فال روزانه سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. رویاهای جسورانه‌ای در سر دارید، اما تاکنون فرصتی مهیا نشده تا به این رویاها جامه عمل بپوشانید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی پیدا می‌کنید تا یکی از جسورانه‌ترین رویاهای خود را اجرا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سالی همراه با دستاوردهای جدید را آغاز کنید. بهار امسال را به کار و تلاش اختصاص دهید و لحظه‌ای استراحت نکنید تا به تابستان برسید. در تابستان شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. آتش عشقی قدیمی در ماه آبان امسال شعله‌ور می‌شود. این عشق را جدی بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. دی ماه امسال اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ خواهد داد. با تمامی وجود پذیرای این اتفاق باشید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. دوستان و آشنایان در ماه بهمن امسال حسابی شما را تحویل می‌گیرند و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زنند. محبت دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطفی که به شما شده را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید و این سال را به سالی درخشان در کارنامه زندگی‌تان تبدیل کنید.

فروردین

به فکر سلامتی‌‌تان باشید و قدری استراحت کنید. روز خوبی را در پیش ندارید و هزینه‌ گزافی روی دست‌ شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید مشکلات خانوادگی ریشه‌دار شود. اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

اردیبهشت

امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای بهبود روحیه‌تان در نظر گرفته‌است. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد.

خرداد

برای جلوگیری از اضافه‌ وزن از ورزش و تحرک کمک بگیرید. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

تیر

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از دنده چپ بلند شده و حوصله ندارد. در این شرایط برای جلوگیری از هرگونه مشاجره، عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش رها کنید و بگذارید برای مدتی تنها باشد.

مرداد

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.

شهریور

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. خبری خوش و فرخنده به دست‌تان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

مهر

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاح‌تان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید.

آبان

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. یکی از آشنایان دائم در کارهای خصوصی شما دخالت می‌کند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در نتیجه امروز با این فرد صحبت کنید و دست ایشان را از زندگی خصوصی خود کوتاه نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

آذر

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. آرزویی که مدت‌ها است به آن فکر می‌کنید امروز برآورده می‌شود. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. یکی از دوستان شما را به منزل خودش دعوت می‌کند و به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

دی

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید. بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. آزادی عمل و انتخاب بیشتری در اختیار اعضای خانواده قرار دهید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

بهمن

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. کارهای زیادی دارید و امروز فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

اسفند

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و محبت خود را از ایشان دریغ نکنید.

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها