رونمایی از ۵ گزینه نهایی جانشینی عطایی

فدراسیون والیبال پس از جمع بندی، چهار نفر از سرمبیان موفق دنیای والیبال را بعنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال، معرفی کرد.

رونمایی از ۵ گزینه نهایی جانشینی عطایی

چهار به علاوه یک گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران مشخص شدند.

 پس از جمع بندی فدراسیون والیبال از بین چندین سرمربی خارجی بالاخره چهار تن از سرمربیان مشهور دنیای والیبال کاندیدای حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال شدند که اگر مشکل غیر منتظره‌ای پیش نیاید یکی از این نفرات سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهد شد.

گزینه اول: ولادیمیر آلکنو

ولادیمیر آلکنو با سابقه سرمربیگری تیم ملی در المپیک توکیو گزینه اول رئیس فدراسیون والیبال است. آلکنو که با روسیه قهرمان المپیک لندن شده است گزینه اول والیبال ایران برای سرمربیگری تیم است. اما آلکنو خود به ورزش‌سه اعلام کرده که هیچ مذاکره‌ای با او نشده و خودش نیز تمایلی به مربیگری کردن ندارد، ولی اگر سمت مشاور فنی به او پیشنهاد شود خواهد آمد. آلکنو باز هم دیشب در گفتگو با ما روی این موضوع تاکید کرد: "من فقط به عنوان مشاور به ایران می‌آیم نه سرمربی"

گزینه دوم: ویتال هاینن

ویتال هاینن سرمربی بلژیکی دومین گزینه دوم هدایت تیم ملی والیبال ایران است که طبق اطلاعات به دست آمده مذاکراتی نیز با او انجام شده است، اما فدراسیون والیبال ایران معتقد است او حواشی زیادی دارد که ممکن است بعد‌ها این فدراسیون را دچار مشکل کند. ویتال هاینن که در حال حاضر سرمربی بانوان آلمان و باشگاهی نیلوفر بلدیه اسپور است و در صورت توافق برای حضور در تیم ملی والیبال ایران باید قرارداد خود با تیم زنان آلمان را فسخ کند.

گزینه سوم: لورنزو بلنجینی

لورنزو بلنجینی سرمربی پنجاه و دو ساله سابق تیم ملی والیبال ایتالیا یکی دیگر از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران است، او محبوب‌ترین گزینه در بین کاندیدا برای محمدرضا داورزنی است. با او نیز مذاکرات اولیه‌ای انجام شده و فدراسیون منتظر جواب بلنجینی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است. البته قبلاً نیز ذکر کردیم با توجه به اینکه بلنجینی در حال حاضر سرمربی تیم لوبه ایتالیا است در صورتی که بخواهد هدایت یک تیم ملی را نیز هم زمان بر عهده داشته باشد باید مبلغ سنگینی را به فدراسیون این کشور بپردازد که علی القاعده آن را باید فدراسیون ایران بپردازد و این کار را با توجه به بودجه فدراسیون سخت می‌کند.

گزینه چهارم: آندره‌آ آناستازی

گزینه همیشگی فدراسیون والیبال ایران آندره‌آ آناستازی است که طبق اعلام روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نیز مذاکراتی با او انجام شده است. اما حضور او در تیم ملی با دو مشکل بزرگ روبرو است. اول اینکه او دستیاران بسیار زیادی دارد که می‌تواند هزینه هنگفتی را روی دست تیم ملی والیبال ایران بگذارد و دوم اینکه او نیز سرمربی تیم پیاچنزا ایتالیا است و حضور او در یک تیم ملی مشمول جریمه است که فدراسیون والیبال ایران باید این جریمه را بپردازد. به همین دلایل او احتمالاً از نیمکت تیم ملی والیبال ایران دور خواهد شد.

گزینه‌های دیگر:

از دیگر گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران می‌توان به استفان آنتیگا، دنیل کاستلانی و لوران تیله اشاره کرد که استفان آنتیگا و دنیل کاستلانی قبل از هر اتفاقی حضورشان منتفی شده است و تنها لوران تیلیه است که اگر فدراسیون با چهار گزینه اول به توافق نرسند با او وارد مذاکرات رسمی خواهد شد. البته نکته عجیب ماجرا جایی است که فدراسیون با این بودجه کم چگونه می‌تواند یکی از مربیان سرشناس را به ایران بیاورد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    آقای داورزنی قبول زحمت نمی کنند؟

  • ناشناس
    1

    آخرش یه مربی ایرانی دوباره بر می دارن میارن،اینا فقط بازی با یک سری اسم است!!☹️

  • ناشناس
    2

    سراغ اسلوبودان کوآچ صربستانی بروید که تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران را در سال 2014 میلادی با نتایجی غیرقابل تصور و حیرت انگیز برای اولین بار و آخرین بار به مقام چهارمی لیگ جهانی رسانید.

  • ناشناس
    2

    فقط کوآچ صربستان

  • دانا
    0

    هر وقت ماهی را از آب بگیری مرده است!

  • ناشناس
    0

    مشکل تیم‌ ملی مربی نیست معلم و آموزش دهنده اصولی و بروز لازم داریم همون ولاسکو رو برگردونین خودش بلده چیکار کنه مدل بازیکنای ما رو هم میشناسه

  • امین
    1

    فقط ولاسکو . مربی باشخصیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها