کارمند شهرداری ارومیه: موسوی به من گفت که شکایتی ندارد

فردی که ادعا شده با مشت به صورت محمد موسوی زده است، گفت: اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود و پس از آنکه با موسوی و مدیرعامل پیام مشهد تماس گرفتم متوجه سوء تفاهم شدند و از شکایتشان صرف نظر کردند.

کارمند شهرداری ارومیه: موسوی به من گفت که شکایتی ندارد

پس از اتفاقات و جنجال شب گذشته در دیدار والیبال بین تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام مشهد که با برتری مشهدی‌ها پایان یافت، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون داوری این بازی مطرح شد، اما یکی از عجیب‌ترین موارد ادعای برخورد ضربه مشت از سوی یکی از کارکنان باشگاه شهرداری ارومیه به صورت محمد موسوی بود. پس از این اتفاق بلافاصله علی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل تیم مشهدی به نیابت از موسوی در کلانتری ۱۴ ارومیه از فرد ضارب شکایت کرده بود.

در همین خصوص جمشید پورسلیمان کارمند باشگاه شهرداری ارومیه که ادعا شده بود با مشت به صورت موسوی ضربه است، در گفت و گو با ایسنا درباره درگیری‌ها اظهارکرد: من شخصا نه با موسوی بلکه با هیچ بازیکن دیگری درگیر نشدم. از ۱۵ سالگی در سالن‌های والیبال بزرگ شده‌ام و باور کنید از من بعید است که چنین کاری را انجام دهم. موسوی بازیکنی جهانی است و سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده است.

او ادامه داد: من حقیقت را می‌گویم، پس از جنجال در امتیاز ۱۳ بر ۱۱ به سود پیام، محمد موسوی زمانی که دید یکی از کارمندان صدا و سیما با دوربین موبایلش قصد دارد صحنه مشکوک داوری را که ضبط کرده به داور اول نشان دهد، از دور به سمت آن فیلمبردار حمله‌ور شد و با عصبانیت قصد داشت که نگذارد داور موبایل را ببیند. موسوی چندین بار به داور نیز گفت که این کار قانونی نیست.

پورسلیمان افزود: من هم در زمانی که این اتفاقات افتاد پایین بودم، چرا که با توجه به سمتم می‌توانم کنار زمین باشم. به همین خاطر به سمت موسوی آمدم و به او گفتم که این رفتار صحیح نیست و بهتر است کمی آرامش خود را حفظ کند. باورکنید همه جنجال‌های دیروز بخاطر ضعف داوران بود. مشهدی‌ها توپ را به اندازه ۲۰ سانت به بیرون زده بودند ولی داور امتیاز را به آن‌ها داد.

او تصریح کرد: من ۵۳ سال دارم و موسوی جای پسر من است. وقتی شنیدم از من شکایت شده است، خیلی ناراحت شدم و امروز صبح با امین علوی دیگر بازیکن پیام مشهد تلفنی صحبت کردم و او به من گفت که موسوی شکایتی نکرده است. ولی باز هم سعی کردم با خود موسوی صحبت کنم و خوشبختانه در تماسی تلفنی خود شخص موسوی به من گفت که من شکایتی نکردم و به کلانتری نرفتم و شاید شیخ‌الاسلامی این کار را انجام داده است. در نهایت خودم به شیخ‌الاسلامی زنگ زدم و زمانی که مدیرعامل پیام مشهد فهمید که از من شکایت کرده است، گفت با کلانتری تماس گرفته است و شکایتش را پس گرفته است.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها