توضیح قالیباف درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب/ ویدئو

رئیس مجلس درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب، گفت: آقای رئیسی اظهار کرد که برای وزرای بخش های امنیتی مانند وزارت اطلاعات از رهبری کسب اجازه و ایشان موافقت کردند.

توضیح قالیباف درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب/ ویدئو

محمدباقر قالیباف افزود: در اصل ۱۱۰ و ۱۷۶ حوزه دفاعی، امنیتی و سیاست خارجی شخص رهبری مسئولیت دارند. در همه دولت های گذشته و کنونی درباره برخی وزرا از رهبری کسب اجازه می‌کنند.

66

حجم ویدیو: 2.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ساچو
    0

    رئیس مجلس ما چه جور حرف میزنه: .....اینا دیگه حرفه اضافه است.به والله اگر به اندازه یک پر کاه دستت تو جیب منه تهرانی ( زمان شهرداری تهران) رفته باشد به حق همون امام رضا ع خدا چرک وخون کنه از دهان بچه هات اون نوه ات بزنه بیرون

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا مسخره است اگر مرجع تایید مجلس است حرفهای قالیباف یعنی شو تایید نمایندگان توسط مجلس بازی سیاسی است

  • کاربر ناشناس
    0

    به به ازاین مملکت

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای قالیباف درسته که مجلس یازدهم مجلس با سوادی نیست اما دیگه از مریخ که نیامده اند. در همین مملکت بوده و دیده اند که در هر دولتی وزیر اطلاعات اول به تایید رهبر میرسد. بنابراین چه ضرورتی داره که شما این مسئله را مطرح می کنید. شما با این حرف به نمایندگان آگاهی نمیدهید زیرا آنها همهگی به این امر واقفند . شما در واقع نمایندگان را بصورت مودبانه تهدید می کنید که فرد مورد تایید رهبر باید رای اعتماد بالا بگیرد. بنابراین رئیس جان خیالت راحت. خطیب رای میآورد. اگه رای نیاورد من قالیباف اسمم را عوض می کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها