ظریف: عوامل بیرون دولت و کشور مانع از رسیدن ما به نتایج دلخواه شد


10 مرداد 1400 - 11:22
61064084d08c0_61064084d08c8
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها کردیم اما عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

محمدجواد ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حتماً رفع تحریم‌ها یکی از مهمترین نیازهای کشور بود، اظهار کرد: بدون اینکه کشور بخواهد چشمش به خارج باشد ما به عنوان دستگاه دیپلماسی وظیفه داریم که بار را از روی دوش اقتصاد کشور برداریم. تلاش‌هایی هم کردیم و موفقیت‌هایی هم در دو سال اول بود که نتیجه‌اش در رشد بی‌سابقه کشور خود را نشان داد اما متاسفانه بدعهدی آمریکایی‌ها بود که در نامه اخیر به دبیرکل سازمان ملل  سابقه آن از شهریور سال ۹۵ را ثبت کردیم و این بدعهدی‌ها به صورت یک کتاب هم در روزهای آتی منتشر می‌شود.

وی افزود: این نشان می‌دهد که ما تلاش خود را کردیم و عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. دومین چیزی که باید برای مردم فراهم می‌کردیم واکسن بود که توجه ما به تولید بود اما به عنوان وزارت خارجه وظیفه داشتیم که کمک کنیم برای دسترسی به واکسن خارجی و برای این کار در خدمت وزارت بهداشت بودیم و خوشحالیم که تا کنون بیش از ۱۰ میلیون واکسن خارجی وارد کشور شده است.

وزیر خارجه کشورمان گفت: ما تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها کردیم اما عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61064084d08c0_61064084d08c8
10 مرداد 1400 - 11:22

محمدجواد ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حتماً رفع تحریم‌ها یکی از مهمترین نیازهای کشور بود، اظهار کرد: بدون اینکه کشور بخواهد چشمش به خارج باشد ما به عنوان دستگاه دیپلماسی وظیفه داریم که بار را از روی دوش اقتصاد کشور برداریم. تلاش‌هایی هم کردیم و موفقیت‌هایی هم در دو سال اول بود که نتیجه‌اش در رشد بی‌سابقه کشور خود را نشان داد اما متاسفانه بدعهدی آمریکایی‌ها بود که در نامه اخیر به دبیرکل سازمان ملل  سابقه آن از شهریور سال ۹۵ را ثبت کردیم و این بدعهدی‌ها به صورت یک کتاب هم در روزهای آتی منتشر می‌شود.

وی افزود: این نشان می‌دهد که ما تلاش خود را کردیم و عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. دومین چیزی که باید برای مردم فراهم می‌کردیم واکسن بود که توجه ما به تولید بود اما به عنوان وزارت خارجه وظیفه داشتیم که کمک کنیم برای دسترسی به واکسن خارجی و برای این کار در خدمت وزارت بهداشت بودیم و خوشحالیم که تا کنون بیش از ۱۰ میلیون واکسن خارجی وارد کشور شده است.

منبع: ایسنا

38

نظرات 92
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
" 0 0 پاسخ 1400/5/11 -15:59

رشد بی سابقه ؟؟رشدی که با یک چشمک آمریکا ایجاد شود با یک اخمش به رکود تبدیل می شود .چرا باید این قدر اقتصاد ما به ناز و عشوه اجنبی وابسته باشد چرا چشم به دست کدخدا دوختیم تا بازیچه شویم چرا چشمتان به دست و همت مردم خودتان نیست !!

احمد 0 1 پاسخ 1400/5/11 -06:49

همه بدبختی های موجود همین عوامل بیرون دولت هستند که به هیچکس پاسخگو نیستند

گمنام 21 2 پاسخ 1400/5/10 -23:02

یک شخصی در دانشگاه سخنرانی کرده بود گفته بود آمریکا با یک بمب تمام مملکت ایران را نابود می کند و همان موقع باید می زده اند تو دهنش از این حرفهای مزخرفات نمی زد تازه مردم ساده از چنان شخصی چی انتظار داشتند.

غریبه 6 2 پاسخ 1400/5/10 -22:55

اونهایی که خودشون به خواب زدند با این اشاره ها از خواب بیدار نمیشن دکتر ظریف عزیز شما مرد بودی و مردانه تلاش کردی نشد و نمیشه

گمنام 9 3 پاسخ 1400/5/10 -22:55

ختاب به کامنت گزار داروغه ؛روسیه وسوریه ولبنان شرف داشتند به آن کد خدای بی شرف که از اول انقلاب تا امروز دشمنی شان با ملت ایران دشمنی تر شده کدام بیشرف سردار سلیمانی را ترور کرد ان بیشرف کد خدا

ناشناس 30 2 پاسخ 1400/5/10 -22:43

هشت سال نتوانستی تحریم ها را بر طرف کنی جناب خوش خنده چنان سرت کلاه گزاشتن که هشت سال دیگر باید بدوند تا جاده را صاف کنندشما شدید قهرمان قهرمانان مرغ کیلو ۴۴هزار تومان با ۴٠هزار تومان یک گوسفند چاق می خریدیم الان دو سیر گوشت هم نمی دهند . شدید قهرمان قهرمانان آفرین بر این تدبیر و امید ؟!امید را از دست مردم در این هشت گرفتید.

آیت الله تناسلیان 5 2 پاسخ 1400/5/10 -22:36

ملاهای دوزاری را نگاه... باهر دوز و کلکی شده میخان حکومت کنن!!!! آخوند جاش مستراحه

به مستراح 1400/5/10 -23:31

تو هم کاسه مستراح

به تو 1400/5/11 -15:55

اون قدر کوری نمی بینی این ملا نیست !!عقده کورت کرده

مایکل جکسون 0 1 پاسخ 1400/5/10 -22:24

جان کری

با نام 2 2 پاسخ 1400/5/10 -21:13

خیلی دوست دارم ببینم حالا که با ترفند ریاست جمهوری را مال خود کردند با برجام ی که دائم به سر دولت می کوبیدن چکار میکنن. بی ناموس هستند اگر برجام را پاره که چه عرض کنم آتش نزنن. این همه واق واق کردند ببینیم عرضه دارند تا آخر سال معیشت ملت را تامین کنن حتی با قیمت های موجود

متین 1400/5/10 -22:44

با نام .. فقط با اجرای برجام معیشت مردم درست میشه ولاغیر

. 1400/5/10 -23:03

وعده قرآن : وای بر عیب جوی هرزه زبان.

پاسدار فدایی ایران 2 5 پاسخ 1400/5/10 -20:38

لعنت خداوند بر دروغگو حتما مرد میدان حاج قاسم رو میگه اینها اگر زورش داشتند ومی توانستند زود تر از گاو های شیرده اسرائیل رو به رسمیت می شناختند تف بر ابشخور فکری سیاسی اصلاح طلب جماعت

ممد 4 1 پاسخ 1400/5/10 -19:58

جواد آدم خوبی هستی خدا حفظت کنه همینکه بفکر مردم هستی ولی نمیتونی کاری انجام بدی برای ما کافیه تو شیر پاک خورده ای متدین واقعی هستی

سعید 7 1 پاسخ 1400/5/10 -19:34

خب اگرعوامل بیرون دولت وخارجی نمی گذاشتندبه نتیجه برسی،چرا استعفا ندادی وبه نام نه کلی گویی ،نگفتی چه کسانی مانع نتیجه گیریتون هستند.

ف ح 3 4 پاسخ 1400/5/10 -19:34

همه ی ما می‌دانیم چه کسی و چه کسانی باعث بوجود آمدن تحریم‌ها هستند اما هیچ کدام از ما جرات گفتن حقیقت را ندارد حتی خود من ... امیدوارم خداوند این بندگان خود را شفا دهد و هدایت کند

استاد اسناد 7 9 پاسخ 1400/5/10 -19:22

سلام بر مرد فولادی ایران مرد اخلاق مرد خدا مرد فرهنگ مرد قهرمان فدایی ملت ایران مرد دیپلماسی ایران دکتر ظریف عزیز آزاده مرد لعنت بر دشمنانت

به شاگرد 1400/5/10 -19:52

لعنت به چاپلوس وپاچه خوار

ایرانی 17 4 پاسخ 1400/5/10 -19:01

میرزااغاخان نوری ببند(میرزاغاخان قاتل امیرکبیر؟وتو قاتل سربازحافظ ملت سلیمانی)

قلندر واقعی 7 11 پاسخ 1400/5/10 -18:45

درود بر مردی که زیاد میدانست درود بر آقای دکتر ظریف لعنت خدا بر دشمنت بزرگ مرد ایران ظریف قهرمان

م 1400/5/10 -21:13

ظریف فقط به برکت اقامت طولانی در آمریکا فقط زبان انگلیسی می‌دانست و اصلا شم سیاسی نداشت اگر داشت قرارداد بدون پشتوانه امضا نمی‌کرد

علی 1400/5/11 -02:28

بنظر شما -م- ظریف چکار باید می کرد که نکرد . حضرت علی دستور توقف جنگ با معاویه را به سردار لشگرش - مالک اشتر -صادر کرد ، مالک گفت به خیمه معاویه نزدیک شده ام کمی مهلت بده تا کار را تمام کنم ، علی به فرستاده اش گفت به مالک بگو اگر میخواهی پس از پایان جنگ علی را زنده ببینی جنگ را متوقف کن . ای برادر و خواهر تو و من از سیاست خارجی چه میدانیم که نظر بدهیم .

فرهنگی 4 5 پاسخ 1400/5/10 -18:45

ظریف نوکرصفت ذلیل! بروگمشو کدخداپرست نادان که یه عمردل به غارتگران امریکایی وانگلیس روباه صفت بستی ودلت رابه گرین کارتت خوش کردی!

ناشناس 0 5 پاسخ 1400/5/10 -18:00

دکتر جان عوامل بیرونی از ابتدای دولت جدید هم شروع کردند کار شکنی و جنگ کشتی ها شما ناراحت نباش

مرگ بر دیکتاتور 4 3 پاسخ 1400/5/10 -17:42

۴۳ ساله اولویت مردم ایران نیست، وطن را به لجن کشوندن و از مردم طلبکارند و هر روز به انگ و صفتی به مردم میزنن منافق منحرف فتنه گر اهل کوفه و....

ساچو 4 0 پاسخ 1400/5/10 -17:28

خاک بر سر بی عرضه ات کنند.هر کی رسید یک دونه زد تو سرت( نمایندگان مجلس_ دولتی ها_ جان کری_ اون دختره چی بود اسمش....؟ _ تو از ماموتی هم خوردی) اونوقت میگفتی به موقع جوابتون میدم .پس کی؟ میگن حسن تو دادگاه همه چی میخواد بریز رو تو راسته؟ پاک آبروی بچه های منهتن بردی

رحیم اب منگل 5 4 پاسخ 1400/5/10 -17:22

ابو موسی اشعری هم پس از حکمیت همین را فرمودند ومالک اشتر را مقصر شکست حکمیت معرفی کردند لعنت به وارث ابوموسی

رحیم آب منگل 1400/5/10 -19:10

انگل اجتماع رحیم آب منگل با نام دیگرش محمد ساندیس خور اییییی زاررررررررررررررررررررررررررت

غریبی 5 10 پاسخ 1400/5/10 -17:16

درود بر شرفت برادر شما تلاش خودت کردی --سپاس

ه 1400/5/10 -18:38

شرف نداشته ات

بحث نکن 6 5 پاسخ 1400/5/10 -16:56

آدم های حقیر و پست و ناچیز وقتی هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند و کارنامه قابل قبولی ندارند شروع می کنند تهمت زدن به دیگران . . .

ب بحث نکن 1400/5/10 -19:11

از شوهرت سعید محمد چه خبر ؟

ث 19 3 پاسخ 1400/5/10 -16:18

مردک تو یک عمر آمریکا در ناز و نعمت بودی آمدی ملت و کشور را نابود کردی اگر کره شمالی بود هفتاد کفن بخاطر خیانت پوسانده بودی منتظریم که محاکمه شوید..

شهریار 1400/5/10 -17:53

من طرفدار اصلاح طلبان نیستم و به شدت انتقاد دارم. اما لفظ مردک شایسته انسانی در جایگاه آقای ظریف نیست ولو در جناح مخالف. بهتر است ادب را همواره رعایت کنیم دوست عزیز.

احلام 5 2 پاسخ 1400/5/10 -16:00

هفت تا دختر کور و کچل داشته باشه یک شبه شوهر میده اشاره به آدم زبل و زبان باز و شارلاتان

وطنخواه 6 3 پاسخ 1400/5/10 -15:46

آن کس که بداند و بداند که بداند باید برود غاز به کنجی بچراند آن کس که بداند و نداند که بداند بهتر برود خویش به گوری بتپاند آن کس که نداند و بداند که نداند با پارتی و پول خر خویش براند آن کس که نداند و نداند که نداند در پست ریاست ابدالدهر بماند جناب دیپلمات خودتی اگر ذره ای خدا ترسی در شما باشه گوشه ای خلوت برگزین واز این گناه بزرگ که در حق این کشور وملت کردید استغفار کنید البته رها شدن از حق الناس مشکل دیگر شماست

رادین 4 0 پاسخ 1400/5/10 -15:28

این یک قاعده قطعی درعالم است هیچگاه شیرباروباه برای خوردن طعمع مذاکره نمیکند ببربنگال میدانم آرزوست

دن کیشوت 6 0 پاسخ 1400/5/10 -15:24

عوامل بیرون دولت یعنی کدام عوامل دقیقاً؟

ب دنی 1400/5/10 -19:13

خودتو به ....نزن میدونم که میدونی

کارمند دولت 7 1 پاسخ 1400/5/10 -15:02

آره تو بمیری

من 3 1 پاسخ 1400/5/10 -15:00

جناب ظریف خانواده و بچه های شما اقایان روسا بفرمایید الان کجادر کدام کشور خارجی در حال خوشگذرانی هستند اینهمه خوردید و بردید لطفاً موقع رفتن ساکت باشید تا فحش نشنوید

به من 1400/5/10 -19:14

آقای ربع من فضولی تو؟

صادق 3 2 پاسخ 1400/5/10 -14:45

آقای ظریف حالا که دولت کارش تمام شده میگویید ک عوامل خارج دولت باعث موفق نشدن شما شد چرا همان موقع نگفتید و استعفا ندادید. چرا از مردانی چون دکتر مصدق و مهندس بازرگان یاد نگرفتید که بموقع حرفتان را بزنید و اگر اثر نداشت استعفا بدهید. بدین ترتیب شما هم شریک عواملی هستید که نگذاشتندتحریم ها ملغی شود و مملکت را به این روز انداختید.

ملول 8 0 پاسخ 1400/5/10 -14:34

اگر با عزت استعفا میدادی . الان نمیخواست اشک تمساح بریزی و رهبری دو بار تو دهنی بهت بزنن

محمد 8 5 پاسخ 1400/5/10 -13:55

نتیجه دلخواه امریکا یا ملت؟ظریف تو فقط ببند اون ...

ب محمد 1400/5/10 -17:49

خودت ببند ملعون زارت زارت زارت زرررشک به نامت زده شده چلغوز یالغوز ببند

سید هرندی 3 9 پاسخ 1400/5/10 -13:37

حضرت آیت الله العظمی دکتر سید رئیسی دامت برکاته برجام را پاره می کنند و ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران خوشحال تر خواهند شد و رفاه و شادی در ایران بیشتر خواهد شد.

میرمصطفی 1400/5/10 -17:29

اونوخ از کجا

حسن 7 19 پاسخ 1400/5/10 -13:36

خدایی دکتر کسی جای شما را پر نخواهد کرد حیف و هزاران حیف که کشور ما فعلا نخبه کش شده فقط روابط جناحی و خانوادگی حاکم است.

م 1400/5/10 -18:45

از سیاست چیزی حالیت نبود اگر سیاست داشتی به امضا وزیر خارجه آمریکا اعتماد نمی‌کردی فقط در حد یکی معلم زبان خوب باید در مدرسه درس می‌دادی.

رحمان 9 2 پاسخ 1400/5/10 -13:29

هشت سال گورت میکندی

ب رحمان 1400/5/10 -17:50

اول گور تو ریاکار کاسب تحریم را میکنه جغد شوم

داروغه 3 9 پاسخ 1400/5/10 -13:28

سپاه و روسیه و سوریه و لبنان

م 6 1 پاسخ 1400/5/10 -13:18

از کوزه همان برون تراود که دروست.

علي 11 3 پاسخ 1400/5/10 -13:16

لعنت خدا بر كاسبان تحريم ،خدا لعنت كنه كساني كه از حذف شدن تحريم ها ممانعت كردند

. 1400/5/10 -18:49

عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کج بود کاسبان تحریم کلید واژه بی لیاقتی و اعتماد بدون پشتوانه به غرب وحشی.

محمد 9 8 پاسخ 1400/5/10 -13:14

آقای ظریف پاشوجمشع کن دراین هشت سال هرغلطی دلتون خواست کردید مملکت رابه فنا دادید ۸۰ملیون جمعیت روبیچاره کردید حالا اشتباهاتتونوگردن اینواون میندازید بریدگمشیدپروهای نجومی با اون رییس دروغگوتون حسن روحانی

رمضانی 1400/5/10 -16:24

مشخصه فشار روحانی بر حسب اتمسفربوده نه پاسکال. ظریف عشقه

به محمد 1400/5/10 -17:53

محمدی تو یه آلبانی نشین اجیر ی هستی حتی خودت به ساندیس خوری اقرار کردی تو در باند مافیایی احمدی نژاد و آلبانی نشینهای ضد انقلاب هستی مفلس مفلوک

عادل k 7 1 پاسخ 1400/5/10 -13:09

شب بخیر دار و دسته نیویورکیها......

مسلم 5 2 پاسخ 1400/5/10 -13:02

تنها دولتی که در این چهل سال اختیارات تام و تمام داشت دولت روحانی بود حالا که با برجام به جایی نرسیدید فرار رو به جلو میکنید و توپ را در زمین دیگران میندازید هیچ دولتی مثل دولت روحانی اختیار تام برای ارتباط با امریکا نداشت و رهبری هم کاملا اختیار را به دولت داده بود حالا که امریکا گند زد و برجام را خراب کرد این نامردی که مشکلات خودتون در زمین دیگران بیندازید

عابد 1400/5/10 -16:26

قبول کن که سپاه و تندرو ها واقعا چوب لای چرخ همه چی گذاشتند

فاطمه 1 4 پاسخ 1400/5/10 -12:57

آقای ظریف خسته نباشید به هر حال شما همه ی تلاش خود رو انجام دادید امیدوارم روزی برسه که همه به این نتیجه برسند ، حتی کشتی گیران هم با هم‌وزن خود مبارزه می‌کنند .کسانی که با آمریکا شاخ به شاخ می‌شوند، باید بتوانند پاسخگوی نیازهای مردم خویش نیز باشند

حسین 7 4 پاسخ 1400/5/10 -12:55

بله نتیجه دلخواه این بود که کل مملکت رو تقدیم اعتماد به آمریکایی ها کنی نذاشتن شما بسرعت ریش بزی رو دوباره بذار برو اونور

حسین 4 4 پاسخ 1400/5/10 -12:54

کار‌ ت. را‌انجامدادی کرنش برای‌بیگانگان وپز برای هممیهنان

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1400/5/10 -12:53

ازحق مردم

محمد 5 0 پاسخ 1400/5/10 -12:53

خدا لعنت کند باعث و باني فقر و فلاکت مردم را

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1400/5/10 -12:52

امان ازدل مردم

علی احمد 16 18 پاسخ 1400/5/10 -12:39

آقای ظریف لطفا سکوت.جمع کن

علی ادیب 1400/5/10 -14:09

به زودی ساکت خواهی شد

علی ادیب 1400/5/10 -14:31

به زودی ساکت خواهی شد.

یک ایرانی 1400/5/10 -17:55

ساکت شد !الان نوبت شماست؛ بفرمایید.......

rq 11 13 پاسخ 1400/5/10 -12:33

هنوز از این اشتباه بزرگ دست برنداشتین. امریکا و اروپا دنبال مذاکره با ایران نیستن. فقط زمانی میتونی پای مذاکره بنشونیشون که دست خیلی پر باشه. رو ویلچر نشستن و گفتن این که ما برای آب خوردن هم به شما نیاز داریم. ما برای رای مجدد نیازمند توافقیم همه ش نقطه ضعفه. با این تفکرات و رفتار اونها رو تشجیع کردین و خودتون را ضعیف نشون دادین. دشمن اگر به شما باج بده احمقه.

یک نفر 6 6 پاسخ 1400/5/10 -12:29

مگر قرار بود به همین راحتی همه بذارن جابعالی کار کنید. روزی که به مردم قول می دادین باید احتیاط می کردین. از هول حلیم مردم رو تو دیگ انداختین. دشمن تمامیت خواه بود. شما هم مردم ایستادگی در برابر زیاده خواهی های طرف مقابل رو نداشتین. شما بهشون می گفتین هر چی رو که حق خودشون می دونن ما هم میخوایم. نه این که برای یک برجام بی خاصیت کل صنعت هسته ای رو به باد بدین. خبر فوری شرف داشته باش. سانسور نکن.

ابی 17 5 پاسخ 1400/5/10 -12:28

خب استعفا میدادی ، برو عمو حالا که از وزارت داری می افتی یادت اومده؟!

یک ایرانی 1400/5/10 -17:53

استعفا دادند با آن موافقت نشد ! سال ۹۸...فراموش کردید ؟؟؟؟؟

بهروز 1400/5/10 -21:24

جوک نگو،اگرنمی خواست دیگه وزیرباشه کسی نمی تونست مجبورش کنه.

کیان 8 6 پاسخ 1400/5/10 -12:26

شما نمیتونی بگی ما میگیم این تند رو ها فقط یک هارتو پورتی دارن گنده شون طورقه ای مشهدی هست یک یکی از منفور شدگان است از نامه کیانیان که برش نوشته بود میشه فهمید با چه کسی طرفیم یکی از بزرگترین اهرم فشار برای رسیدن به قدرت برجام بود که خیانت بود و در دولت تحمیلی به مردم اسم عوض کرده و شده اقتدار از مردم ایران شخصیتو محبوبیت شما بزرگترین ترس برای مانع شدن تندروها فلفلی به قدرت بود و مجلس هردمبیل کار زندگی مردم را زمین گذاشته بودن و فقط به تخریب شما و کسانی که می‌توانند باقر طورقدی را از رسیدن قدرت دور کنند بتازند کارت بدهند ولی نمی‌دانست یک شش کلاس سواد میپره وسط و تمام رشته های مرد طورقدی را پنبه میکند و دولت فروگزاران که با بدبختی دولت کارگزاران را از میدان به در کرده بود یک دولت تحمیلی را جای خود دید و چون پرونده شهرداری رئیس دولت فروگزاران روی میز دادگاه بود گرگ بزرگ مجبور شو فعلا قدرت گله را به داروغه بدهد چون داروغه همچیز را می‌داند ایران شبیه جوک هست تا کشور

سپاسگزار 1400/5/10 -14:03

احسنت. خیلی جالب بود. فقط نفهمیدم چی گفتی.لطفا ترجمه ش رو هم بنویس. ممنون

به کیان 1400/5/10 -17:57

کیان به این تندروها زیاد نپر میدونی اینا زامبی هستند یه وقت گازت میگیرند گاز انبری آنوقت تو هم زامبی میشی ها

داروغه 1400/5/10 -19:32

فعلا چیزی به من ندادند

حسن 14 14 پاسخ 1400/5/10 -12:05

با سلام از زحمات بی دریغ شما تشکر میکنم همه اذعان دارند چه دوست وچه دشمن وتلاشهای شما را 40سال بعد باید دید

بهروز 1400/5/10 -21:26

اشتباها مثبت زدم نظرم به این کامنت منفی است.

شهروند 10 10 پاسخ 1400/5/10 -12:01

امریکا می خواست انرژی هسته ایی عقب بیفته که افتاد آقای ظریف میدان که می گفتی همین بود؟آمریکا بنده خدا همه شما رو بازی داد کی می خوای بفهمی. 8سال بابرجامت بازی خوردی .حالامردم رو اهول واحمق فرض نکن .خودتی .

احمد 10 1 پاسخ 1400/5/10 -11:53

ظریف چقدر قوی است. چقدر نخبه . چقدر فیلسوف . چه زبان بدنی داره. چه هیکلی . چه تیپی. تو صد سال گذشته هیچ وزیر خارجه ای به اقتدار ایشون کشور به خودش ندیده . فقط اینکه هیچ خاصیتی برای کشور نداشته و ارزش پاسپورت کشورما . طعنه به یمن و افغانستان میزنه.

من 1400/5/10 -15:02

باید پول بنزین هواپیمایی که سفر ها به اسم ایران رفته را ازش بگیریم

ایرانی آباد و آزاد 36 10 پاسخ 1400/5/10 -11:44

کاش شجاعت داشتی و خیلی از ماجراهای چوب لای چرخ سیاست خارجه و مذاکرات برجام که کاسبان جنگ و تحریم گذاشتند و کشور را نابود و زندگی مردم را تباه کردند را مستند و منتشر می کردی !!!!!

مهدیار 1400/5/10 -12:53

ظریف هم خائن بود، چون راه استعفا همیشه باز بود اگر نمیخواست، مترسک سر جالیز باشد!

محسن 1400/5/10 -13:08

دیگه اون فایل رو یه عده منتشر کردند .. بیشتر از اون چی میخواید؟؟

م 1400/5/10 -13:17

دقیقا. متاسفانه چیزی که در وجود دولت مردان ما نیست، شجاعت است.مگر چقدر از عمر این آقایان باقی مانده که از گفتن حقیقت واهمه دارند؛ حق گویی خصیصه ای است که در مسئولین کشور ما وجود ندارد.برای ابقای خود بر مسند، زیر بار هر خفتی میروند و هر ذلتی را تحمل می کنند.ای کاش ذره ای شجاعت در وجودشان بود و عوامل پشت پرده و دولت در سایه و در واقع، عاملان اصلی بدبختی کشورمان را معرفی می کردند حتی اگر به قیمت جانشان تمام می شد.ای کاش!

ایرونی 1400/5/10 -13:26

متاسفانه عرضه اینکار راهم نداشتند چون قطعا آینده کاری وزندگی آرام خود رابر منافع مردم ترجیح دادندواین یعنی خیانت به اعتماد ملت ستمدیده-----

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks