پیروزی ورونا در شب درخشش معنوی نژاد

در هفته‌ یازدهم لیگ والیبال ایتالیا تیم ورونا موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو از سد والنتینا بگذرد و پروجای صدرنشین مغلوب پادووا شد.

پیروزی ورونا در شب درخشش معنوی نژاد

هفته‌ یازدهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A، شب گذشته (یکشنبه‌) در حالی با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که تیم‌های بالانشین پروجا و لوبه متحمل شکست‌های غیر منتظره شدند و تیم ورونا در شب درخشش محمد جواد معنوی نژاد از سد والنتینا گذشت.

در یکی از بازی‌های هفته‌ یازدهم سری A تیم ورونا در حالی که تنها از حضور محمد جواد معنوی نژاد در ترکیبش بهره می‌برد و مرتضی شریفی فرصت بازی پیدا نکرد مهمان والنتینا بود و توانست در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه‌ سه بر دو والنتینا را به برتری دست یابد تا با ۱۵ امتیاز جایگاهش در رده هفتم را تثبیت کند.

در این دیدار معنوی نژاد با کسب ۱۷ امتیاز از عوامل اصلی پیروزی شاگردان نیکو لاگربیچ بود.

در دیگر بازی‌های هفته‌ یازدهم تیم صدرنشین پروجا برابر میزبانش پادووا متحمل شکست سه بر یک شد اما همچنان با وجود دو شکست با ۲۸ امتیاز در رده نخست قرار دارد. در مهم‌ترین دیدار هفته‌ نیز تیم میلانو موفق شد در خانه با نتیجه‌ سه بر صفر از سد تیم قدرتمند لوبه بگذرد تا با رساندن امتیازاتش به عدد ۱۸ به رده پنجم صعود کند. در سایر دیدارها نیز ترنیتیو سه بر یک راونا را از پیش رو برداشت و تیم لاتینا با همین نتیجه‌ برابر سورا به برتری رسید.

هفته‌ یازدهم لیگ والیبال لهستان، پلاس لیگا نیز روز گذشته برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم اسکرا بلهاتوف لهستان در حضور میلاد عبادی پور میزبان تیم رده دومی چارنی رادوم بود که در پایان زردپوشان اسکرا توانستند پس از چند هفته‌ ناکامی با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسند تا ضمن کسب ششمین برد فصل شان را با ۱۸ امتیاز به رده پنجم صعود کند.

در این بازی عبادی پور توانست ۹ امتیاز برای زنبورهای زرد کسب کند و در مقایسه با بازی‌های اخیرش شب کم فروغی را سپری کرد.

از هفته‌ ششم لیگ والیبال ترکیه نیز تیم زارعت بانک در حالی که فرهاد قائمی را از ابتدا در ترکیبش داشت مهمان تیم رده دومی گالاتاسرای بود که در پایان بانکی‌ها با درخشش فرهاد قائمی که توانست ۱۳ امتیاز کسب کند موفق شدند در خانه گالا را با نتیجه‌ سه بر دو شکست دهند.

زراعت بانک با وجود کسب این پیروزی ارزشمند همچنان در جایگاه هفتم لیگ ترکیه قرار دارد. صابر کاظمی دیگر لژیونر والیبال ایران دیشب فرصت بازی پیدا نکرد.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها