نخستین شب عزاداری ایام محرم در حسینیه امام ‎خمینی(ره)


24 مرداد 1400 - 22:31
611961e10de10_2021-08-15_23-20
نخستین شب عزاداری ایام محرم در حسینیه امام ‎خمینی(ره) با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد.

نخستین شب عزاداری ایام محرم در حسینیه امام ‎خمینی(ره) با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

611961e10de10_2021-08-15_23-20
24 مرداد 1400 - 22:31

منبع: آخرین خبر

25

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
شهروند 3 0 پاسخ 1400/5/25 -12:52

جمع کنید این بازیا رو .الان عزاداری باید بگیرید برای این قتل عام دسته جمعی که در تاریخ مانندعاشورا ماندگار خواهد شد

یه روز خوب میاد... 4 0 پاسخ 1400/5/25 -12:12

اگه امام حسین ع الان بود بجای اینکه اینجوری بشینه و شاهد مرگ و فلاکت و فقر و هزاران مشکل دیگه ی مردمش باشه وارد میدان عمل میشد و تا آخرین قطره خونش پشت مردمش می ایستاد و از حقشون دفاع میکرد.....نشستن و گریه کردن در یک فضای خالی و تبلیغاتی راحت ترین کار ممکنه...

روستایی 2 1 پاسخ 1400/5/25 -11:49

این حضرات هردو روضه خوان هستند . اونی که بالای منبر نشسته چه می خوانهدکه این پاینی نمی داند ؟! اقایان مردم بیدارند . خودتان را بخواب نزنید. یزید و امام حسین زمان خود را دریابید. یزید و امام حسین 61هجری تمام شد . علی اکبر ها و علی اصغر های امروز را دریابید...

سجاد دیر سنجی 2 0 پاسخ 1400/5/25 -11:10

ای کاش برای مظلومیت ملتی که هروز دارن زره زره اب میشن گریه میکردین مردمی ک از صبح پا میشن هزار جور گرفتاری سر راهشونه فقر بیکاری بی پولی و............

ایرانی آباد و آزاد 6 0 پاسخ 1400/5/25 -10:58

کاش کمی شعور حسینی پیدا می کردیم و به مردم و به روزگار آن گریه می کردیم... مردم هم اگر فلسفه حرکت و شهادت امام حسین (ع) و آزادگی ایشان را واقعا درک و حس می کردند الان به جای گریه و عزاداری و بر سر و سینه کوفتن باید در مقابل ظلم قیام می کردند !!!

ناشناس 2 5 پاسخ 1400/5/25 -10:39

خدایا رهبر فرزانه ما را در پناه خود نگهدار، قابل توجه هیئت های افراطی که فکر می کنند با به خطر انداختن جان دیگران به سالار شهیدان خدمت می کنند سناد ملی کرونا خجالت بکشید حد اقل امثال را مراعات می کردین

ایران ویران 6 0 پاسخ 1400/5/25 -10:33

هیتلر پیش برخی ها باید لنگ بندازه!

یه روز خوب میاد... 8 0 پاسخ 1400/5/25 -10:30

روزی 800 نفر دارن میمیرن بعد ما شاهد این حرکتهای بی مفهومیم...

ایرانی 13 0 پاسخ 1400/5/25 -09:40

روضه امام حسین می خوانیم . اما شعور حسینی را گم کرده ایم و با ملت مثل یزید رفتار می کنیم!!!

ایرانی 9 0 پاسخ 1400/5/25 -09:26

مسخره است .نه ؟ عوام فریبی تا به کجا؟! ای کاش وعاظ کمی شعور داشت تا بحال مردم ایران روضه می خواند تا شاید خفته ای بیدار شود...

مالاریا 3 0 پاسخ 1400/5/25 -07:52

خبرفوری! چرا اون کامنت حذف کردی؟

farid 13 1 پاسخ 1400/5/25 -06:54

این حرکت یعنی چی

شهامتی 1400/5/25 -10:11

این حرکت یعنی اینکه هیات های عزاداری یاد بگیرند و پروتکل ها را رعایت کنند و با افراط و تجمعات فشرده و بیش از حد خودشان باعث شیوع بیشتر کرونا نشوند.

سرباز کوروش 16 1 پاسخ 1400/5/25 -05:47

اینجا یه کامنت بود که حذف شده،،... حقیقت رو نمیشه کتمان کرد....

خسته 1400/5/25 -07:50

بله یه کامنت بود عین حقیقت بود باحذف نمیشه واقعیت کتمان کرد

خ 15 1 پاسخ 1400/5/25 -02:39

یکلام گول خوردیم

یلدا 11 1 پاسخ 1400/5/25 -01:16

کسی خو نیست بهتر نبود تو خونه خودشون عزا داری میکردن.خخخ

هموطن 12 1 پاسخ 1400/5/25 -01:11

تنهاتر و بی پناهتر از ما ایرانیا الان دیگه نیست، بحال ما باید گریست.

آهای 1400/5/25 -09:06

مظلوم تر فراموش کردی!!بنویسی

یا علی 13 0 پاسخ 1400/5/25 -00:36

کاش یکی هم پیدا می شد به حال این ملت گریه می کرد زار زار.

آریایی 12 0 پاسخ 1400/5/25 -00:34

جناب آقا لطفا مقداری هم‌ برای بدبختی مردم ایران و دها هزار نفری که بر اثر کرونا و عدم واردات واکسن مردند و دها هزار کودکی که یتیم و بی مادر شدند و دها هزار زن که بیوه شدند، اشک بریزید .

علي 1400/5/25 -10:32

خبلي جالب آدم توپي كه تو زمين خودش باشه بندازه در زمين ديگران اين عين نامردي و خدا جاي حق نشسته

مهدی 10 0 پاسخ 1400/5/25 -00:06

قدرت ثروت و عدم قبول انتقاد و فقط حرف ،کلیات حکومت فعلی می‌باشد

قلدرناک 22 1 پاسخ 1400/5/24 -23:49

آب نان مسکن آزادی!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks