توییت رائفی‌پور در خصوص کاندیداتوری جهانگیری و لاریجانی


27 اردیبهشت 1400 - 18:59
60a27d2be8901_2021-05-17_18-56
یک فعال سیاسی اصولگرا درباره کاندیداتوری جهانگیری و لاریجانی توئیتی منتشر کرد.

علی اکبر رائفی پور در توئیتی نوشت:

یک فعال سیاسی اصولگرا درباره کاندیداتوری جهانگیری و لاریجانی توئیتی منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60a27d2be8901_2021-05-17_18-56
27 اردیبهشت 1400 - 18:59

علی اکبر رائفی پور در توئیتی نوشت:

66

نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
. 0 1 پاسخ 1400/2/28 -02:07

بیا برو اولا .

، 0 0 پاسخ 1400/2/28 -02:03

این هم توضیح کامل تر: لیبرالیسم اقتصادی (انگلیسی: Economic liberalism‎) باور ایدئولوژیک به سازمان‌دهی اقتصاد به‌طور فردگرایانه است، به این معنا که تصمیمات اقتصادی به بیشترین اندازه ممکن توسط افراد و نه نهادها یا سازمان‌های جمعی گرفته شود. این باور دربرگیرندهٔ گستره ای از سیاست‌های اقتصادی گوناگون مانند آزادی حرکت است، ولی همواره بر مبنای پشتیبانی شدید از اقتصاد بازار و مالکیت خصوصی در شیوه‌های تولید است. گرچه لیبرالیسم اقتصادی می‌تواند تا اندازه معینی حامی مقررات گذاری دولتی باشد، ولی گرایش دارد هنگامی که دخالت دولت در بازار آزاد جلوی تجارت آزاد و رقابت باز را بگیرد، با آن مخالفت کند. به هر روی، لیبرالیسم ممکن است دخالت دولت به منظور رفع انحصار خصوصی(شکست بازار) را بپذیرد، زیرا انحصار محدودکنندهٔ قدرت تصمیم‌گیری برخی افراد دانسته می‌شود. با وجودی که لیبرالیسم اقتصادی خواهان محدود نشدن بازار به وسیلهٔ دولت است، باور دارد که دولت نقشی مشروع در تأمین کالای عمومی دارد.

فواد 0 3 پاسخ 1400/2/28 -01:48

پس به زعم تو الف بچه خودبزرگ بین مسئولین کشور را غربی ها سر کارمی اورندپس نقش حکومت وشورای نگهبان وتفویض کننده اختیارات و ملت بی نظیر که گهگاه همین شماها مدعی هستید از امت اسلامی در زمان پیامبر ص هم بهتر هستند چه می شود ؟ بالاخره اگرمردم را قبول دارید که ندارید به انتخاب انها احترام بگذارید .

، 0 2 پاسخ 1400/2/28 -01:46

چرا اسم این دولت را لیبرال می گذارید؟این دولت لیبرال نبوده و نیست.لیبرال یعنی مالکیت خصوصی بیشتر شود و املاک به جای اینکه در دست دولت باشد در دست مردم و اشخاص باشد،الان اموال در دست اشخاص است یا دولت؟

کارگر 1400/2/28 -11:47

تعبیر شما درست نیست. لیبرال از ریشه آزادی گرفته شده و معنی آن آزادی خواهی است. لیبرالیسم به دنبال آزادی مطلق و به دور از عدالت است. رجوع کنید به فرمایشات آقای خاتمی در سخنرانی های متعدد ایشان.

سلطانی 0 0 پاسخ 1400/2/28 -01:19

فقط سعید محمد ....

ناشناس 5 6 پاسخ 1400/2/28 -00:01

توییت آقای عرفات کم داشتیم این هم توییت.

احسان 5 4 پاسخ 1400/2/27 -23:54

ذوقی که امریکایی ها دراین ۸ساله مدیریت اجرایی در کشور در دنیا از خود نشان دادن بی سابقه بود

مقاومت 1 0 پاسخ 1400/2/27 -23:45

انشاالله قاضی خوبی باشید

علی 5 5 پاسخ 1400/2/27 -23:39

رییسی رییس جمهور اینده من اصلاح طلبم ولی مطمئنماقبال مردم به سمت ایشان بیشتر است

داور 7 9 پاسخ 1400/2/27 -23:33

یعنی این۴۲ سال قدرت دست شما نبوده ؟ تو دیگه با احمدی نژادت چقدر پررویی

تارا 1400/2/28 -03:44

سلام. رائفی پور چه ربطی به احمدی نژاد داره؟!

نظرگو 7 7 پاسخ 1400/2/27 -23:06

تو چی میگی این وسط

رفعتی پور 12 24 پاسخ 1400/2/27 -22:05

آقای جهانگیری با رای فوق‌العاده ای رئیس‌جمهور آینده است

عليقلي 27 13 پاسخ 1400/2/27 -21:34

يه جور ديگه هم به قضيه ميشه نگاه كرد،كه بوي پول نفت و برجام چنان بعضي هارو مست كرده كه حاضرند منصب بالاتر(قوه قضاييه) رو رها كنند تا با اكراه و فقط جهت خدمت رييس جمهور بشوند.

منصور 1400/2/27 -22:38

هیس بابا یه جو عقل داشته باش

ناشناس 1400/2/28 -01:59

داداش چی زدی

علی 21 18 پاسخ 1400/2/27 -20:41

تو که کاملا بی سواد هستی و به همین دلیل اراجیف و دروغ ممیگویی به عده ای جاهل

حبيب 1400/2/27 -23:18

تو با سواد و همفکران چه خاکی به سر مردم در این 8 سال کردید

شهروند 18 19 پاسخ 1400/2/27 -20:40

شیری که خوردی حلالت .امریکا کشوری قابل اطمینان نیست

ناشناس 19 17 پاسخ 1400/2/27 -20:17

آقای نه چندان محترم، فعلا که شما در قدرتید...فعلا که شما میدان رو بر دیپلماسی چیره کردید...فعلا که شما با دنیا جنگ دارید و پولهای این ملت رو خرج جنگهاتون میکنید

ایرانی 1400/2/27 -22:47

دیپلماسی قاجاری و التماسی آقایان را هم دیدیم . ناشناس پولهایی که خرج جنگ نشد چی شد . سر از اروپا و جیب ارز فروشها در آورد .

محمدطاها 1400/2/27 -23:33

به ناشناس ،،،مذاکره و دیپلماسی التماسی دولت تدبیر و امید محکوم به شکست است نمونه بارز آن را در برجام مشاهده و دود نتیجه شکست به چشم مردم رفت ۸ سال با برجام هم وقت مردم وهم وقت دولت مردان وهم سرمایه کشور را هدر دادند مذاکره بایداز موضع اقتدار عزت غیرت باشد

توران 1400/2/28 -03:49

سلام. آقای ناشناس... کسانی که فایل صوتی ظریف رو منتشر کردند یه هدف داشتند و آن اینکه من و شما... مردم ایران... مقابل هم قرار بگیریم و برای میدان و دیپلماسی یارکشی کنیم. بیایید همه ما مردم به فکر ایران باشیم که میهن مان به ما در تمام عرصه ها نیاز دارد. انتخابات تمام می شود. دست ما هم نیست. من و شما می مانیم و ایران و زندگی...

کاربر ناشناس 13 13 پاسخ 1400/2/27 -20:13

واقعا گل گفتی

ناشناس 9 10 پاسخ 1400/2/27 -20:08

دقیقا همین میشه!این خط اینم نشون!

کاربر ناشناس 16 13 پاسخ 1400/2/27 -19:32

احسنت

محمد 1400/2/27 -21:25

این چه وضعی است اینقدر جنا ح تندرو دیگران را میکوبد

کاووس 1400/2/27 -22:00

آقای محمد : اولا جناح تند رو نه. مردم عاشق کشور و مردم عاشق آزادگی و سربلندی. ثانیا اونقدری که ما تا حالا دیدیم، تندرو تر، وحشی تر، بی ادب تر، وقیح تر و نامرد تر از جناح لیبرال توی ایران وجود نداشته.

حامد 17 6 پاسخ 1400/2/27 -19:17

خبر فوری و رسانه های اصلاح طلب شروع کردن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks