والیبال ساحلی‌ ایران فینالیست تور آزاد آسیا شد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست حریف خود به مرحله نهایی تور آزاد ساحلی آسیا صعود کرد و در دیدار فینال برابر تایلند یک به میدان می‌رود.

والیبال ساحلی‌ ایران فینالیست تور آزاد آسیا شد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، دیدار نیمه نهایی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا امروز (یکشنبه - 19 فروردین) با دو دیدار در کشور فیلیپین پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست حریف خود به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. در این مرحله ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) با شکست 2 بر صفر تایلند دو (سورین جونگ کالانگ/دون وینیت) به دیدار فینال راه یافت. ملی‌پوشان ساحلی ایران با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 17 حریف خود را شکست دادند تا یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران مرحله مقدماتی را با دو برد و چهار امتیاز و صدرنشینی در گروه ششم مسابقات به پایان رساند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست هنگ‌کنگ (پویلان ونگ/چیوکیئن لاو) شد و با پیروزی 2 بر صفر برابر استرالیا یک (پائول برنات/جک پیارسِ) به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تایلند یک (تیپجان پیتاک/تائواتو پوراوید) با شکست استرالیا دو (دِ آرتاگنان پوتس/بن هوود) حریف ایران در دیدار نهایی شد.

دیدار نهایی این رقابت‌ها میان تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) و تایلند یک (تیپجان پیتاک/تائواتو پوراوید) امروز (یکشنبه - 19 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. همچنین امیرحسین صادقی به‌عنوان داور در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین قضاوت می‌کند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها