بازتاب بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال در سایت فیبا

بازگشت دو بازیکن کهنه‌کار و قدرتمند به تیم ملی بسکتبال ایران، این تیم را برای‎ اعلام رسمی کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ چین آماده خواهد کرد.

بازتاب بازگشت حدادی و نیکخواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال در سایت فیبا

تیم ملی ایران با بازگشت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی تیم دست و پا بسته‌ای در پنجره ششم مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال 2019 نخواهد بود‎.

این دو بازیکن در پنجره پیشین انتخابی جام جهانی جایی که تیم ملی ایران مغلوب استرالیا شد و یک پیروزی ارزشمند مقابل فیلیپین به دست آورد غایب بودند‎.

آخرین حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه به سپتامبر سال 2018 برمی‌گردد که تیم ملی ایران پیروزی مهمی در تهران مقابل فیلیپین با نتیجه 81 بر 73 به دست آورد‎.

بازگشت دو بازیکن کهنه‌کار و قدرتمند به تیم ملی ایران، این تیم را برای‎ اعلام رسمی کسب سهمیه جام جهانی 2019 چین آماده خواهد کرد. تیم ایران در حال حاضر با 7 پیروزی و 3 شکست در رده دوم گروه F قرار گرفته و تنها یک پیروزی دیگر تا رسیدن به بلیط جام جهانی چین و فاصله دارد‎.

حضور بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، میثم میرزایی و سجاد مشایخی نیز اهمیت زیادی برای تیم ملی ایران خواهد داشت. یخچالی امتیازآورترین بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی است‎.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها