم تا حد امکان بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های پائز، کمپ برزیل و برگزاری بازی‌های دوستانه یک هفته قبل از شروع مسابقات VNL تقریباً قطعی و در مراحل پایانی است. البته پیگیر کمپ ژاپن هم هستیم و امیدواریم تیم ملی والیبال ایران بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: پائز و لئوناردو مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ برتر والیبال مردان ایران را به‌صورت مستقیم و آنلاین با لینک اختصاصی ارسالی از سوی روابط عمومی فدراسیون زیرنظر دارند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها