این چهره تندرو مردم را دعوت به شورش و اعتراض کرد/ حملات به روحانی در آخرین روزهای عمر دولت

القای عصبانی بودن مردم و ترغیب آنها به تخریب برای نمایش این عصبانیت نسبتی با منافع ملی ندارد.

این چهره تندرو مردم را دعوت به شورش و اعتراض کرد/ حملات به روحانی در آخرین روزهای عمر دولت

آنانی که سال‌ها در پشت بلندگوها قرار گرفته و با اعتماد به نفس زیاد، اعتراضات اقشار مختلف جامعه را به نوعی هدایت شده از سوی اصلاح‌طلبان معرفی می‌کردند تا از این طریق رقیب خود را تخریب کنند، امروز سرمست از پیروزی فراموش کرده‌اند دعوت به بر هم زدن نظم عمومی جرم است، بنابراین به نوعی درصدد ناراضی‌ کردن اقشاری از جامعه و تشویق آنها به اعتراض هستند. البته اینان هدف دیگری هم در پشت پرده دارند و آن هم انجام تکلیف تا آخرین روز تعهد، علیه روحانی و عملکرد دولت اوست.

چرا دعوت به اعتراض‌؟

قطع برق موضوع سراسری است که اگرچه برخی معتقدند روحانی از ابتدا باید با مردم شفاف سخن می‌گفت و چرایی قطعی برق را برایشان توضیح می‌داد اما برخی مخالفان دولت از این موضوع برای تخریب و نارضایتی مردم استفاده کرده‌اند مانند علی‌اکبر رائفی‌پور که این توئیت را منتشر کرد:«‌#قطعی‌ برق مردم را مستاصل، درمانده و عصبانی کرده است. اوضاع اصلا طبیعی نیست. ظاهراً قرار است دوباره مردم را مانند آنچه با طرح بنزین و آبان ۹۸ کردند، عاصی نموده و به خیابان‌ها بکشانند. #محاکمه مسئولان_ناکارآمد»

واضح است که هدف اصلی رائفی‌پور القای ناکارآمدی و اشکالات دولت روحانی است و مردم را ابزاری برای رسیدن به این هدفش قرار داده‌اند وگرنه القای عصبانی بودن مردم و ترغیب آنها به تخریب برای نمایش این عصبانیت نسبتی با منافع ملی ندارد و مشخص نیست چرا با این دعوت به اعتراض برخوردی صورت نمی‌گیرد.

طرح محاکمه با هدف توجیه

البته رائفی پور در توئیت قبلی به صراحت از هدفش پرده‌برداری کرد و نوشت: «‌نمایندگان محترم #روحانی را استیضاح کنید؛ حتی اگر یک روز از عمر این دولت باقی باشد».

او دیروز هم نوشت: «‌شاید این دو بیت از قصیده سیف‌فرغانی از شعرا و مشایخ قرن هفتم و هشتم هجری خطاب به سپاهیان ویرانگر مغول قدری حق مطلب را ادا کند! در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت. این عو عو سگان شما نیز بگذرد. آن کس که اسب داشت غُبارش فرو نشست. گرد سُم خران شما نیز بگذرد. #محاکمه مسئولان‌ ناکارآمد».

اگر به محتوای توئیت‌های این دلواپس مراجعه شود، بیشترین موضوع مطرح شده در آنها انتقاد از روحانی، دولت او و نهادهایی مربوط است و نشان می‌دهد او از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نیست. البته دلواپسان دیگر هم در این مسیر به او یاری می‌رسانند مانند محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس که گفته بود: «‌حسن روحانی و اسحاق جهانگیری و... باید محاکمه شوند و به زودی خواهند شد.»

یا در خردادماه بود که نمایندگان مجلس با ۱۸۲ رای موافق، روحانی را ناقض اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی دانستند و نایب رئیس مجلس گفت: «پرونده تخلف رئیس‌جمهور برای رسیدگی خارج از نوبت به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.»

این چهره تندرو مردم را دعوت به شورش و اعتراض کرد /حملات به روحانی در آخرین روزهای عمر دولت

البته این تهدیدها در روزهای منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری نشانگر اهداف مطرح‌کنندگان آن یعنی سیاه‌نمایی درباره کاندیداهای غیراصولگرا بود. روحانی اما وقعی به این تهدیدات نمی‌گذارد و در اذهان بسیاری هست که رئیس‌جمهور مدتی پیش در دفاع از عملکرد وزیرش به خاطر افزایش پهنای باندگفت: «کسی را به خاطر پهنای باند نمی‌توانند محاکمه کنند. دستور من بوده و اگر می‌خواهید محاکمه کنید من را محاکمه کنید.»

منبع: آرمان ملی

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • لزگی اذری
    1

    حرف آقای رائفی پور کاملا درسته ودولت صد در دصد قصد همین کار رو داره مگه میشه شما قبل از فاجعه فکری براش در دولت نداشته باشی 'دولت قصد داره با قطعی برق شرایط نا مطلوبی رو که برای دولت بعدی تدارک دیده رو کامل کنه واگذاری معادن انتسابهای بی دلیل دقیقه نودی همه اینها وخیلی بیشتر از اینها نشان دهنده توطئه است باید دستگاه قضایی وتمام ارگانهای مسئول هشیار باشن ونباید بزارن اینها قسر در برن

    نظرات شما -
    • به آذری
      0

      فقط بهت میگم زرررشک زارت زارت زرررشک زرررشک زارت زارت زرررشک زرررشک زارت زارت زرررشک زرررشک زارت و دگر هیچ مگوی

  • لزگی اذری
    0

    خیلی جهت دار خبر رو پخش میکنید درسته که با جریانات همفکر دولت در یک سو هستید ولی اصل بی طرفی رو نباید نادیده بگیرید'شاید شما هم مثل روزنامه‌ای ورزشی پول میگیرید؟

  • امیر حسین
    0

    رائفی ای تندروی داعشی مسلک ما بریم جلو و بعد بگبرن حکم ابد یا اعدام بدن و بعد بشینی به ریشمون بخندی

  • داروغه
    0

    چقدر ایشون شبیه یاسر عرفات هستد

    نظرات شما -
    • ب داروغه
      0

      ی نگاه تو آئینه بکن.خخخخخخخ

  • آ
    0

    اگرکاربه‌کاردان‌سپرده‌میشد‌،مداح‌مدح‌کاردان‌مینمود.

  • رمضانی
    0

    روحانی کابوس همیشگی دلواپسان . یادش بخیر ی زمانی دعوت به شورش و بی نظمی کار منافقین و بنگاه سخن پراکنی بی بی سی بود راستی بعضیها کارشان به کجا رسیده

    نظرات شما -
    • کاووس
      0

      به خوبی به یاد دارم که مجلس تصمیم به پرسش از روحانی گرفته بود، روحانی هم تهدید کرد که این کار باعث آشوب و اغتشاش در کشور میشه. عین حرفی که ترامپ زد. مدرسه هاشون دو جا بود. ولی یه درس رو خوندن.

  • مفت اباد
    0

    تمام اظهار نظرات دونالد رافی یک دلیل داره.اینکه پول مفت و تریبون مفت و حرف مفت به مذاقش خوش امده.بگیرن چار روز ببرنش کارگری بنایی یا کشاورزی بفهمه برا سیر کردن شکم باید هشت ساعت جان کند و عرق ریخت،دیگع از رو باد معده حرف نمیزنه مفت خور.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فعلا که تموم این مفت ها که گفتی توی دست روحانی و دار و دسته اش.

  • مردم
    0

    هر ننه قمر ی درمورد وضیعت کشور نظر میده

  • کامران
    0

    تا اینجا هر چی رائفی پور گفته، درست بوده و حرفش هم عوض نکرده. البته معلوم نشد چه کسی این مقاله رو نوشته. اسمش رو میزاریم مقاله نویس ناشناس. دیری نخواهد پایید که این نویسنده هم موضع خودش رو عوض میکنه و با آب و تاب از خوبی های رائفی پور مینویسه. این روش عمومی لیبرالیسم که دو به هم زنی کنه و تشکیک کنه و آشوب و آشفتگی درست کنه و بعد بره گوشه ای ناپدید بشه و تماشا کنه و بعد هم خودش همرنگ جماعت کنه. الوسواس الخناس یعنی همین.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      راعفی پور هم مثل زاکانی منتظر فرصتی. برای چاپلوسی ایده خودشانند مردم ازتون تبری میجوین شمارو نمیخوان دروغ پردازان کذاب

  • بردیا
    0

    حتما در امد ملیون دلاری ماهیانه آن کم شده که عصبانی است .

  • بابک
    0

    بنده با نظر آقای رائفی پور در این مورد کاملا موافقم حتی یک روز از دولت ایشان هم مانده باشد باید محاکمه شوند من مخاطب هرروزه ی خبر فوری هستم لطفا بی طرف باشید

  • علی
    0

    بعصی ها فکرمیکنند مطرح هستندولی نمیدانند هیچ نیستندبودنشان و گفتارشان بانبودنشان و لال بودنشان بحال اکثرمردم مهم نیست اب که سربالا برود قورباغه ابو عطا میخواند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اما متاسفانه همین پوچ ها فعلا" همه کاره اند

    • کاووس
      0

      آره. دقیقا. درست مثل خودت.

  • ناشناس
    0

    #محاکمه مسئولان ناکارآمد))موافقم

  • و
    0

    درود بر رائفی پور ، همیشه حرف هاش درسته

  • ناشناس
    0

    با یک برسی ساده از آمار تیم های تروریستی که اخیرا قصد ورود سلاح ومهمات به کشور را داشته و سربازان گم نام امام زمان در قوای مسلح انها را شناسای ومنهدم نموده اند به صحت اظهارات جناب رائفی پور نزدیک میشوید.

  • اکبر
    0

    درودبررائفی پورشمامیخواهیدهمه سکوت کنندوخفه بشوندمردم دارندمیبینندچه بلاهایی سرشون اومده درودبرمردان شجاع

  • محمد رضا
    0

    با سلام و‌عرض ادب . بر خلاف جریان آب شنا کردن سخت است .‌ در کشور ما ابراز نظر بر خلاف تفکر جریان های افراطی اصولگرا ، مانند شنا کردن بر خلاف جریان آب است که برای گوینده هزینه های زیادی دارد .بسیاری از آدم ها را در اداره ، اجتماع و ... می بینم که عملکرد آنها هیچ سنخیتی با اصولگرایی ندارد ولی دم از اصولگرایی می زنند و حتی دو آتیشه هستند . اصولگرایی حقیقی و‌اصلاح طلبی حقیقی هر دو‌خوب و مقدسند و بال های پرواز این کشور بسوی توسعه هستند . بشرط اینکه اصولگرایان و اصلاح طلبان قلابی فرصت پرواز را به مردم و‌کشور بدهند .

  • ماجد
    0

    دولتی که با طرح الف ب وزیر نیرویش در هر هفته افتتاح پروژه داشت چه شده که نمی خواهد مزرعه رمز ارز ها را معرفی نماد و با قطع برق و نارضایتی مردم تمام مشکلات را بوجود آورده و نا کارامدی خود در اذهان عمومی مردم را به اهنت به اصل ولایت کرده است

    نظرات شما -
    • به ماجد
      0

      اصلا می فهمی برق به آب نیاز دارد و سدها خالی هستند و بارندگی هم نیست میفهمی؟

    • کارگر
      0

      به: به ماجد: هوی. دانشمند. پیر خرابات. کاهن اعظم. عصاره دانش بشریت... یکی از روش های تولید برق، استفاده از آب. راه های دیگه ای هم داره. مثلا نیروگاه هسته ای. میفهمی؟؟ هوی میفهمی؟؟ . فرانسه با این همه رودخونه، 80 در صد برقش هسته ایه. میفهمی؟؟

  • رضا
    0

    با اقای رایفی پور موافقم دولت روحانی بد ترین بلا را سر ملت طی ای هشت سال اورده ولیاقت پست مهمی چون ریاست جمهوری را نداشته با دروغ وکمک سلبریتیهای بی سواد رای اورد اگر محا کمه نشود به ملت ایران خیانت شده است در ضمن این اقایی که این مطلب نوشته گویا توایران زندگی نمی کرده کاملا از او ضاع مملکت بی خبر یا روحانی نمک گیرش کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منفی دادم .دل خوشی هم به روحانی ندارم .اما ریشه همه مشکلات مملکت را میدونم چیه .

  • z.f
    0

    بهش میاد ازشاگردای طوسی باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بچه پررو که هست

    • کاووس
      0

      z.f ناقلا. شاگردش بودی و رو نمیکنی ها!!!

    • طوسی
      0

      بنده حرف شمارو تایید میکنم

  • رصد
    0

    اینا همش حرفه مشکلات موجود پایش از قبل ریخته شده و اشکال از همه ی متولیان هست چه مخالف چه موافق چه اصلاح طلب چه اصول گرا همه با هم مقصر هستند فقط چون حقوقای کلفتی میگیرن همه با هم و می خواهند خوششون باشه مردما سر کار میزارند

  • ناشناس
    0

    جناب رافعی هم مثل بقیه ریا کاران دروغگو تا منفعت شخصی و جناحی نباشه کاری به کار ملت نداره

  • من با تو
    0

    چقدر شبیه یاسر عرفات هستند ایشون . چرا این همه شباهت !!!!!!!!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • اصلانی
      0

      البته یاسر عرفات حداقل سابقه طولانی مبارزه زا پشت سر خود داشت، رائفی پور و. امثالهم تازه به دوران رسیدهای بی عقبه و بی ریشه هستندو دنبال فرصت ماهیگیری

    • داروغه
      0

      یاسر عرفات چند باری به ایران آمد

  • ایرانی
    0

    محاکمه دولت بنفش کمترین خواست قاطبه مردم است و صد البته دلواپس بودن نه تنها تحقیر نیست بلکه هرکس که دلواپس مام میهن نباشد غیرت ندارد و همین میشود که کسی مثل شیخ حسن که عرضه اداره یک بخشداری را ندارد با دروغ و شومن بازی حاکم بر جامعه میشود و8سال در بازی غربیها داشته های یک ملت را به فنا میدهد و دست آخر معدود افرادی را که دهانشان تا بناگوش برای بلعیدن بیت المال باز بوده و هست برای دریدن منتقدان به خط میکند. اکثریت مردم از تفکر لیبرالی حاکم که ثروت را در اختیار اقلیتی معدود قرار داد تا پاسبان مراکز قدرت باشند و از قِبَل آن پول روی پول بگذارند واکثریت را سرکیسه کنند بیزارند و به امید خدا روزی آنها را پاسخگو خواهند کرد ولو شما و همفکرانتان اکراه داشته باشید.

  • ۶۸
    0

    حراف.چاپلوس.متوهم. خودشیفته.بیسواد.پاچه خوار.ریاکار.کیهان۲=رائفی پور

  • اصلانی
    0

    آب که سربالا رود قورباغه ابوعطا می خواند، یاد یک سکانس از سریال مختار نامه افتادم که کیان همان سردار ایرانی با تفکر ابلهانه یک فرمانده به طاهر انقلابی به جای سوار بر اسب پیاده به جنگ زبیریان رفت و به بدترین شکل قربانی شد باید برای رییسی اظهار تاسف کرد که پیروزی اش مدعیانی از این دست، سبک مغز و تندرو دارد. او حالا باید تاوان حمایت های این خاله خرس ها را هم بدهد.

  • نادر
    0

    خود همین سایت خبر فوری یه همه پرسی انجام داده که توش 85 درصد از مردم گفتند از دولت روحانی کاملا ناراضی هستند. حالا شما کاربران فته گر حقوق بگیر دربار روحانی سعی کنین قلب واقع کنین. مردم به حد کافی میدونن...

  • مهرداد سربندی
    0

    به او خرده نگیرید او سواد سیاسی ندارد. بعضی عادت داند استفراغ دیگران را ببلعند. شیوه عیاری را از کاسبان عماری آموختن همین مصیبت ها را هم دارد. می خواهد انقلابی جلوه کند حرکات ضد انقلابی می کند. این روزها مد شده هر کس بخواهد خودی نشان دهد چهار تا فحش به روحانی بدهد. البته بعضی هم می خواهند خود را پنهان کنند چهار تا فحش میدهند. تا مردم به فحش ها سرگرم شوند و کسی دقت نکند پشت پرده این ناسزا ها چه خبر است. خدا را شکر که حالا همه یکدست هستند و بعد از این بایدحسب عادت و رویه و منش اهانت و تهمت ، خودشان به خودشان ناسزا بگویند.

    نظرات شما -
    • کارگر
      0

      دانش سیاسی و توان تحلیل این آقا به حدی است که مغز کوچیک تو قادر به درکش نیست، شاید هم بد جوری به تن نحیف اصلاح طلبانه تون خلیده تیغ حرف هاش!!. اصولا مخالفت با ضد انقلاب، یعنی انقلابی بودن. یک و فقط یک کار از روحانی و کابینه اش بگو که در مسیر انقلاب و منافع کشور بوده. یک کار نام ببر که باعث ایجاد نارضایتی بین مردم نشده باشه. یک کار نام ببر که باعث تاراج اموال مردم نشده. روحانی مورد حمایت تو است و حدود هزار نفر دیگه. تموم کسایی که بهش رای دادند، شدیدا پشیمونن. حالا هی خودت رو به در دیوار بکوب و یقه پاره کن واسش.

    • مهرداد سربندی
      0

      پاسخ به کارگر من با همین مغز کوچکم حاضرم با این مغز گنده اصولگرایان مناظره کنم. دو نفر ی بنشینیم و از 22 بهمن 57 تا به امروز را بررسی کنیم و خدمت و خیانت روشنفکران و شبه روشنفکران را زیر و رو کنیم. ببینیم اصلاحات و اصولگرا چه خدمات و خیانت هایی کرده اند. بعد معلوم می شود مغز گُنده یا گَنده او بیشتر می فهمد یا مغز کوچک من. امثال این آقا برای تو و امثال تو خیلی بزرگ هستند . اما در این مملکت آنقدر متفکران بزرگتر از وجود دارند که میدانند او چرت می گوید اما حوصله ندارند پاسخش را بدهند. می خواهی بدانی او چقدر برای خدا و از روی نیت پاک حرف میزند به دوستانش نگاه کن. ببین سفارشکار از کجا و کی می گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها