پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله حسن‌زاده آملی


4 مهر 1400 - 08:24
614ffcee96fc0_2021-09-26_08-24
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیةالله آقای حسن‌زاده‌ی آملی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. این روحانی دانشمند و ذوفنون از جمله‌ی چهره‌های نادر و فاخری بود که نمونه‌های معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را می‌نوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهره‌مند می‌سازد. نوشته‌ها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطائف بوده و خواهد بود ان‌شاءالله. اینجانب به همه‌ی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۴ مهر ۱۴۰۰

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614ffcee96fc0_2021-09-26_08-24
4 مهر 1400 - 08:24

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیةالله آقای حسن‌زاده‌ی آملی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. این روحانی دانشمند و ذوفنون از جمله‌ی چهره‌های نادر و فاخری بود که نمونه‌های معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را می‌نوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهره‌مند می‌سازد. نوشته‌ها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطائف بوده و خواهد بود ان‌شاءالله. اینجانب به همه‌ی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۴ مهر ۱۴۰۰

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

66

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1400/7/5 -08:18

چرا کتب فراوان این عالم ربانی ، روی مدیران نجومی بگیر حکومت اسلامی جهت اصلاح و پویایی اثر نگذاشته است؟ اقتصاد ویران، مردم را از شناخت معارف الهی بعضا باز می دارد، و بسوی وسوسه های شیطانی و کسب اموال حرام، دزدی و .... سوق می‌دهد.

م 1400/7/5 -09:32

یا کتب ایشان مشکل دارد، یا تشکیل حکومت اسلامی در عصر غیبت فاقد مشروعیت دینی است، یا افراد منافق و اموی صفت در لباس دین و با ظاهرسازی ، مدیر شده اند و مراکز امنیتی و اطلاعاتی آنها را گزینش و تایید کرده اند.

زکی 0 0 پاسخ 1400/7/4 -17:25

سلام.علامه حسن زاده آملی یکی ازعالمان و عارفان بزرگ زمان بود خدا رحمت کند روحش شاد

هواداران هالو 4 2 پاسخ 1400/7/4 -16:34

روحانی با تقوا و سالک الی الله، کارگری است که از بام تا شام جان می کند و خسته میشود و ناسزا های کارفرما را به جان می خرد و خم به ابرو نمی آورد تا لقمه‌ای نان حلال به سفره زن و بچه ببرد. نه آنانکه زمستان قم و تابستان شمال هستند و بدنهای آفتاب مهتاب ندیده آنها مثل پنبه است

علی 1400/7/5 -15:47

عزیز من کی تا حالا درس خواندن و معانی را دریافتن را می توان با کسانی که در ویلا های شمال به تن پروری و راحت طلبی می پردازند می توان یکسان دانست

ایرانی 7 1 پاسخ 1400/7/4 -15:16

روحانیت تقوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی 2 15 پاسخ 1400/7/4 -14:17

جناب حسن زاده آیات بود .نور بود .روح بود .پرواز ملکوتی او را به صاحب الزمان و مردم جهان تسلیت عرض مینمایم

خدا 1400/7/4 -17:53

عجب اسکلی هستی تو

علی 1400/7/5 -15:41

چشم باز کن تا جهان بینی

احمد 0 1 پاسخ 1400/7/4 -14:14

خدارحمتش کنه میگن خوب بوده ولی برخی آخوندهاهستندبه قول امام خمینی رحمت الله علیه زمان ظهور درمقابل امام زمانندیعنی دشمن حضرت آخوندبایدمانندامام خمینی آیت الله العظمی بهجت باشه نه بخاطررسیدن به دنیاومنصبش خلاف شرع بگه

متفاوت 4 2 پاسخ 1400/7/4 -13:36

خداوند بیامرزدش ، اثاربجا مانده ازایشان رانیز منتشرمیکردید تا ازاین فنون ارزشمند پول دراوردن فیض ببریم .. وقتی که جایی کارمیکنم بادل وجان وچشم خودمیبینم فرشتگان رحمت غذاومیوه ای تازه باسلام ودرودی تسلا بخش روح وروانم را مینوازندومن کلی دعایشان میکنم اما وقتی به خانه میروم صاحبخانه و بنگاه یک دم راحتم نمیگذارند وچنان روح وروانم را می ازارند ، زورم که نمیرسد اما ناخوداگاه ازخدابرایشان طلب بیشترازکرونا میکنم.ای خاک اگرمیشکافندسینه تو ، ازگوهرقیمتی است نهفته درسینه توست.

زباله گرد 17 1 پاسخ 1400/7/4 -13:05

خیلی نارحتشم، با هم بودیم و سختی های زیادی باهم کشیدیم !!!

ابراهیمیان 3 10 پاسخ 1400/7/4 -13:02

تسلت رحمته الله علیه