یک گل‌به‌خودی فراموش‌نشدنی؛

خیانت شوکه‌کننده؛ سرمربی تیم ملی والیبال را دزدیدند!

قرار بود بعد از جلسه اخیر کمیته فنی نام سرمربی جدید تیم ملی والیبال اعلام شود که ناگهان همه چیز روی هوا رفت.

خیانت شوکه‌کننده؛ سرمربی تیم ملی والیبال را دزدیدند!

انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال به یکی از عجیب‌ترین مسائل این روزهای ورزش ایران تبدیل شده است. انتظار می‌رفت خیلی زودتر از این‌ها از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی شود، اما اتفاقات مختلف باعث شد که این موضوع به یک کلاف پیچیده تبدیل شود که هنوز هم گره آن باز نشده است.

چندین بار نشست‌های مختلف کمیته فنی در فدراسیون والیبال برگزار شد و در نهایت این نتیجه‌گیری به دست آمد که یکی از بین روبرتو پیاتزا، آنجلو لورنزتی، ویتال هاینن و سعید معروف به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مشخص شود.

بعد از برگزاری جلسه شورای فنی، فدراسیون والیبال اعلام کرد که کمیته فنی با تعداد محدودتری از افراد تشکیل جلسه خواهد داد تا گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی را اعلام کند. قرار بود این جلسه هفته گذشته انجام شود اما ناگهان فدراسیون خبر از تعویق آن تا روز یکشنبه همین هفته داد.

در نهایت جلسه شورای فنی روز یکشنبه برگزار شد که خروجی آن انتخاب سرمربی جدید بود. در واقع همه منتظر اعلام یک نام بودند، اما فدراسیون والیبال اعلام کرد که اعضای شورای فنی به این نتیجه رسیدند که چند روز دیگر برای انتخاب سرمربی جدید زمان داده شود.

اما قسمت باورنکردنی ماجرا جایی است که بدانید کارهای نهایی گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی انجام شده بود و فدراسیون به شکل کامل با سرمربی مشهور ایتالیایی یعنی آنجلو لورنزتی به توافق رسیده بود تا در صورت تایید نهایی کمیته فنی نام او را اعلام کند. لورنزتی حتی نام دستیاران خود و برنامه‌اش برای پیش از شروع لیگ ملت‌ها را به فدراسیون اعلام کرده بود، اما دقیقاً شب قبل از برگزاری جلسه کمیته فنی او اعلام کرده که نمی‌تواند هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده بگیرد.

ماجرا از این قرار بوده که برخی شیطنت‌های داخلی از جمله ارسال اطلاعات غلط به لورنزتی باعث شده که این سرمربی مشهور و موفق ایتالیایی از حضور در تیم ملی ایران پشیمان شود. تلخ تر اینکه اینکه شیطنت‌ها از خود ایران بوده است. در حقیقت شاید این افراد از آمدن لورنزتی به ایران سودی نصیبشان نمی‌شد و به همین خاطر تمام توان خود را به کار گرفتند که به جای این سرمربی ایتالیایی گزینه خودشان را تحمیل کنند.

این‌ها همه مواردی است که محمود افشاردوست سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال در لایو اینستاگرامی ورزش سه به آنها اذعان کرد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون به این موضوع چه خواهد بود، اما مسئله مشخص این است که وحید مرادی از آمدن لورنزتی به ایران کاملاً ناامید نشده و قصد دارد باز هم به تلاش خود برای عقد قرارداد با او ادامه دهد. به نظر می‌رسد در این بین از خولیو ولاسکو نیز کمک گرفته شده است.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همیشه پای یک عده منفعت طلب در میان است
    چقدر ممکن است در اینگونه انتخابها فقط و فقط منافع ملی مورد توجه باشد
    ای کاش اموال مسئولین و خانواده هایشان حتی در رده های میانی مدیریتی پایش شود تا دزدان کمی احساس ناامنی کنند
    ای کاش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها