فال روزانه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی را به خودتان سخت گرفته‌اید و برای چیزهایی که به آن‌ها نرسیده‌اید دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این روحیه را تغییر دهید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش بپذیرید. در به همان ترتیب که ماه‌های سال تولدتان پیش می‌رود، زندگی شما بهبود پیدا می‌کند. جلوی این فرایند را نگرید و اجازه دهید لایه‌های پنهان زندگی شما گشوده شود. این شرایط در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. در این سال برنامه‌ریزی و نظم را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهید و کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد دستاوردهای چشمگیری به کارنامه‌ موفقیت‌های شما اضافه خواهد کرد. انسان تنهایی هستید و اطرافیان آن‌گونه که باید و شاید شما را درک نمی‌‌کنند. در آبان امسال این تنهایی به پایان می‌رسد و به محبوبی خوش قدوبالا نرد عشق می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و به تنهایی پایان دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید سال فرخنده‌ای برای شماست. در این سال نه‌تنها فرصت‌های زیادی برای ارتقا سبک زندگی خود پیدا می‌کنید، بلکه به لحاظ معاشرت نیز با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. به لطف این شرایط سال تولدتان را به یکی از بهترین سال‌های زندگی خود تبدیل کنید. در این سال به گونه‌ای رفتار نمایید تا الگویی درخشان برای ادامه سال‌های زندگی شما باشد.

فروردین

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. مدتی است که خواب‌و‌خوراک ندارید و اصلاً به خودتان نمی‌رسید. از امروز تصمیم بگیرید وقت بیشتری برای خودتان کنار بگذارید و با خواب و تغذیه مناسب، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید.

اردیبهشت

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که سنگ‌صبوری برای ایشان هستید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و مذهبی پایان بخشید.

خرداد

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواه‌تان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

تیر

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا حسابی به خودتان برسید و خوش‌تیپ کنید.

مرداد

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. لحظه‌ای از احترام به اطرافیان و بزرگ‌ترها غافل نشوید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. زندگی را جدی بگیرید و با دیدگاهی مثبت به آینده نگاه کنید.

شهریور

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همواره سعی کنید از زمان جلو باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

مهر

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. کمی از شلوغی‌های زندگی فاصله بگیرید و به خودتان استراحت دهید. در این فرصت از دوستان و آشنایان غافل نشوید و پای صحبت اعضای خانواده بنشینید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

آبان

دوستان و آشنایان مهربانی دارید که شما را هرگز تنها نگذاشته‌اند، امروز بار نگرانی‌های‌تان را با هم‌صحبتی با آنها زمین بگذارید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است. کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.

آذر

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید.

دی

کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

بهمن

با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. علاقه‌ای به حضور در فعالیت‌های دسته‌جمعی ندارید و از اطرافیان دوری می‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فرد منزوی تبدیل کند، حضور بیشتری در جمع داشته باشید و با معاشرت با افراد جدید، دوستان تازه‌ای پیدا کنید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی درمیان بگذارید.

اسفند

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید. کدروتی میان شما و یکی از دوستان ایجاد شده است. اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد و زمینه صلح و آشتی با این فرد را مهیا کنید. تحمل سختی‌ها را ندارید و سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید. ادامه این شرایط چیزی به‌غیر از رسوایی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز رازداری پیشه کنید و تحمل بیشتری در رویارویی با مشکلات به خرج دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. از سرمایه‌گذاری‌های مشکوک و پرخطر پرهیز کنید. در غیر این‌ صورت ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها